تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: گروه تحقیقاتی متلب آنالیز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مهمترین و اصلی ترین دغدغه همه ی ما برای شروع یک سفر، هزینه حمل و نقل از شهر مبداء به شهر مقصد می باشد. در ابتدا اکثر قریب به اتفاق ما فکر میکنیم که ارزان ترین و اقتصادی ترین راه موجود برای مسافرت استفاده از وسیله شخصی می باشد و پس از آن اتوبوس و قطار در طبقه بندی ذهن ما قرار می گیرند ولی ما در التیک به شما ثابت میکنیم که این طرز تفکر اشتباه است!
 
 برای داشتن یک مسافرت ارزان و مقرون به صرفه احتمالا کمتر به سفر بوسیله هوایپما فکر می کنیم و شاید در ذهن ما سفر بوسیله هواپیما مسافرت لوکس به حساب بیاید و با پول بسیار زیادی گره خورده باشد. اطلاع چندانی نداریم که به راحتی می توانیم بلیط ارزان هواپیما که گاهی حتی از بلیط قطار و اتوبوس هم ارزان تر میشود تهیه کنیم و در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسیم و زمان بیشتری را در مقصد بگذرانیم.
 
در سال جاری به دلیل آزادسازی نرخ بلیط هواپیما، افزایش ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی و همچنین بعد از برجام و ورود هواپیماهای نو به کشور رقابت برای جذب مسافر بین ایرلاین های مختلف زیاد شده و همه این ها در مجموع به نفع مردم عزیز شده است که میتوانند در بازاری رقابتی ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را به آسانی خریداری کنند.
 
تا کنون به این فکر زیاد اندیشیده اید که: بلیط خود را از کجا تهیه کنیم؟ در اینترنت اولین راه ورود به سایت های شرکت های هواپیمایی و گشتن به دنبال بلیط هوایپما است. کاری طاقت فرسا و مشکل است که تمام سایت ها را برای بهترین و ارزان ترین بلیط مورد نظر مورد کنکاش قرار دهیم. ما در التیک این مشکل را حل کرده ایم و شما دیگر نیاز نیست که این کار بسیار سخت را انجام دهید.
 
التیک مرجع فروش آنلاین بلیط ارزان هواپیما است
التیک به تمام سرور های فروش بلیط های سیستمی ایرلاین های مختلف همچنین بلیط چارتر شرکت هواپیمایی معتبر متصل است و شما می توانید در کوتاهترین زمان و با قیمتی بسیار مناسب بلیط خود را تهیه کنید.
علاوه بر فروش بلیط سیستمی ایرلاین های مختلف التیک بطور پیوسته با شرکت های هواپیمایی چارتر کننده هواپیما مذاکره می کند و قرارداد فروش بسته و شما میتوانید برای خرید پروازهای چارتر از تخفیفات استثنایی برخوردار شوید. جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان قیمت به سایت مراجعه فرمائید.