تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اسباب کشی مسافت کم چگونه ارزان و راحت می‌شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اسباب کشی مسافت کم، به جابه جایی لوازم منزل در محدوده شهری گفته می‌شود. این نوع اسباب کشی با حمل اثاثیه منزل به مسافت های طولانی تفاوت دارد. این نوع باربری نیازمند رعایت نکاتی است که با مطالعه این نوشتار با آنها آشنا خواهید شد.
کسانی که قصد اسباب کشی مسافت کم دارند، همواره با دو دغدغه روبرو هستند. یکی اسباب کشی ارزان و دیگری اسباب کشی آسان.
همه ترجیح می‌دهند که یک اسباب کشی ارزان و بدون دردسر داشته باشند. در اینجا قصد داریم نکاتی برای کاهش هزینه‌ها و آسودگی شما در اسباب کشی بیان کنیم.
1- کنار گذاشتن وسایل بدون استفاده
هر چه تعداد وسایل‌تان زیاد باشد، مجبورید تعداد دفعات بیشتری جابه‌جا شوید. پس هزینه‌های شما نیز افزایش خواهد یافت. قبل از اسباب کشی بررسی کنید که از کدام وسایل منزلتان دیگر استفاده نمیکنید. آن ها جدا کنید و به کسانی که به آنها نیاز دارند بدهید.
 
[تصویر:  -300x199.jpg]
 
2- انتخاب اتوباری که در همه نقاط شهر سرویس دهی داشته باشد
یکی از راهکارهای کاهش هزینه اسباب کشی، سرعت ارائه خدمات شرکت باربری میباشد. شما می‌توانید یک اتوبار که در تمام نقاط شهر سرویس دهی دارد و به آسانی در دسترس است را انتخاب کنید. در برخی از تبلیغات شرکت های باربری ادعا میشود در اکثر نقاط تهران نمایندگی دارند در حالی که اینطور نیست. اتوبار بارکو با بیش از 1000 راننده در سطح شهر تهران، یکی از سریع ترین شرکت های ارائه خدمات باربری تهران میباشد.
3- انتخاب مناسب ترین وسیله نقلیه باربری
شما باید در انتخاب ماشین حمل بار خود دقت نمایید. نوع ماشین باید با حجم بار شما متناسب باشد. یعنی بتوان با آن بار خودا را با حداقل دفعات ممکن، جا به جا کرد. با انتخاب ارزان ترین ماشین(وانت) کرایه چندین رفت و آمد را باید پرداخت کنید که هزینه‌های اسباب کشی مسافت کوتاه شما افزایش می‌یابد. پس وسیله ای را انتخاب کنید که بتوان همه اثاثیه منزل خود را در آن جا داد. این کار سبب جلوگیری از پرداخت هزینه های بیشتر می‌شود.
همان طور که مشاهده میکنید اتوبار بارکو دارای انواع مختلف ماشین های باربری میباشد که شما بسته به حجم بار خود میتوانید یکی از آن ها را سفارش دهید.
4- بسته‌بندی اثاثیه منزل
برخی تصور میکنند که در اسباب کشی مسافت کم به دلیل فاصله کوتاه بین منزل جدید و قدیم خود، احتیاجی به بسته بندی ندارند. در حالی که تجربه نشان داده که 90 درصد آسیب دیدگی اثاثیه منزل مربوط به بارگیری و تخلیه لوازم منزل، به خصوص هنگام جا به جایی در پله ها میباشد.
شما با بسته‌بندی اثاثیه منزل خود را در برابر هر گونه آسیب و خسارات وارده بیمه خواهید کرد. قراردادن بخشی از بودجه خود به بسته‌بندی، ایمنی اثاث کشی شما را تضمین خواهد کرد. همچنین بسته‌بندی باعث سریع شدن اسباب کشی مسافت کوتاه شما می‌شود . جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه یکی از مزایای این کار است. بسته‌بندی از بی نظمی و گم شدن لوازم منزل شما هم جلوگیری می‌کند.
در عکس های زیر نمونه کارهای بسته بندی اثاثیه منزل اتوبار بارکو را میتوانید ببینید.
  
5- اسباب کشی در زمان مناسب
یکی دیگر از راه های اسباب کشی ارزان، انجام آن در زمان مناسب است. معمولا در فصل تابستان بیشترین جا به جایی ها انجام می‌شود. نرخ ها در این فصل بالاتر از فصول دیگر است. بنابراین تا جایی که برای شما مقدور است در این ایام اسباب کشی نکنید.
 
علاوه بر فصل، روز اسباب کشی نیز در هزینه شما موثر است. اسباب کشی در وسط هفته به دلیل کاهش میزان جابه‌جایی برای شما کم هزینه‌تر است.
حال قصد داریم به اسباب کشی راحت بپردازیم. چه کارهایی لازم است انجام دهیم تا اسباب کشی آسان داشته باشیم؟
 
[تصویر:  -بارکو-300x199.jpg]
 
برای یافتن جواب این سوال شما را به ادامه خواندن این نوشتار دعوت میکنیم.
اسباب کشی راحت
قطعا اگر شما هم از مصیبت‌های اسباب کشی آگاه هستید.  برای کاهش دردسرهای اسباب کشی نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید. در ادامه این نکات را بیان میکنیم.
1- از قبل آمادگی داشته باشید
برای یک اثاث کشی راحت، شما باید خود را برای آن آماده کنید. حدود یکی دو هفته قبل از اسباب کشی، بسته‌بندی و نشانه‌گذاری کارتن‌ها را آغاز کنید.
همه چیز را به آخر کار موکول نکنید! آمادگی شما، از استرس‌های اثاث کشی خواهد کاست.

 
2-برنامه‌ریزی داشته باشید
یک لیست از کارهایی که قرار است در طول اسباب‌کشی انجام دهید را به ترتیب اولویت در یک دفترچه یادداشت کنید. این کار از سردرگمی هنگام جابه‌جایی لوازم منزل جلوگیری می‌کند.
 
 
3- مسیر جابه‌جایی خود را مشخص کنید
شما از روز قبل اثاث کشی می‌توانید مسیر منزل قدیم تا جدید خود را بررسی کنید. نزدیک ترین و کم ترافیک ترین مسیر را مشخص کنید تا هر چه سریعتر جابه‌جا شوید.

4 - از دیگران کمک بگیرید
شما در هنگام اسباب کشی قطعا به کمک نیاز خواهید داشت. از دوستان یا آشنایان خود بخواهید که به شما کمک کنند. به هیچ عنوان وسایل سنگین را خودتان جا به جا نکنید. با این کار ممکن است به سلامت خود و همچنین اثاث منزل آسیب بزنید.
 
توصیه ما این است که از نیروهای متخصص و آموزش دیده یک شرکت باربری کمک بگیرید. آن ها سال هاست این کار را انجام میدهند و در آن خبره هستند و میتوانند اثاثیه منزل شما را با ایمنی کامل جا به جا کنند.
5 - چیدمان صحیح وسایل در ماشین حمل بار
چیدمان و بارچینی صحیح اثاثیه منزل در وسیله نقلیه باربری، کمک زیادی به سهولت اسباب کشی مسافت کوتاه می‌کند. این کار تخلیه بار شما را نیز آسان‌تر می‌کند.
 
[تصویر:  -300x199.jpg]
 
مراحل چیدمان صحیح اثاثیه در ماشین باربری به شرح زیر است:
[list=1]
[*]لوازم سنگین مانند ماشین لباسشویی، یخچال، گاز، تلویزیون و ... را در انتهای ماشین باربری قرار دهید.
[*]لوازم بلند و درازتر را در دو طرف ماشین حمل بار جادهید.
[*] کارتن‌های سنگین را داخل داخل ماشین قرار دهید.
[*] کارتن‌های سبک روی کارتن‌های سنگین بگذارید.
[*]در آخر لوازم شکستنی را در جلوی ماشین قرار دهید.
[/list]در آخر مثبت اندیش باشید. نگران اسباب کشی خود نباشید. با رعایت این نکات میتوانید یک اسباب کشی راحت را تجربه کنید. اتوبار بارکو با معقول ترین قیمت ها و سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری، بسته بندی اثاثیه منزل و چیدمان منزل،،  آماده کمک به شما عزیزان برای یک اسباب کشی آسان است.