تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت تالار پذیرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با گذشت زمان خانواده ها کم جمعیت و خانه ها آپارتمانی و کوچک شدند و اکثر خانه ها فضای کافی برای برگزاری مجالس و حتی دورهمی ها را ندارد. از آن به بعد همه یافراد دنبال محیطی مناسب برای برگزاری مجالس شادی و گاها غم خود بودند به طوری که امروزه تالار ها تبدیل به مکان مناسبی برای برگزاری این گردهمایی ها شده و مشکل خانواده های زیادی را حل کرده.
از آن پس وارد برهه ی جدیدی شدیم ، برهه ای که شامل پیدا کردن یک تالار پذیرایی خوب  با شرایط مناسب بود به طوری که بهترین خدمات و سرویس را ارائه در مقایسه با دیگر هم صنفان ارائه دهد .
اینترنت و فضای مجازی اولین ابزاری است که در این عصر تکنولوژی به درد پیدا کردن یک تالار خوب می خورد .
با کمک اینترنت با صرف زمان کمتر نتایج خیلی بهتری را خواهید یافت .
اگر شما صاحب یک تالار خوب هستید ، اینترنت فضای مناسبی برای معرفی کسب و کار شما برای متقاضیان می باشد . بهتر است وقت را از دست ندهید و هرچه سریع تر برای طراحی یک وب سایت ایده آل برای تالارتان اقدام کنید .
 
[تصویر:  -های-سایت-تالار-پذیرایی.jpg]
ویژگی های سایت تالار پذیرایی
 
اگر تالار پذیرایی یا تالار مجالس دارید ممکن است بخشی از جنبه های تبلیغاتی تالار شما فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی باشد. با این وجود توصیه میکنیم که به فعالیت خود در فضای مجازی ساختار بهتری بدهید.  اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای تالار پذیرایی هستید چند نکته ی مختصر را بدانید :
طراحی وبسایت تالار پذیرایی در این زمینه بهتر است صفحه ای و لایه بندی باشد
آدرس دقیق به همراه نقشه گوگل مپ در سایت وجود داشته باشد
لیست سرویس ها و خدمات با قیمت به روز در سایت قابل دسترسی باشد (یا قیمت گذاری نکنید یا اگر قیمت گذاری می کنید قیمت ها باید به روز و حقیقی باشند)
بهتر است امکان رزرو زمان برای ملاقات حضوری در سایت تعبیه شده باشد .
ترجیحا شماره تماس وارد شده در سایت در ساعات اداری حتما در دسترس باشد .

سرویس و خدمات سایت تالار مجالس :
شاید جذاب ترین بخش از نظر مخاطبی  که به یک وبسایت تالار مجالس  مراجعه کرده این است که منوی غذا ها ، پیش غذا ها ، دسر ها ، پذیرایی ، تزیینات داخلی و… را به راحتی به همراه تصاویر ببیند  .
اینکه برای هر گزینه یک تصویر هم در نظر گرفته شود بسیار از دید مخاطب جذاب است . اما دقت داشته باشید تا جایی که ممکن است تصاویر از غذا ها و پیش غذاهایی سرو شده توسط  تالار خودتان باشد نه عکس های تجاری و آتلیه ای موجود در سطح اینترنت .
استفاده از تصاویر غذا ها در وبسایت یک ترفند خارق العاده برای جذب آنها به سوی تالار و خدمات شماست . با به کار گیری تصاویر اشتها بر انگیز و دیزاین شده به شکل هوشمندانه ای مشتری را به عقد قرارداد وادار می کنید .
افزودن قابلیت رزرو آنلاین و پرداخت وجه آنلاین به سایت هرچند اگر در سطح وسیع کاربرد نداشته باشد باز هم نظر مثبت مشتری را به سمت شما جلب می کند . اگر می خواهید تراکنش های آنلاین شما بالا باشد ، می توانید از مشتریانی که به صورت حضوری با شما عقد قرار کرده اند بخواهید تا وجه مورد نظر را از طریق سایت پرداخت کنند و پس از برگزاری مجلس در بخش نظرات تعبیه شده روی سایت نظر خود را برای کمک به دیگر مشتریان ثبت نمایند .
یک ایده ی ناب و جالب این است که صفحه ای با عنوان صفحه خاطرات در سایت قرار دهید که تا مشتریان علاوه بر خاطرات و نظرات ، عکس های یادگاری (قابل انتشار در سطح اینترنت) خود را با دیگران به اشتراک بگذارند .
طراحی چنین صفحه ای به کسب و کار مجازی شما اعتبار می بخشد و نوعی بازاریابی به حساب می آید .
 
 
بخش پرسش های متداول تالار مجالس
در طراحی سایت تالار مجالس یقین داشته باشید که یکی از بخش های مفید و کاربردی از نظر مشتریان بخش سوالات متداول می باشد . سعی کنید این صفحه را با سوالات پر تکرار و جواب های مختصر و مفید پر کنید تا صفحه شلوغ و گمراه کننده نباشد و مطالعه اش خارج از ظرفیت صبر مخاطب نباشد .
اخبار مربوط به تغییرات و بهبود  خدمات تالار را حتما در صفحه اصلی درج کنید تا در روند رزرو تالار برای مشتری مفید واقع شود .با این کار نشان می دهید که اهل درجا زدن نیستید و در عرصه رقابت بیکار ننشسته اید .

خدمات و سرویس های متعددی برای یک وبسایت تالار پذیرایی وجود دارد که مهمترین آنها موارد زیر است :
[list]
[*]طراحی صفحه ای به هدف معرفی تالار و خدمات منحصر به فردش
[*]طراحی صفحه ای اختصاصیبرای  نمایش و معرفی منوی آنلاین غذاها
[*]افزودن قابلیت رزرو و پرداخت آنلاین به سایت
[*]درج اخبار و اطلاعیه های تالار به صورت آپدیت
[*]طراحی صفحه ای اختصاصی برای  ثبت خاطرات و بیان تجربیات از تالار
[*]اختصاص صفحه ای برای  نمایش جدول برنامه های تالار
[/list]هرچه قابلیت های سایت تالار پذیرایی شما منحصر به فرد تر و بر اساس نیاز مشتری صورت گرفته باشد ، مورد استقبال جمع کثیری از مشتریان قرار خواهید گرفت .