تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روش هایی برای کاهش زمان اسباب کشی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همان طور که میدانید اسباب کشی فرآیندی زمان بر است که وقت و توان بالایی میگیرد. بنابراین اگر راهی وجود داشت که بتوان یک اسباب کشی سریع را انجام داد، میتوانست کمک خوبی به کسانی که قصد اسباب کشی را دارند باشد.
خبر خوب این است که راه هایی وجود دارد که میتوان با استفاده از آن ها زمان اثاث کشی را کاهش داد. در این نوشتار قصد داریم این راه ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال کاهش زمان جا به جایی لوازم منزل خود هستید، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم.
راه های کاهش زمان اسباب کشی
1- انتخاب در دسترس ترین اتوبار باربری

اگر شما هم اکنون در اینترنت به دنبال یک شرکت باربری بگردید، با گزینه های زیادی رو به رو خواهید شد که در حال معرفی خدمات و ویژگی های خود میباشند. یکی از این ویژگی ها، داشتن نمایندگی و شعبه در نقاط مختلف تهران میباشد. با کمی تحقیق و جست و جو میتوان متوجه شد که چنین چیزی حقیقت ندارد.
شما میبایست دنبال اتوباری باشید که دارای تعداد بالایی ماشین باربری باشد که در سطح شهر پراکنده شده اند. به عنوان مثال هنگامی که منزل شما در محله جردن قرار دارد،  اگر اتوبار باربری در آن منطقه راننده داشته باشد با سرعت بالاتری به محل مورد نظر ماشین حمل بار را اعزام میکند و در نتیجه شما معطلی نخواهید داشت.
 
[تصویر:  -300x199.jpg]
 
2- استفاده از کارگر حرفه ای حمل بار

اسباب کشی کار سختی است و نیاز به توان بالایی دارد. شما قطعا برای اینکار آموزش ندیده اید. کارگران حمل بار، دارای تجربه و توان بالایی در جا به جایی اثاثیه منزل هستند و میتوانند لوازم خانه شما را با سرعت و ایمنی بالایی جا به جا کنند. طبیعتا هر چه تعداد کارگران بیشتر باشد، سرعت اسباب کشی شما نیز افزایش خواهد یافت.
3- استفاده از کارتن بسته بندی

با قرار دادن وسایل خرد و شکستنی خود در داخل کارتن بسته بندی، هم میتوان با سرعت و ایمنی بالاتری آن ها را جا به جا کرد و همچنین از شلختگی و گم شدن لوازم جلوگیری کرد و یک اثاث کشی آسان را تجربه کرد.
 
شما با نوشتن محتویات داخل هر کارتن بسته بندی روی آن(به وسیله ماژیک یا برچسب)، سرعت چیدمان اثاثیه را در منزل جدید خود بالا ببرید.
4-چیدمان صحیح اثاثیه روی ماشین باربری
 
در این نوشتار سعی کردیم نکاتی را برای یک اسباب کشی سریع بیان کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید که اسباب کشی شما هر چه بیشتر طول بکشد، هزینه های شما نیز افزایش خواهد یافت.
ا