تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در"رستاخیز اول" (بعث اول) گروهی ا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در"رستاخیز اول" (بعث اول) گروهی از کافران؛ تا مسیح کذاب شما را دچار فتنه نکندای خردمندان از خدا پروا کنید...

الإمام ناصر محمد اليماني
27 - 11 - 1433 هـ
13 - 10 - 2012 مـ
03:48 صبح
ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ


بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی درباره اراده خداوند در"رستاخیز اول" (بعث اول) گروهی از کافران؛ تا مسیح کذاب شما را دچار فتنه نکندای خردمندان از خدا پروا کنید...

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم وآلهم الطيبين والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدّين لا نفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أما بعد ..

خطاب به تمام علمای مسلمین و همه امتشان و خطاب به تمام انسان ها ،از فتنه مسیح کذاب بر حذر باشید. او از بعث اول (برانگیخته شدن و برخاستن اولیه مردگان [کافران]) اطلاع دارد و قصد دارد از آن برای به فتنه انداختن زندگان و مردگان سوء استفاده کند. او خروج کرده و خواهد گفت: "ای مردم ، من مسیح عیسی بن مریم هستم. همانا که من خداوند عالمیانم ؛ همان که این مردگان را از قبرهایشان برانگیخته است؛ بهشت و جهنم در اختیار من است. جهنم را در مقابل چشم هایتان آوردم و از کنار شما گذشت (عبور سیاره سقر)و کسانی را که به خدایی عیسی مسیح فرزند مریم کافر بودند رادر آن افکندم؛ لذا شما نمی توانید آن (کافران ) را در میان برانگیخته شدگان ببینید".

می گوید: من آن کسی هستم که قرآن را نازل کرده ام اما در آن تحریف شده و آن گونه که من نازل کرده ام نیست"...سپس در آن حق را باطل و باطل را حق می نمایاند ، که لعنت خداوند بر او باد...ازفتنه او برحذر باشید و این(حادثه) قبل از آن است که خداوند درسایبانی از ابر(ظلل من الغمام)فرود آید و از ورای حجاب با تمام کافرین (دوباره ) زنده شده و با تمام مردم سخن بگوید...

ای مردم، حقیقت را برایتان بیان می کنم وشایسته نیست که به خداوند غیر حق نسبت داده شود؛ از فتنه مسیح کذاب و باورکردن (ادعای) خدایی اش بر حذر باشید. او عیسی بن مریم مسیح واقعی که سلام وصلوات بر او باد نیست.عیسی مسیح فرزند مریم بناحق سخن نمی گوید. (این فرد) هویت مسیح عیسی بن مریم را جعل میکند اما او نیست به همین دلیل به مسیح کذاب؛ مسیح کذاب می گویند چرا که مسیح حقیقی عیسی بن مریم نیست. لذا بازگشت مسیح عیسی بن مریم در مقدرات خداوند قرار دارد تا شاهد حقی برای مسیحیان، یهودیان و مسلمانان باشد. او به شما می گوید: "من عبد خداوند هستم" ودر میانسالی با شما سخن می گوید. او همان سخنانی را می گوید که در کودکی در گهواره به مردم گفته بود.سخن او در مهداین بود:"من عبد خداوند هستم" ودر میانسالی نیز با مردم چنین خواهد گفت:"من عبد خداوند هستم". گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{ وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ وَكَهْلًا وَمِنَ الصَّالِحِينَ }
صدق الله العظيم [آل عمران:46]

{و با مردم، در گاهواره و در میانسالی سخن خواهد گفت؛ و از شایستگان است (۴۶)}
ای مردم ،اگر به یقین ندانید که در اولین برانگیخته شدن ( مردگان) کافران هستند که برمی خیزند مسیح کذاب و مرده هایی که زنده شده اند شما را به فتنه دچار کرده و خداوندی او را خواهید پذیرفت.

ای مردم من حقیقت را بیان می کنم وغیر حق به خداوند نسبت نمی دهم. از آیات محکم قرآن عظیم برایتان دلیل روشن وآشکار می آورم بدانید وبرحذر باشید که تعدادی از کافران به خواست خداوند در جریان بعث اول در همین دنیا از خاک برمی خیزند. به این معنی که خداوند در جریان بعث اول از هر امتی گروهی را زنده میکند که همگی از تکذیب کنندگان آیات خداوند بوده اند. این هم زمان با خروج دابه (طبق بیانات امام عیسی بن مریم) وخروج مسیح کذاب از بهشت فتنه است که زنده ها ومرده های کافر برانگیخته شده از مرگ را به فتنه گرفتار ودر معرض امتحان قرار می دهد. اگراز امام مهدی و مسیح واقعی عیسی بن مریم پیروی نکنید؛ باور خواهید کرد که خداوند شما مسیح عیسی بن مریم است در حالی که او (حتی) مسیح واقعی عیسی بن مریم صلى الله عليه وعلى أمّة وأسلم تسليماً نیست؛ بلکه کسی است که ادعای خدایی کرده و می گوید عیسی مسیح فرزند مریم است در حالی که دروغ می گوید و عیسی مسیح پسر مریم نیست .لقب مسیح کذاب به او داده شده است چون مسیح واقعی عیسی فرزند مریم نیست (بدانید که) عیسی بن مریم مسیح واقعی ادعای خداوندی نمی کند .او سخن نا حق نمی گوید . بلکه خداوند در میانسالی او را برمی انگیزد وسخن او همانی است که در گهواره و کودکی به پیشینیان شما گفته بود:"من عبد خداوند هستم"

ای مسلمانان بدانید اگر از امام مهدی پیروی نکنید تا از فتنه مسیح کذاب نجاتتان دهد، مسیح کذاب با دلایلی که برایتان می سازد باعث می شود همگی به جز عده کمی از انصار پیشگام برگزیده در عصر "گفتگوی قبل از ظهور" دنباله رو شیطان شوید.

ممکن است کسی سؤال کند:" اگرامام مهدی را باور نکرده و از وی پیروی نکنیم ؛مسیح کذاب چگونه برای ما حجت و دلیل می آورد؟". به این سؤال حق این پرسشگر پاسخ می دهم: اگر باور نکنید که عده ای از کافران به خواست خداوند در بعث اول از خاک بر می خیزند - بجز عده قلیلی از انصار که به بیانات حق خداوند یقین دارند –بقیه مردم حتماً گرفتار فتنه می شوید ،چرا که نمی توانید برخاستن مردگان از قبر راکه شاهد آن هستید انکار کنید. شما و آنها یکدیگر را مورد خطاب قرار می دهید. نمی توانید بگویید این سحر است چرا که بعث حقیقی در مقابلتان قرار دارد.

ممکن است تعداد کثیری از علمای مسلمان که از عقلشان استفاده نمی کنند بگویند:"(خیر) بلکه مسیح کذاب است که مرده ها را زنده می کند تا تمام مردم را دچار فتنه کند". امام مهدی به آنها پاسخ داده و می گوید: این عقیده قلبی شما؛ ناپسند ( منکر=خلاف رضای خداوند)، دروغ و باطل کبیری است. چگونه در حالی که مسیح کذاب به عینه باطل است، خداوند با معجزه زنده کردن مردگان او را یاری می کند؟!!. بدانید اعتقاد شما مینی بر این که باطل به اذن خداوند مرده را زنده می کندبا آنچه که خداوند در آیات محکم کتابش برای شما فرستاده مخالف است جایی که خداوند تعالی می فرماید:

{ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ }
صدق الله العظيم [سبأ:49]

{بگو : حق آمد، و باطل نه (آفرینش را) آغاز می کند، و نه (دوباره) باز می گرداند}

مگرنمی دانید خداوند در آیات محکم کتابش باطل و اولیای او را به مبارزه خوانده و به آنها می گوید اگر چنانچه بتوانند حتی یک مرده را زنده کنند به جای خداوند ادعای باطل را ثابت کرده اند. چگونه خود خداوند سبحان ؛ خودش را تکذیب کرده و باطل را با معجزه زنده کردن مردگان یاری نماید؟! آیا(اصلاً) فکر می کنید؟به خداوند قسم اگر عقیده زنده شدن مردگان به دست مسیح کذاب را باور کنید ، در این صورت شیطان رانده شده ، مسیح کذاب را راست گو دانسته و خداوند سبحان و تعالی را کذاب شمرده اید، خداوند سبحان و پاک منزه از آن چیزی است که شریک او قرار می دهید!! آیا خداوند در قرآن ؛ باطل و اولیاء او را به مبارزه نطلبیده است که اگر می توانند ولو روح یک مرده را بازگردانند؟و فرموده است که اگر بتوانند روح را به جسد مرده بازگردانند روشن می شود که در ادعای باطل خود در برابر خداوند صادقند. آیا فکر می کنید (که چه می گویید)؟

ممکن است یکی از علمای امت و امتشان که تدبر در قرآن عظیم را ترک کرده اند سؤال کند:" ناصر محمد یمانی، خداوند باطل و اولیائش را در کجا به مبارزه طلبیده است که اگر می توانند روح فقط یک مرده را برگردانند؟ ما گمان نمی کنیم چنین مبارزه طلبی(تحدی) در قرآن نازل شده باشد .چگونه ممکن است خداوند باطل و اولیائش را به مبارزه بطلبد که روح ولو یک مرده را بازگردانند و بعد خود با معجزه زنده کردن مردگان مسیح کذاب را یاری نماید؟ ازآیات محکم قرآن برایمان دلیل بیاور که خداوند باطل و اولیائش را برای بازگرداندن روح حتی یک مرده به مبارزه طلبیده است".امام مهدی به پرسشگران پاسخ می دهد که خداوند تعالی می فرماید:

{ فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ (75) وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِيمٌ (76) إِنَّهُ لَقُرْآنٌ كَرِيمٌ (77) فِي كِتَابٍ مَّكْنُونٍ (78) لّا يَمَسُّهُ إِلاَّ الْمُطَهَّرُونَ (79) تَنزِيلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِينَ (80) أَفَبِهَذَا الْحَدِيثِ أَنتُم مُّدْهِنُونَ (81) وَتَجْعَلُونَ رِزْقَكُمْ أَنَّكُمْ تُكَذِّبُونَ (82) فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (83) وَأَنتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ (84) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنكُمْ وَلَكِن لّا تُبْصِرُونَ (85) فَلَوْلا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ (87) }
صدق الله العظيم [الواقعة]

{سوگند به فضایی که ستارگان‌ اشغال کرده اند (۷۵) و آن اگر بدانید سوگندی عظیم است‌ (۷۶)که آن، قرآن کریمی است، (۷۷) که در کتاب محفوظی جای دارد، (۷۸) و جز پاکان (اهل بیت)نمی‌توانند به (کنه)آن دست یابند. (۷۹) آن از سوی پروردگار عالمیان نازل شده؛ (۸۰) آیا این سخن را [= این قرآن را با اوصافی که گفته شد] سست و کوچک می‌شمرید، (۸۱) و به جای شکر روزی }هایی که به شما داده شده آن را تکذیب می‌کنید؟! (۸۲) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (توانایی بازگرداندن آن را ندارید)؟! (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (و کاری از دستتان ساخته نیست)؛ (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)
به مبارزه طلبی خداوند در برابر باطل و اولیائش نگاه کنید: {فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (83) وَأَنتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ (84) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنكُمْ وَلَكِن لّا تُبْصِرُونَ (85) فَلَوْلا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ (87) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)} صدق الله العظيم، به مبارزه طلبیده شدن باطل و اولیائش را نگاه کنید: {تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! } صدق الله العظيم،اما علمای مسلمین و امت آنها نسبت به این مبارزه طلبی کافر شده و به جای آن باور کرده اند که مسیح کذاب مردی را از وسط به دو نیم کرده و دربین دو نیمه گام برمی دارد و سپس روح مرده را بعد از مرگش به بدنش بازمی گرداند و این عقیده باطل را براساس این حدیث مجعول و دروغ بنا نهاده اند حدیثی که در تناقض با آیات محکم قرآن عظیم است و ما اقتباسی از این روایت جعلی که به خداوند و رسولش نسبت داده شده است را می آوریم که مسیح کذاب می گوید:
[ أرأيتم إن قتلت هذا ثم أحييته؛ أتشكون في الأمر؟ فيقولون: لا. فيقتله ثم يحييه ]
[ آیا اگر بینید که این را کشته و سپس زنده کردم ؛ بازهم شکی خواهید داشت؟و می گویند: خیر پس او را کشت و زنده کرد] 
امام مهدی ناصر محمد یمانی برایتان از حق دلیل و حجت می آورد و می گوید: آیا این روایت با آیات محکم قرآن عظیم که خداوند در آن باطل و اولیائش را به مبارزه خوانده است در تناقض نیست در جایی که می فرماید:

{فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (83) وَأَنتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ (84) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنكُمْ وَلَكِن لّا تُبْصِرُونَ (85) فَلَوْلا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ (87) پس چرا هنگامی که جان به گلوگاه می‌رسد (۸۳) و شما در این حال نظاره می‌کنید (۸۴) و ما از شما به او نزدیکتریم ولی نمی‌بینید! (۸۵) اگر هرگز در برابر اعمالتان جزا داده نمی‌شوید، (۸۶) پس آن (روح) را بازگردانید اگر راست می‌گویید! (۸۷)} صدق الله العظيم؟نگاه کنید خداوند چه حکمی درباره خود صادر می فرماید: {تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ} صدق الله العظيم، حال اگر خداوند روایت باطل شما را به حقیقت تبدیل کند و با زنده کردن مردگان مسیح کذاب را یاری کند ؛ (در حقیقت) در محکمات کتابش بر علیه خود حکم کرده است چرا که مسیح کذاب و اولیائش راستگو ،و خداوند و اولیائش دروغگویند . لعنت خداوند بر افترازنندگان باد ...لعنتی بزرگ.... و اما کسانی که از این اتهام باطل پیروی کنند ، قومی هستند که عقلشان را بکار نمی گیرند.

به علمای مسلمین و امتهایشان خطاب می کنم ؛ خداوند شهادت داده است که در این دنیا عده ای از کافران را که خود بخواهد بعد مرگ دوباره به دنیا باز می گرداند. پس خداوند بعد مرگ ،آنها را برایتان در روی همین زمین باز می گرداند(یعیدهم الله) و شما خواهید دید که برانگیخته شدن آنها هم زمان با خروج مسیح کذاب شیطان رجیم از بهشت فتنه ای است که خداوند تا روز برانگیخته شدن اولیه (بعث اول)در آنجا به او فرصت داده است. روزی که برخی از کافرانی که زنده شدن مرده ها را در این دنیا تکذیب می کردند، به خواست خداوند برانگیخته خواهند شد. و خداوند تعالی می فرماید:

{ مِنْهَا خَلَقْنَاكُمْ وَفِيهَا نُعِيدُكُمْ وَمِنْهَا نُخْرِجُكُمْ تَارَةً أُخْرَى }
صدق الله العظيم [طه:55]
{ شما را از آن (= زمین) آفریدیم، و دوباره شمارا در آن باز می گردانیم، و بار دیگرشما را از آن بیرون می آوریم.}

ممکن است دکتر أحمد عمرو( اهل حروف جرّ) بخواهد بگوید:" ناصر محمد،ما قبلاً برایت فتوی داده بودیم منظور از بازگشت به زمین ، برگردانده شدن به خاک است". امام مهدی ناصر محمد یمانی جواب می دهد : گوش کن دکتر أحمد عمرو، آیا می توانی فقط یک دلیل ازآیات محکم قرآن عظیم بیاوری که نشان دهد منظور خداوند تعالی از { وَفِيهَا نُعِيدُكُمْ } باز گرداندن خلق (جسد)به خاک است که اگر توانستی روشن می شود ناصر محمد یمانی دروغ گوی بی شرمی بوده و مهدی منتظر نیست. به خداوندی که جز او معبودی نیست سوگند نه تو ونه تمام علمای انس و جن حتی با کمک و یاری یکدیگر قادر نیستید ولو یک دلیل از آیات محکم قرآن عظیم برای اثبات تفسیرتان از این آیه بیاورید که (مشخص کند) مقصود خداوند بازگرداندن و تجزیه خلق (جسد)درخاک است. اما امام مهدی که با آیات محکم کتاب برایتان حجت می آورد تا پندی باشد برای خردمندان. با استفاده از تمام آیات مربوط به آفرینش برایتان دلیل خواهد آورد تا ببینیم آیا مقصود از "بازگرداندن "آن چنان که شما فکر می کنید تجزیه شدن خلق در خاک است یا منظور باز آوردن جدید خلق از زمین؟به سوی پذیرش حکمیت رب العالمین رفته و می گوییم:یا رب العالمین تو بهترین جدا کننده حق از باطلی(خير الفاصلين) و چه داوری بهتر ازخداوند برای قومی که ایمان آورده اند وجود دارد. خداوندا در مورد مقصوداز" بازگرداندن خلق " به ما فتوا بده آیا مقصودت باز گرداندن جسد به خاک است یا خلق دوباره (جسد مرده ) از آن؟ حال نگاه کنیم که رب العالمین چگونه بین ما داوری می نماید.خداوند تعالی می فرماید:

{ قُلِ اللَّهُ يَبْدَأُ الْخَلْقَ ثُمَّ يُعِيدُهُ }
صدق الله العظيم [يونس:34]

{بگو: الله آفرینش را آغاز می کند ، سپس آن را باز می گرداند}

ولی ای خدای عالمین ما از گفته حق تو در بیان حقت { يَبْدَأُ الْخَلْقَ }در یافته ایم منظور آفرینش انسان از گل (خاک) است؛ اما در مورد مقصودت از این کلام حق { ثُمَّ يُعِيدُهُ } ما را روشن فرما ؛ آیا مقصود بازگردانده شدن به خاک است؟ و جواب خداوند در آیات محکم کتاب که خداوند تعالی می فرماید:

{ كَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعِيدُهُ وَعْدًا عَلَيْنَا إِنَّا كُنَّا فَاعِلِين }
صدق الله العظيم [الأنبياء:104]

{همانگونه که نخستین آفرینش را آغاز کردیم، (دیگر بار) آن را باز می گردانیم}
بنابراین دکتر أحمدعمرو منظور از" اعاده" ؛ برانگیختن جدید (دوباره)خلق است ، نه اینکه طبق گمان شما باز گشتن به خاک ؛اما در مورد تجزیه جسد در خاک جدال و انکاری نداریم.کافران گفتند:

وَقَالُوا أَإِذَا كُنَّا عِظَامًا وَرُ‌فَاتًا أَإِنَّا لَمَبْعُوثُونَ خَلْقًا جَدِيدًا ﴿٤٩﴾ }
صدق الله العظيم [الاسراء]

{و (کافران) گفتند: آیا هنگامی که ما استخوانها یی (پوسیده) و پراکنده ای شدیم، آیا دگر بار با آفرینش تازه ای بر انگیخته خواهیم شد}

و خداوند تعالی می فرماید:

{ قُلْ كُونُوا حِجَارَ‌ةً أَوْ حَدِيدًا ﴿٥٠﴾ أَوْ خَلْقًا مِّمَّا يَكْبُرُ‌ فِي صُدُورِ‌كُمْ ۚ فَسَيَقُولُونَ مَن يُعِيدُنَا ۖ قُلِ الَّذِي فَطَرَ‌كُمْ أَوَّلَ مَرَّ‌ةٍ ۚ فَسَيُنْغِضُونَ إِلَيْكَ رُ‌ءُوسَهُمْ وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هُوَ ۖ قُلْ عَسَىٰ أَن يَكُونَ قَرِ‌يبًا ﴿٥١﴾ }
صدق الله العظيم [الإسراء]

{بگو: سنگ باشید یا آهن (50)یا (هر) مخلوقی که درخاطرتان بزرگ می نماید ، (باز هم خداوند قادر است شما را دوباره زنده کند ). پس خواهند گفت : چه کسی ما را بازمی گرداند ؟! بگو: (همان) کسی که نخستین بار شما را آفرید . پس آنان سرهایشان را (از روی تردید) به تو می جنبانند و می گویند : آن چه زمانی خواهد بود ؟! بگو: شاید که نزدیک باشد}
از این بیان حق چنین اسنباط می کنیم که مقصود از اعاده آفرینش دوباره آنهاست.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{ كَمَا بَدَأَكُمْ تَعُودُونَ ﴿٢٩﴾ فَرِ‌يقًا هَدَىٰ وَفَرِ‌يقًا حَقَّ عَلَيْهِمُ الضَّلَالَةُ }
صدق الله العظيم [الأعراف:29-30]

{همان گونه که در آغاز شما را آفرید، بازمی‌گردید! (۲۹) جمعی را هدایت کرده؛ وجمعی (که شایستگی نداشته‌اند،) گمراهی بر آنها مسلّم شده است.}

سؤالی که مطرح می شود این است که مقصود خداوند تعالی از این کلام چیست {{{ كَمَا بَدَأَكُمْ تَعُودُونَ }}} جواب را در آیات محکم کتاب پیدا می کنیم که مقصود اعاده (باز آوردن ) است چه اعاده ای ؟ مثل اول. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{ وَلَقَدْ جِئْتُمُونَا فُرَادَىٰ كَمَا خَلَقْنَاكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَتَرَكْتُمْ مَا خَوَّلْنَاكُمْ وَرَاءَ ظُهُورِكُمْ ۖ وَمَا نَرَىٰ مَعَكُمْ شُفَعَاءَكُمُ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِيكُمْ شُرَكَاءُ }
صدق الله العظيم [الأنعام:94]

{همه شما تنها به سوی ما بازگشت نمودید، همان‌گونه که روز اوّل شما را آفریدیم! و آنچه را به شما بخشیده بودیم، پشت سر گذاردید! و شفیعانی را که شریک می‌پنداشتید، با شما نمی‌بینیم}

ممکن است کسی سؤال کند: چرا خداوند شرکایشان راهمراهشان برنیانگیخته است ؛همانان که با خدا شریک کرده بودند ، آنها در بین برانگیخته شدگان اولیه دیده نخواهند شد و این را از کلام خداوند تعالی استنباط می کنیم : {وَمَا نَرَىٰ مَعَكُمْ شُفَعَاءَكُمُ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِيكُمْ شُرَكَاءُ} صدق الله العظيم، آیا این برانگیخته شدن اولیه تنها برای گروهی از کافران به آیات الهی است که خداوند اراده بازگشتشان را دارد. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{ وَيَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ كُلِّ أمّة فَوْجًا مِمَّنْ يُكَذِّبُ بِآيَاتِنَا فَهُمْ يُوزَعُونَ ﴿83﴾ }صدق الله العظيم [النمل]

{روزی را که ما از هر امّتی، گروهی را از کسانی که آیات ما را تکذیب می‌کردند محشور می‌کنیم؛ وآنها را نگه می‌داریم تا به یکدیگر ملحق شوند! (۸۳)}

و موعد بعث اول برای کافرینی که خداوند بخواهد در زمانی است که خروج دابة (عیسی علیه السلام ) ؛ خروج مسیح دجال و سربازانش از یاجوج و ماجوج و بعث امام مهدی که بعد از عبور سیاره عذاب خواهد بود رخ داده باشد.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{ وَإِذَا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَيْهِمْ أَخْرَجْنَا لَهُمْ دَابَّةً مِّنَ الْأَرْضِ تُكَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ كَانُوا بِآيَاتِنَا لَا يُوقِنُونَ (82) وَيَوْمَ نَحْشُرُ مِن كُلِّ أُمَّةٍ فَوْجاً مِّمَّن يُكَذِّبُ بِآيَاتِنَا فَهُمْ يُوزَعُونَ (83) }
صدق الله العظيم [النمل]

{و هنگامی که فرمان (عذاب) بر آنها واقع شود کسی(جنبنده ای) را از زمین برای آنها خارج می‌کنیم که با آنان تکلّم می‌کند که مردم به آیات ما ایمان نمی‌آوردند. (۸۲) روزی را که ما از هر امّتی، گروهی را از کسانی که آیات ما را تکذیب می‌کردند محشور می‌کنیم؛ وآنها را نگه می‌داریم تا به یکدیگر ملحق شوند! (۸۳)}
ولی این برانگیختگی هم زمان با خروج مسیح کذاب و یأجوج مأجوج و خروج "دابه"و برانگیختگی امام مهدی است که اکثر مردم هم از آن بی خبرند. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که می فرماید:

{ وَحَرَ‌امٌ عَلَىٰ قَرْ‌يَةٍ أَهْلَكْنَاهَا أَنَّهُمْ لَا يَرْ‌جِعُونَ ﴿٩٥﴾ حَتَّىٰ إِذَا فُتِحَتْ يَأْجُوجُ وَمَأْجُوجُ وَهُم مِّن كُلِّ حَدَبٍ يَنسِلُونَ ﴿٩٦﴾ }
صدق الله العظيم [الأنبياء]

{و (مردم)هر قریه ای را که (بر اثر کفر و گناه) هلاک کردیم، محال است که (به دنیا) بازگردند(95)تا وقتی که (سد) یأجوج و مأجوج گشوده شود، و آنها (یأجوج و مأجوج)از هر پشتی زاد وولد کنند(96)}
و این بعد از منهدم شدن سد ذی القرنین و خروج يأجوج ومأجوج و پادشاهشان (مسیح دجال )است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{ قَالَ هَذَا رَحْمَةٌ مِنْ رَبِّي فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ رَبِّي جَعَلَهُ دَكَّاءَ وَكَانَ وَعْدُ رَبِّي حَقّاً (98)وَتَرَكْنَا بَعْضَهُمْ يَوْمَئِذٍ يَمُوجُ فِي بَعْضٍ وَنُفِخَ فِي الصُّورِ فَجَمَعْنَاهُمْ جَمْعاً (99)وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ يَوْمَئِذٍ لِلْكَافِرِينَ عَرْضاً (100) }
صدق الله العظيم [الكهف]
{(آنگاه) گفت: این از رحمت پروردگار من است! امّا هنگامی که وعده پروردگارم فرا رسد، آن را در هم می‌کوبد؛ و وعده پروردگارم حق است! (۹۸) و در آن روز ما آنان را رها می‌کنیم که درهم موج می‌زنند*؛ و در صور [کالبدها] دمیده می‌شود؛ و ما همه را جمع می‌کنیم! (۹۹) در آن روز، جهنم را بر کافران عرضه می‌داریم! (۱۰۰)}

ممکن است یکی از انصار عزیزپیشگام و برگزیده ام بخواهد سؤال کند" ای امام پس این بیان خداوند تعالی چیست؟ { وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ يَوْمَئِذٍ لِلْكَافِرِينَ عَرْضاً (100) در آن روز، جهنم را بر کافران عرضه می‌داریم } صدق الله العظيم؟". پاسخ امام مهدی به شما این است که:

در این روز به علت عبور کوکب آتش از کنار زمینِ بشر، سد ذی القرنین منهدم می شود .وتمام کافران آن (کوکب آتش ) را که به زمین ( و اهل آن) نمایش داده می شود؛ خواهند دید. لذا خداوند تعالی می فرماید: { وَعَرَضْنَا جَهَنَّمَ يَوْمَئِذٍ لِلْكَافِرِينَ عَرْضاً } صدق الله العظيم، این نشان داده شدن قبل از آن است که کافران زنده شده در عصر عبورش وارد آن شوند ولی اکثر مردم نمی دانند.

ای کسانی که در پی یافتن حقیقت هستید، به درستی که مسیح کذاب برانگیختگی محدود کافران را مورد سوء استفاده قرار داده و ادعای ربوبیت کرده و می گوید این روز برانگیختگی همگانی(بعث الشامل که در قیامت رخ می دهد) است. هم چنین ادعا می کند که رب العالمین است وبهشت وآتش را در اختیار دارد. می گوید آتش همان است که نشانتان دادیم (عرضناها عرضاً) واز جلوی چشمتان عبور کرد واما بهشت؛ در باطن همین زمین تان قرار گرفته است و مردگانی که در بین زنده شدگان نمی بینید کسانی هستند که آنقدر در گمراهی آشکار بودند که بعد مرگ مستقیم به آتش جهنم افتاده اند؛ اما این مرده هایی که زنده شده اند در مسیر حقی هستند که روشن و آشکار است ،لذا آنها راآمرزیده و به بهشتم که درباطن زمینتان است واردشان کرده ام.

سپس امام مهدی می گوید: ای دشمن خداوند ؛ حق را باطل و باطل را حق قرار می دهی؟ هیهات هیهات ... به خداوند سوگند که مکرهمه شما شیاطین را به اذن رب العالمین باطل وبی اثر خواهم کرد. ما برشما پیروز وغالب هستیم ودرخواهید یافت عاقبت نیکو برای متقیان است،وسلامٌ على المرسلين والحمد لله رب العالمين.....

ممکن است کسی سؤال کند :"صبرکن ناصر محمد، بیان تو حاکی از این است که کافران در این دنیا دو زندگی و دو مرگ دارند. آیا دلیل روشنی از آیات محکم کتاب خداوند داری که نشان دهد کفار دو زندگی ، دو مرگ و دو برانگیخته شدن دارند ؟" امام مهدی پاسخ می دهد خداوند تعالی فرموده است :

{ كَيْفَ تَكْفُرُوْنَ بِاللهِ وَكُنْتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْيَاكُمْ ثُمَّ يُمِيْتُكُمْ ثُمَّ يُحْيِيْكُمْ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُوْنَ }
صدق الله العظيم [البقرة:28]

{چگونه به خداوند کافر می شوید؟ در حالی که شما مردگان بودید، و او شما را زنده کرد، سپس شما را می میراند، سپس شما را زنده می کند، آنگاه به سوی او باز گردانده می شوید}
و فرموده است :
{قَالُوا رَبَّنَا أَمَتَّنَا اثْنَتَيْنِ وَأَحْيَيْتَنَا اثْنَتَيْنِ فَاعْتَرَفْنَا بِذُنُوبِنَا فَهَلْ إِلَى خُرُوجٍ مِّن سَبِيلٍ (11) ذَلِكُم بِأَنَّهُ إِذَا دُعِيَ اللَّهُ وَحْدَهُ كَفَرْتُمْ وَإِن يُشْرَكْ بِهِ تُؤْمِنُوا فَالْحُكْمُ لِلَّهِ الْعَلِيِّ الْكَبِيرِ (12) هُوَ الَّذِي يُرِيكُمْ آيَاتِهِ وَيُنَزِّلُ لَكُم مِّنَ السَّمَاءِ رِزْقاً وَمَا يَتَذَكَّرُ إِلَّا مَن يُنِيبُ (13) }
صدق الله العظيم [غافر]

{آنها می‌گویند: پروردگارا! ما را دو بار میراندی و دو بار زنده کردی؛ اکنون به گناهان خود معترفیم؛ آیا راهی برای خارج شدن وجود دارد؟ (۱۱) این بخاطر آن است که وقتی خداوند به یگانگی خوانده می‌شد انکار می‌کردید، و اگر برای او همتایی می‌پنداشتند ایمان می‌آوردید؛ اکنون داوری مخصوص خداوند بلندمرتبه و بزرگ است (۱۲) او کسی است که آیات خود را به شما نشان می‌دهد و از آسمان برای شما روزی می‌فرستد؛ تنها کسانی متذکّر این حقایق می‌شوند که بسوی خدا باز می‌گردند(انابه می کنند ). (۱۳) }
ممکن است کس دیگری سؤال کند: " ناصر محمد یمانی ، بر طبق این بیان روشن است که اولیاء صالح در بعث اول حاضر نیستند و به همین خداوند تعالی می فرماید: { وَمَا نَرَىٰ مَعَكُمْ شُفَعَاءَكُمُ الَّذِينَ زَعَمْتُمْ أَنَّهُمْ فِيكُمْ شُرَكَاءُ و شفیعانی را که شریک می‌پنداشتید، با شما نمی‌بینیم } صدق الله العظيم [الأنعام:94]، و این به معنای این است که برای افراد صالح فقط یک مرگ و یک برانگیختگی وجود دارد و طبق گفته دروغ مسیح کذاب آنها در آتش نیستند. از آیات محکم کتاب پاسخی بیاور تا این تصویری که برایمان آورده ای کامل شود و با بیان حق قرآن با قرآن مسئله بعث اول برایمان روشن شود". امام مهدی ناصر محمد یمانی به سؤال کنندگان پاسخ می دهد که: خداوند تعالی میفرماید:

{ لَا يَذُوقُونَ فِيهَا الْمَوْتَ إِلَّا الْمَوْتَةَ الْأُولَىٰ ۖ وَوَقَاهُمْ عَذَابَ الْجَحِيمِ ﴿56﴾ }
صدق الله العظيم [الدخان]

{ هرگز مرگی جز همان مرگ اوّل (که در دنیا چشیده‌اند) نخواهند چشید، و خداوند آنها را از عذاب دوزخ حفظ می‌کند؛ (۵۶)}
اما دکتر أحمد عمرو بدون آنکه علمی از جانب خداوند داشته باشد؛ گمان می کند انسان ها قبل از خلقتشان مرده بودند و کلام خداوند را از محل درستش جابجا نموده وتحریف می کند اما به امام ناصر محمد یمانی تهمت می زند که مقصود از کلام خداوند را تغییر داده است!! ای دکتر آیا خداوند بهترین داوران و حکم کنندگان نیست؟ برای خردمندان روشن شد که کدام یک با منطق حق سخن گفته و (مردم را)به سوی راه راست -صراط المستقیم- هدایت می کند.

وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..

برادرتان امام مهدی ناصر محمد یمانی.

ــــــــــــــــــــ
https://www.nasser-yamani.com/showthread...post124086

https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?p=124086
سايت امام مهدى ناصر محمد يمانى

http://www.nasser-yamani.com/home.php?styleid=2

انجمن: فارسي

ترجمه بیانات امام مهدی به زبان فارسی

http://www.nasser-yamani.com/forumdispla...&styleid=2

البعث الاول

امام ناصر محمد الیمانی


17 - 10 - 1432 هـ


16 - 09 - 2011 مـ


، 03:47 صباحاً



يوم الآزفة و يوم التلاق




بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على جدّي محمد رسول الله وآله الأطهار وجميع أنبياء الله من قبله وآلهم الأطهار والتابعين لهم بالحقّ إلى يوم يقوم الناس لله الواحد القهار..

ای کسی که راضی شده خود را مسیح دجال بنامد؛خودت در باره خود حکم به دجال بودن داده‌ای و این شأن توست؛ آنچه که در نزد توست هرچه که بوده و باشد؛ ما به اذن پروردگار عالمیان قادریم به حق- به آن پاسخ گفته و- بر دهان تو مهر خاموشی بزنیم. اما درمورد شخص تو؛ برای ما مهم نیست تو چه کسی هستی؛ فرقی ندارد از شیاطین جن و یا انس باشی و یا از کسانی که شیاطین آنها را از هدایت بازداشته‌اند ولی تصور می‌کنند هدایت شده‌اند و یا از مسلمانان و یا مسیحیان و یا یهودیانی که ایمان دارند اما ایمان خود را به شرک آلوده کرده‌اند و یا از کافران یا ملحدان ؛ برای ما مهم نیست چه کسی هستی؛ مهم این است که به حق از آیات محکم قرآن عظیم در برابرت حجت اقامه کنیم.


من امام مهدی منتطر ناصر محمد یمانی به یقین می‌دانم مسیح کذاب نمی‌گوید که من مسیح کذابم؛ چگونه ممکن است خودش به مردم بگوید من مسیح کذابم؟ بلکه خود را به عنوان مسیح عیسی بن مریم معرفی کرده وبه جای خداوند، ادعای ربوبیت خواهد کرد ولی دروغگو کذاب است. او مسیح عیسی بن مریم حق نیست و به همین دلیل مسیح کذاب نامیده می‌شود و شایسته مسیح عیسی بن مریم حق نیست که چیزی را بگوید که در شأن و حد او نیست و خود را خداوند یا فرزند خدا بخواند؛ سبحان الله؛ بلکه او در حالی که در سنین میان‌سالی است با مردم سخن گفته و خود را با همان ویژگی که در کودکی و در حالی که در گهواره بود و مردم او را می‌شناختند معرفی کرده و از خود سخن خواهد گفت:
{قَالَ إِنِّي عَبْدُ اللَّـهِ آتَانِيَ الْكِتَابَ وَجَعَلَنِي نَبِيًّا ﴿٣٠﴾ وَجَعَلَنِي مُبَارَ‌كًا أَيْنَ مَا كُنتُ وَأَوْصَانِي بِالصَّلَاةِ وَالزَّكَاةِ مَا دُمْتُ حَيًّا ﴿٣١﴾ وَبَرًّ‌ا بِوَالِدَتِي وَلَمْ يَجْعَلْنِي جَبَّارً‌ا شَقِيًّا ﴿٣٢﴾ وَالسَّلَامُ عَلَيَّ يَوْمَ وُلِدتُّ وَيَوْمَ أَمُوتُ وَيَوْمَ أُبْعَثُ حَيًّا ﴿٣٣﴾ ذَٰلِكَ عِيسَى ابْنُ مَرْ‌يَمَ ۚ قَوْلَ الحقّ الَّذِي فِيهِ يَمْتَرُ‌ونَ ﴿٣٤﴾} صدق الله العظيم [مريم].
{گفت: «من بنده خدایم؛ او کتاب به من داده؛ و مرا پیامبر قرار داده است! (۳۰) و مرا -هر جا که باشم- وجودی پربرکت قرار داده؛ و تا زمانی که زنده‌ام، مرا به نماز و زکات توصیه کرده است! (۳۱) و مرا نسبت به مادرم نیکوکار قرار داده؛ و جبّار و شقی قرار نداده است! (۳۲) و سلام (خدا) بر من، در آن روز که متولّد شدم، و در آن روز که می‌میرم، و آن روز که زنده برانگیخته خواهم شد!» (۳۳) این است عیسی پسر مریم؛ گفتار حقّی که در آن تردید می‌کنند! (۳۴)}

و اما مسیح کذاب می‌گوید او مسیح عیسی بن مریم است و سپس به جای خداوند ادعای ربوبیت می‌کند و مسیح عیسی بن مریم حق نیست و چون مسیح عیسی بن مریم حق نیست، به نام مسیح کذاب نامیده می‌شود. خداوند از قبل از مکر شیاطین آگاه است و لذا حکمت بازگشت مسیح عیسی بن مریم حق در اینجا برایتان روشن می‌شود؛ او بازمی‌گردد تا مکر شیاطین در به سرقت بردن شخصیت مسیح عیسی بن مریم حق رسوا شود.


ولی کسی که درعلم غیب دركتاب مسیح کذاب را به قتل مي رساند، دشمن او امام مهدی ناصر محمد یمانی است مگر اين که پروردگارم چيز ديگري بخواهد؛ و رحمت و علم پروردگارم همه چیز را دربرمی‌گیرد.



درهرحال؛ ای کسی که نام خود را مسیح کذاب گذاشته‌ای بفرما و چیزی را که داری رو کن؛ فتوای ما این است که مسیح کذاب نزول قرآن را انکار نخواهد کرد: بلکه ادعا می‌کند این اوست که قرآن را نازل نموده است؛ هم چنین می‌گوید آتش و بهشت به دست اوست و این اوست که کافران را –در طی رستاخیز اول- برانگیخته است و برای مردم چنین توهمی را ایجاد می‌کند تا تصور کنند روز″ الآزفة″ای که در کتاب آمده است؛ روز خلود و جاودانگی و روزی است که مردم در پیشگاه پروردگار عالمیان قرار می‌گیرند یعنی همان روز رستاخیز فراگیری است که تمام بندگان در آن روز برانگیخته می‌شوند ولی هیهات هیهات... خداوند در آیات محکم کتاب خود به ما آموخته است که : روز″الآزفة″ روزی از ایام الله است و بر طبق کتاب روزی است که سفر به زمین دارای دو مشرق در آن به انجام خواهد رسید و برای همین با نام روز ″الآزفة″ نامیده می‌شود.



و اما روز رستاخیز و برانگیخته شدن شامل و فراگیر؛ بعد ازآنی فرا می‌رسد که خداوند تمام موجودات زنده ملکوت را هلاک کرده باشد و حتی هشت ملکی که عرش عظیم را حمل می‌کنند نیز هلاک می‌شوند.تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلا تَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ}صدق الله العظيم [القصص:88]، 
{ معبود دیگری را با خدا مخوان، که هیچ معبودی جز او نیست؛ همه چیز جز ذات (پاک) او فانی می‌شود؛ حاکمیت تنها از آن اوست؛ و همه بسوی او بازگردانده می شوید! }
در کتاب خداوند روز رستاخیز شامل و فراگیر با نام روز ″التلاق″ برای تمام چیزها یاد شده... روزی که مردم در پیشگاه پروردگار عالمیان قرار خواهند گرفت....


و اما در کتاب روز″الآزفة″ روزی از ایام الله است که در خلال آن سفر به ″ارض الأنام″(مترجم: زمین دارای دو مشرق که در باطن کره زمین ما قرار دارد) به انجام خواهد رسید؛ این زمین بهشت خداوند در زمینی است که دو مشرق دارد و این روز؛ روز رستاخیز اول است و به همین دلیل به نام روز ″الآزفة″ نامیده می‌شود و برحسب ایام الله در کتاب روز قیامت است و آن همین روزی است که ما در آن هستیم و در طی آن نشانه‌های بزرگ ساعت در حال وقوع هستند( حساب ایام الله با روزهای تاریخ بشر متفاوت است( يك روز نزد خداوند مساوي هزار سال از سالهاي حساب بشر است ).


اما ″یوم الحساب″ در آیات محکم کتاب با نام ″یوم التلاق″ نامیده شده و آن همان روز حساب است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَادْعُوا اللَّـهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ وَلَوْ كَرِ‌هَ الْكَافِرُ‌ونَ ﴿١٤﴾ رَ‌فِيعُ الدَّرَ‌جَاتِ ذُو الْعَرْ‌شِ يُلْقِي الرُّ‌وحَ مِنْ أَمْرِ‌هِ عَلَىٰ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ لِيُنذِرَ‌ يَوْمَ التَّلَاقِ ﴿١٥﴾ يَوْمَ هُم بَارِ‌زُونَ لَا يَخْفَىٰ عَلَى اللَّـهِ مِنْهُمْ شَيْءٌ لِّمَنِ الْمُلْكُ الْيَوْمَ لِلَّـهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ‌ ﴿١٦﴾ الْيَوْمَ تُجْزَىٰ كُلُّ نَفْسٍ بِمَا كَسَبَتْ لَا ظُلْمَ الْيَوْمَ إِنَّ اللَّـهَ سَرِ‌يعُ الْحِسَابِ ﴿١٧﴾ وَأَنذِرْ‌هُمْ يَوْمَ الْآزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الْحَنَاجِرِ‌ كَاظِمِينَ مَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ حَمِيمٍ وَلَا شَفِيعٍ يُطَاعُ ﴿١٨﴾ يَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْيُنِ وَمَا تُخْفِي الصُّدُورُ‌ ﴿١٩﴾ وَاللَّـهُ يَقْضِي بالحقّ وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِهِ لَا يَقْضُونَ بِشَيْءٍ إِنَّ اللَّـهَ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ‌ ﴿٢٠﴾} صدق الله العظيم [غافر].


{ (تنها) خدا را بخوانید و دین خود را برای او خالص کنید، هرچند کافران ناخشنود باشند! (۱۴) صاحب درجات بالا ، او صاحب عرش است، روح را به فرمانش بر هر کس از بندگانش که بخواهد القاء می‌کند تا (مردم را) از روز ملاقات [ یوم التلاق= روز رستاخیز] بیم دهد! (۱۵) روزی که همه آنان آشکار می‌شوند و چیزی از آنها بر خدا پنهان نخواهد ماند: حکومت امروز برای کیست؟ برای خداوند یکتای قهّار است! (۱۶)آن روز هر كس را همانند عملش جزا مى‌دهند و به كس ستمى نمى‌رود. و خدا زود به حسابها مى‌رسد. (۱۷) از روز (الآزفة) بترسان‌شان. آنگاه كه دلها لبريز از اندوه، نزديك حنجره‌ها رسد. ستمكاران را در آن روز نه خويشاوندى باشد و نه شفيعى كه سخنش را بشنوند. (۱۸) نظرهاى دزديده را و هر چه دلها نهان داشته‌اند، مى‌داند. (۱۹) خدا به حق داورى مى‌كند. ولى كسانى كه سواى او به خدايى مى‌خوانند هيچ داورى نتوانند، زيرا خدا مى‌شنود و مى‌بيند. (۲۰)}

و برای‌تان روشن گردید روز ″آزفة″ غیر از روز″تلاق″است چون روز ″تلاق″ روزعام –رستاخیز- تمام مردمان چه مؤمن و چه کافر است ولی روز″آزفة″ از آن رو به این نام نامیده می‌شود که در خلال آن سفر حرکت به بهشت خداوند در زمین یعنی ″ارض الأنام″ به انجام می‌رسد و مسیح کذاب می‌خواهد با آن شما را گرفتار فتنه کند و بگوید آن روز؛ روز″تلاق″ و روز حساب و روز جزاست و بگوید من پروردگار شما هستم وبهشت و آتش در اختیار من است؛ . اما آتش از جلوی چشمان‌تان عبور کرد( عبور سیاره عذاب) و اما بهشت در باطن و عمق کره زمین‌تان است و ما میوه‌هایی از آنجا برایتان آوردیم که بسیار بزرگ هستند تا قلبتان اطمینان پیدا کند و با چشم خود آنها را ببینید با آنچه که قبلا برای رزق شما مقرر کرده بودیم فرق دارد و بزرگ‌تر است .من پروردگار شما هستم پس مرا تصدیق کنید.


و هیهات هیهات...ولی مهدی منتظر خلیفة الله الأکبر از سرسخت‌ترین دسمنان شیطان اکبر ابلیس مسیح کذاب است و مکر همه شما را برباد خواهم داد و امت‌های در قید حیات و مردگان را از فتنه مسیح کذاب نجات خواهم داد. پس علمی که در نزد خود داری روکن. افتراهای و تدلیس‌های شما هرچه که بوده و باشد، خواهید دید چگونه رسوایتان خواهیم کرد و حقیقت تمام شما منجمینی که اولیای شیاطین هستید را برای مردم روشن کرده و ثابت خواهم کرد نجوم ازدروغهاي شما بری است.


می‌دانم چه می‌خواهی بگویی؛ می‌خواهی بگویی:" ما با رصد جایگاه ستارگان(مواقع النجوم) از اسرار غیب باخبر می‌شویم. پس اسرار مربوط به جایگاه ستارگان را که در ایات محکم ذکر(قرآن عظیم) آمده است را انکار نکن. مهدی منتظر خداوند در ایات محکم قرآن عظیم به این راز سوگند یاد کرده است و خداوند تعالی فرموده است: 
{فَلَا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧٥﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِيمٌ ﴿٧٦﴾} صدق الله العظيم [الواقعة]".


{ سوگند به جایگاهی که ستارگان اشغال می کنند (۷۵) و این سوگندی است بسیار بزرگ، اگر بدانید! (۷۶)}

و امام مهدی تبسم کرده و سپس خنده کنان می‌گوید: ههههههه مقصود از "مواقع النجوم" را به مردم خواهم آموخت؛ شیاطین جن و انس شما نمی‌توانید از قرآن عظیم برامام مهدی غلبه کنید و خواهید دانست؛ ای کسی که راضی به این هستی که خود را مسیح کذاب بخوانی؛ آنچه که در چنته داری روکن؛ پس بر اساس کتاب حکم خواهیم داد تا خردمندان متذکر شوند و بدانند چه کسی به حق سخن گفته و گفتارش کلام آخر و فیصله دهنده است و بیهوده نیست


وسلام ٌعلى المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..


عدوُّ المسيح الكذاب؛ صاحبُ علم الكتاب الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

ـــــــــــــــــــــ

https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?p=206029
الإمام ناصر محمد اليماني

10 - 09 - 2011 مـــ
12 - 10 - 1432 هـــ
10:58 صبح
ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ

گفتاری مختصر در باره مسیح کذاب و بی شرم 

بیانی ازامام مهدی منتظر درباره توانایی ها و صفات جنیان و ملائکه و درباره فتنه مسیح کذاب


بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على جدي النبي الخاتم ورحمة الله وبركاته وعليه وعلى آله الأطهار وجميع أنصار الله في خلقه إلى يوم الدين...

عزیز من ابوروان (حبیبی فی الله) خداوند رحمن در آیات محکم قرآن فتوی داده است که جن را از آتش گرم و سوزان(سموم) خلق کرده است .خداوند سبحان در آیات محکم قرآن می فرماید:

{وَالْجَآنَّ خَلَقْناهُ مِن قَبْلُ مِن نَّارِ السَّمُومِ} صدق الله العظيم [الحجر:27]

{ و جن را پیش از آن، از آتش گرم و سوزان(سموم) خلق کردیم! (۲۷)}

منظور از "سموم" آتش جهنم است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ﴿٤١﴾ فِي سَمُومٍ وَحَمِيمٍ ﴿٤٢﴾}صدق الله العظيم [الواقعة]

{واصحاب دست چپ (شقاوتمند) چه (وضع و) حالی دارند اصحاب دست چپ (شقاوتمند)؟!(41) در (میان) باد (آتش)سوزان وآب جوشان, قرار دارند.(42)}

خداوند پدر جنیان را از آتش آفرید .و بعضی از آنها رابه خواست خود با دادن صفات ملائکه و توانائی متحول شدن به خلقی دیگر تکریم نمود .این امر برای امتحان کردن جنیان بود که آیا شکرگذاری خواهند کرد و یا در عوض کفران ورزیده ، متکبر شده و به آفرینش خود مغرور می شوند؟ از آن جمله ابلیس و فرزندانش بودند که برخی از صفات ملائکه را در خود داشتند ، کدام صفت را؟ توانایی تبدیل کردن خود از جن به موجودی دیگر. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{وَأَنْ أَلْقِ عَصَاكَ فَلَمَّا رَآهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّى مُدْبِرًا وَلَمْ يُعَقِّبْ يَا مُوسَى أَقْبِلْ وَلَا تَخَفْ إِنَّكَ مِنَ الْآمِنِينَ}صدق الله العظيم [القصص:31]

{واینکه عصایت را بیفکن. پس چون آن را دید که (با سرعت) می جنبد گویا که همچون جنیان است(ترسید و) به عقب برگشت و پشت سر خود را نگاه نکرد - (فرمود: ) ای موسی ! پیش آی، و نترس، بی گمان تو در امان هستی.}

مقصود خداوند از این فرموده: {وَأَنْ أَلْقِ عَصَاكَ فَلَمَّا رَآهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ} این است که عصا به شکل مار(ثعبان) تغییر کرد از همین جاست که استنباط می کنیم ویژگی خاصی که به جن داده شده است توانایی تغییر از یک موجود به شکل موجود دیگر است وبه همین علت خداوند تعالی می فرماید:{وَأَنْ أَلْقِ عَصَاكَ فَلَمَّا رَآهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ}صدق الله العظيم

از اینجا در می یابیم که جنیان با اجازه خداوند توانایی دارند خود را از شکل یک موجود به شکل موجود دیگر درآورند. خداوند به ملائکه ای هم که از نور آفریده شده اند این توانایی (شکل موجود دیگر شدن )را عطا فرموده است به همین دلیل است که می فرماید:

{فَأَرْسَلْنَا إِلَيْهَا رُوحَنَا فَتَمَثَّلَ لَهَا بَشَرًا سَوِيًّا}صدق الله العظيم [مريم:17]

{در این هنگام، ما روح خود را بسوی او فرستادیم؛ و او در شکل انسانی بی‌عیب و نقص، بر مریم ظاهر شد! }
بعد از آفرینش آدم ، خداوند به تمامی ملائکه امر فرمود تا برای آدم سجده کنند و همگی آنها اطاعت نمودند گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{وَإِذْ قَالَ رَ‌بُّكَ لِلْمَلَائِكَةِ إِنِّي خَالِقٌ بَشَرً‌ا مِّن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ ﴿٢٨﴾ فَإِذَا سَوَّيْتُهُ وَنَفَخْتُ فِيهِ مِن رُّ‌وحِي فَقَعُوا لَهُ سَاجِدِينَ ﴿٢٩﴾ فَسَجَدَ الْمَلَائِكَةُ كُلُّهُمْ أَجْمَعُونَ ﴿٣٠﴾ إِلَّا إِبْلِيسَ أَبَىٰ أَن يَكُونَ مَعَ السَّاجِدِينَ ﴿٣١﴾قَالَ يَا إِبْلِيسُ مَا لَكَ أَلَّا تَكُونَ مَعَ السَّاجِدِينَ ﴿٣٢﴾ قَالَ لَمْ أَكُن لِّأَسْجُدَ لِبَشَرٍ‌ خَلَقْتَهُ مِن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ ﴿٣٣﴾ قَالَ فَاخْرُ‌جْ مِنْهَا فَإِنَّكَ رَ‌جِيمٌ ﴿٣٤﴾ وَإِنَّ عَلَيْكَ اللَّعْنَةَ إِلَىٰ يَوْمِ الدِّينِ ﴿٣٥﴾ قَالَ رَ‌بِّ فَأَنظِرْ‌نِي إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿٣٦﴾ قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنظَرِ‌ينَ ﴿٣٧﴾ إِلَىٰ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ﴿٣٨﴾}صدق الله العظيم [الحجر]

{و هنگامی که پروردگارت به فرشتگان گفت: «من بشری را از گل خشکیده‌ای که از گل بدبویی گرفته شده، می‌آفرینم. (۲۸) هنگامی که کار آن را به پایان رساندم، و در او از روح خود دمیدم، همگی برای او سجده کنید!» (۲۹) همه فرشتگان، بی استثنا، سجده کردند... (۳۰) جز ابلیس، که ابا کرد از اینکه با سجده‌کنندگان باشد. (۳۱)خداوند) فرمود: «ای ابلیس! چرا با سجده‌کنندگان نیستی؟!» (۳۲) گفت: «من هرگز برای بشری که او را از گل خشکیده‌ای که از گل بدبویی گرفته شده است آفریده‌ای، سجده نخواهم کرد!» (۳۳) فرمود: «از بهشت (درون زمین ) بیرون رو، که رانده‌شده‌ای (از درگاه ما!). (۳۴) و لعنت (و دوری از رحمت حق) تا روز قیامت بر تو خواهد بود!» (۳۵) گفت: «پروردگارا! مرا تا روز رستاخیز مهلت ده (۳۶) فرمود: «تو از مهلت یافتگانی! (۳۷) (امّا نه تا روز رستاخیز، بلکه) تا روز وقت معیّنی.» (۳۸)}
سؤالی که مطرح می شود این است که با توجه به اینکه خداوند ابلیس را که از سجده کنندگان نبود ،از باقی ملائکه جدا نمودو دلیل آن فرموده خداوند تعالی است که:{وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ قَالَ أَأَسْجُدُ لِمَنْ خَلَقْتَ طِينًا ﴿٦١﴾ قَالَ أَرَ‌أَيْتَكَ هَـٰذَا الَّذِي كَرَّ‌مْتَ عَلَيَّ لَئِنْ أَخَّرْ‌تَنِ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ لَأَحْتَنِكَنَّ ذُرِّ‌يَّتَهُ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٦٢﴾ قَالَ اذْهَبْ فَمَن تَبِعَكَ مِنْهُمْ فَإِنَّ جَهَنَّمَ جَزَاؤُكُمْ جَزَاءً مَّوْفُورً‌ا ﴿٦٣﴾ وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُم بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِم بِخَيْلِكَ وَرَ‌جِلِكَ وَشَارِ‌كْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ ۚ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُ‌ورً‌ا ﴿٦٤﴾ إِنَّ عِبَادِي لَيْسَ لَكَ عَلَيْهِمْ سُلْطَانٌ ۚ وَكَفَىٰ بِرَ‌بِّكَ وَكِيلًا﴿٦٥﴾}

صدق الله العظیم [الإسراء]
{ زمانی را که به فرشتگان گفتیم: «برای آدم سجده کنید!» آنها همگی سجده کردند، جز ابلیسکه گفت: «آیا برای کسی سجده کنم که او را از خاک آفریده‌ای؟!» (۶۱) (سپس) گفت : «به من خبر بده، این کسی را که بر من برتری داده ای (به چه دلیل بوده است ؟ !) اگر مرا تا روز قیامت مهلت دهی، فرزندانش را؛ جز عده ی کمی (گمراه و) ریشه کن خواهم کرد» . (۶۲) (خداوند) فرمود : «برو، پس هر کس از آنان، از تو پیروی کند ، بی تردید جهنم کیفر شماست، که کیفری کامل (و فراوان) است، (۶۳) و هرکس از آنان را که می توانی با صدایت بر انگیز، و با (یاری) سواران و پیادگانت بر آنها بتاز، و در اموال و فرزندان با آنها شرکت جوی، و به آنها وعده بده - و شیطان جز فریب به آنها وعده نمی دهد - (۶۴) بی گمان توهرگز بر بندگان من سلطه ای نخواهی داشت؛ و پروردگار تو برای نگهبانی آنها کافی است ». (۶۵)}
وخداوند تعالی فرمود:

: {وَإِذْ قَالَ رَ‌بُّكَ لِلْمَلَائِكَةِ إِنِّي خَالِقٌ بَشَرً‌ا مِّن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ ﴿٢٨﴾ فَإِذَا سَوَّيْتُهُ وَنَفَخْتُ فِيهِ مِن رُّ‌وحِي فَقَعُوا لَهُ سَاجِدِينَ ﴿٢٩﴾ فَسَجَدَ الْمَلَائِكَةُ كُلُّهُمْ أَجْمَعُونَ ﴿٣٠﴾ إِلَّا إِبْلِيسَ أَبَىٰ أَن يَكُونَ مَعَ السَّاجِدِينَ ﴿٣١﴾قَالَ يَا إِبْلِيسُ مَا لَكَ أَلَّا تَكُونَ مَعَ السَّاجِدِينَ ﴿٣٢﴾ قَالَ لَمْ أَكُن لِّأَسْجُدَ لِبَشَرٍ‌ خَلَقْتَهُ مِن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ ﴿٣٣﴾}صدق الله العظيم [الحجر]

{وهنگامی که پروردگارت به فرشتگان گفت: «من بشری را از گل خشکیده‌ای که از گل بدبویی گرفته شده، می‌آفرینم. (۲۸) هنگامی که کار آن را به پایان رساندم، و در او از روح خود دمیدم، همگی برای او سجده کنید!» (۲۹) همه فرشتگان، بی استثنا، سجده کردند... (۳۰) جز ابلیس، که ابا کرد از اینکه با سجده‌کنندگان باشد. (۳۱)خداوند) فرمود: «ای ابلیس! چرا با سجده‌کنندگان نیستی؟!» (۳۲) گفت: «من هرگز برای بشری که او را از گل خشکیده‌ای که از گل بدبویی گرفته شده است آفریده‌ای، سجده نخواهم کرد!» (۳۳)}

سؤالی که مطرح می شود این است که آیا ابلیس ازجمله ملائکه آفریده شده از نور بود یا به گروهی ازملائکه جنی که از آتش خلق شده اند، تعلق داشت؟ وجواب آن را در آیات محکم کتاب واز فرمایش خداوند تعالی در می یابیم:

{وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلاَئِكَةِ اسْجُدُوا لآِدَمَ فَسَجَدُوا إِلاَّ إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ الْجِنِّ فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ أَفَتَتَّخِذُونَهُ وَذُرِّيَّتَهُ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِي وَهُمْ لَكُمْ عَدُوٌّ بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلاً}

صدق الله العظيم [الكهف:50]

{و زمانی که به فرشتگان گفتیم : «برای آدم سجده کنید » پس (همه) سجده کردند، بجز ابلیس ،که از جن بود و از فرمان پروردگارش سرپیچید ، آیا او و فرزندانش رابه جای من دوستان خود می گیرید، در حالی که آنها دشمن شما هستند؟! ستمکاران چه جایگزین بدی دارند}

لذا جنیان به دو گروه تقسیم می شوند و (گروهی) می توانند خود را به شبیه به موجودی دیگر درآورندو دلیل آن هم فرموده خداوند تعالی است که:

{فَلَمَّا رَآهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّى مُدْبِرًا}صدق الله العظيم

منظور این نیست که جنیان به شکل مار هستند، بلکه مقصود خداوند این است که موسی با چشم خود تحول عصا به مار را دید؛ به این معنی که...دید عصا از شکل خود (که عصا بود) به موجودی دیگر تبدیل گردید؛ ماری که آشکارا زنده بود وانگار مثل جن توانایی تحول به شکل موجود دیگری را داشت.به همین علت خداوند تعالی می فرماید:

{وَأَلْقِ عَصَاكَ ۚ فَلَمَّا رَ‌آهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّىٰ مُدْبِرً‌ا وَلَمْ يُعَقِّبْ ۚ يَا مُوسَىٰ لَا تَخَفْ إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْ‌سَلُونَ﴿١٠﴾}صدق الله العظيم [النمل]

{و عصایت را بیفکن، پس چون آن را دید که (با سرعت) می جنبد، گویی که (مانند)جن است، (ترسید و) به عقب برگشت، و پشت سر خود نگاه نکرد؛ ای موسی ! نترس، که پیامبران در نزد من نمی ترسند.}

از خلال این آیات، فتوای خداوند در مورد صفت آفرینش جنیان را می توان درک کرد: عده ای از آنان می توانند به محض آنکه خواستند به شکل موجود دیگری تحول یابند ؛ اما این تغییر شکل به واسطه قدرت خداوند است نه از توانایی های خود جنیان و فقط زمانی رخ می دهد که خداوند بخواهد(یعنی اگر خداوند نخواهد نمی توانند از این صفت استفاده کنند)

اما از کرم خداوند صفت توانایی تحول ملائکه به برخی از جنیان نیز داده شد.دنیای ملائکه از نور است؛ هر ملکی که بخواهد در برابر بشر قرار بگیرد، حتماً به صورت یک انسان در برابرشان ظاهر خواهد شدخداوندتوانایی شبیه شدن وتغییر شکل به صورت موجودی دیگر را به آنها عطا فرموده است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{وَلَوْ جَعَلْنَاهُ مَلَكًا لَّجَعَلْنَاهُ رَ‌جُلًا وَلَلَبَسْنَا عَلَيْهِم مَّا يَلْبِسُونَ﴿٩﴾}صدق الله العظيم [الأنعام]

{و اگر او (= فرستاده) را فرشته ای قرار می دادیم، حتماٌ وی را به صورت یک مرد در می آوردیم، وهمچنان امر (اورا که فرشته است)بر آنها پوشیده میداشتیم.یا همان را که دربردارند بر تن (فرشتگان) می کردیم}

مثل زمانی که جبريل عليه الصلاة والسلام به سوی محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم فرستاده شد.خداوند تعالی می فرماید:

{عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَىٰ ﴿٥﴾ ذُو مِرَّ‌ةٍ فَاسْتَوَىٰ ﴿٦﴾}صدق الله العظيم [النجم]

{(فرشتۀ) بس نیرومند ( جبریل) او را تعلیم داده است,(5)(همان فرشتۀ) نیرومندی که (همانند او) در برابرش ایستاد.(6)}

منظور از" الاستواء"این است که او را به شکل مردی کاملا شبیه (سویّ)انسان درآورد. مثل زمانی که خداوند رسولش جبریل ویکی دیگر از ملائکه را به سوی مریم فرستاد. سپس جبریل به صورت انسانی درآمد که مریم بتواند او را ببیند وبا او سخن بگوید. خداوند تعالی می فرماید:

{فَأَرْسَلْنَا إِلَيْهَا رُوحَنَا فَتَمَثَّلَ لَهَا بَشَراً سَوِيّاً} صدق الله العظيم [مريم:17]

{آنگاه (ما) روح خود ( جبر یل) را به سوی اوفرستادیم، پس به هیئت انسانی کامل بر اوظاهر شد}

لذا "توانایی ملکی" یعنی توانایی تحول به شکلی دیگر به برخی از جنیان آفریده شده از آتش و به تمام ملائکه خلق شده از نورداده شد. جنیان دو گروهند که یکی از این گروه ها قادرند از شکلی که خداوند خلقشان نموده به شکلی دیگر درآیند.

ممکن است یکی از انصار عزیزم سخن مرا قطع کرده و سؤال کند: آیا در نسل بشر ، کسانی هستند که خداوند از راه کرمش به تعدادی از آنان که جانشینان خلیفه خداوند بر عالمیان هستند قدرت تحول دهد که شبیه ملائکه ای شوند که از نورخلق شده اند؟و مستقیم از کلام خداوند تعالی پاسخ می دهیم:

{وَلَوْ نَشَاءُ لَجَعَلْنَا مِنْكُمْ مَلَائِكَةً فِي الْأَرْضِ يَخْلُفُونَ}صدق الله العظيم [الزخرف:60]

{ما اگر بخواهیم برخی از شما را در زمین فرشتگانی قرار می دهیم که جانشین باشند. (۶۰)}

اما عزیزان من (احبتی فی الله) شما را نصیحت می کنم دعا کنید که خداوند شما را از این گروه(ملائکه بشری) قرار ندهد تا باعث نشوید بعد مرگتان مردم در حقتان مبالغه کرده و به سوی کفر بازگردند.

از این تکریم عظیم خداوند چشم بپوشید تا نعیم اعظم خداوند تحقق یابد؛ مبادا این تکریم دوباره موجب شود تا پس از اینکه همگی مردم توسط خداوندهدایت یافتند ، متعاقب مرگتان در حقتان مبالغه کرده و به جای خداوند شما را بخوانند.

آیا می دانید پدرو مادر شما آدم و حوا از این امر یعنی تحول مورد انتظار بشر به ملائکه آگاهی داشتند و شیطان نیز از همین نکته استفاده کرده و آنها را به توهم کشیدو به آنها گفت که او و همسرش با خوردن از همان درخت(ممنوعه) تبدیل به ملائکه شده اند ؟ (آیا می دانید) به آنها گفت اگر آدم و همسرش هم می خواهند توانایی تبدیل شدن به ملائکه را کسب کرده و تا دنیا برجاست جاودانه بمانند باید از آن درخت بخورند؟ آنها را به این توهم انداخت که جنیان ملایکه ای هستند که با خوردن از آن درخت توانایی تبدیل شدن از جن به ملائکه را به دست آورده اند. ابلیس به آدم و همسرش گفت:

{مَا نَهَاكُمَا رَبُّكُمَا عَنْ هَذِهِ الشَّجَرَةِ إِلَّا أَنْ تَكُونَا مَلَكَيْنِ أَوْ تَكُونَا مِنَ الْخَالِدِينَ} صدق الله العظيم [الأعراف:20]

{وگفت: «پروردگارتان شما را از اين درخت نهی نکرده است؛ مگر بخاطر اينکه مبادا (با خوردن آن) فرشته شويد, يا از جاودانان گرديد».}

آدم و حوا گمان کردند راز تبدیل شدن مورد انتظاربشر به ملایکه و خلیفه شدن او در زمین در همین درختی است که خداوند آنها را از آن منع نموده و به اشتباه گمان کردند راز تبدیل شدن به ملائکه در این درخت نهفته است و اگر از آن بخورند ؛ مانند ابلیس و همسرش می توانند به ملائکه تبدیل شوند.سبحان الله العظیم! آدم وحواء عليهم الصلاة والسلام از حقیقت اسم اعظم خداوند آگاه نبودند به همین دلیل از آن درخت خوردند تا هم به ملائکه تبدیل شوند و هم تا زمانی که دنیا برجاست ؛در آن جنت (بهشت درون زمین)جاویدان بمانند. با این کار هم بهشت بزرگتر(نعیم اعظم) را از دست دادند هم بهشت کوچکتر(بهشت درون زمین) را.خداوند تعالی می فرماید:

{وَيَا آدَمُ اسْكُنْ أَنتَ وَزَوْجُكَ الْجَنَّةَ فَكُلَا مِنْ حَيْثُ شِئْتُمَا وَلَا تَقْرَ‌بَا هَـٰذِهِ الشَّجَرَ‌ةَ فَتَكُونَا مِنَ الظَّالِمِينَ ﴿١٩﴾ فَوَسْوَسَ لَهُمَا الشَّيْطَانُ لِيُبْدِيَ لَهُمَا مَا وُورِ‌يَ عَنْهُمَا مِن سَوْآتِهِمَا وَقَالَ مَا نَهَاكُمَا رَ‌بُّكُمَا عَنْ هَـٰذِهِ الشَّجَرَ‌ةِ إِلَّا أَن تَكُونَا مَلَكَيْنِ أَوْ تَكُونَا مِنَ الْخَالِدِينَ ﴿٢٠﴾ وَقَاسَمَهُمَا إِنِّي لَكُمَا لَمِنَ النَّاصِحِينَ ﴿٢١﴾فَدَلَّاهُمَا بِغُرُ‌ورٍ‌ ۚ فَلَمَّا ذَاقَا الشَّجَرَ‌ةَ بَدَتْ لَهُمَا سَوْآتُهُمَا وَطَفِقَا يَخْصِفَانِ عَلَيْهِمَا مِن وَرَ‌قِ الْجَنَّةِ ۖ وَنَادَاهُمَا رَ‌بُّهُمَا أَلَمْ أَنْهَكُمَا عَن تِلْكُمَا الشَّجَرَ‌ةِ وَأَقُل لَّكُمَا إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمَا عَدُوٌّ مُّبِينٌ ﴿٢٢﴾ قَالَا رَ‌بَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ‌ لَنَا وَتَرْ‌حَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِ‌ينَ ﴿٢٣﴾ قَالَ اهْبِطُوا بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ ۖ وَلَكُمْ فِي الْأَرْ‌ضِ مُسْتَقَرٌّ‌ وَمَتَاعٌ إِلَىٰ حِينٍ ﴿٢٤﴾ قَالَ فِيهَا تَحْيَوْنَ وَفِيهَا تَمُوتُونَ وَمِنْهَا تُخْرَ‌جُونَ﴿٢٥﴾}صدق الله العظيم [الأعراف]

{وای آدم! تو وهمسرت در بهشت ساکن شو(يد), پس از هر جا که خواستيد, بخوريد, وبه اين درخت نزديک نشويد, که از ستمکاران خواهيد بود (۱۹)پس شيطان آن دو را وسوسه کرد, تا آنچه را از شرمگاهشان که از آنها پوشيده بود؛ در نظرشان آشکار سازد, وگفت: پروردگارتان شما را از اين درخت نهی نکرده است؛ مگر بخاطر اينکه مبادا (با خوردن آن) فرشته شويد, يا از جاودانان گرديد(۲۰)وبرای آن دو سوگند ياد کرد که من برای شما از خير خواهانم.(۲۱)پس آنها را با فريب (از مقام ومنزلشان) فرود آورد, وچون از آن درخت چشيدند, شرمگاهشان بر آنها آشکار شد, وشروع کردند به قرار دادن برگ (درختان) بهشت بر خود (تا آن را بپوشانند) وپروردگارشان آنها را ندا داد: آيا شما را از آن درخت منع نکردم, وبه شما نگفته بودم که شيطان دشمن آشکار شماست؟!(۲۲)گفتند: پروردگارا! ما به خود ظلم کرديم, واگر ما را نيامرزی وبر ما رحم نکنی, مسلّماً از زيانکاران خواهيم بود(۲۳)فرود آييد, در حالی که بعضی از شما نسبت به بعض ديگر دشمن خواهيد بود, وبرای شما در زمين تا مدت معينی قرارگاه وبهرمندی خواهد بود(۲۴)فرمود: در آن زندگی می کنيد ودر آن می ميريد, و(در رستاخيز) از آن بيرون آورده خواهيد شد(۲۵)}

ممکن است ابراهیم عزیزم صحبت مرا قطع کرده و بگوید: منظور خداوند از:
{اهْبِطُوا بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ ۖ وَلَكُمْ فِي الْأَرْ‌ضِ مُسْتَقَرٌّ‌ وَمَتَاعٌ إِلَىٰ حِينٍ ﴿٢٤﴾ قَالَ فِيهَا تَحْيَوْنَ وَفِيهَا تَمُوتُونَ وَمِنْهَا تُخْرَ‌جُونَ﴿٢٥﴾}صدق الله العظيم
{فرود آييد, در حالی که بعضی از شما نسبت به بعض ديگر دشمن خواهيد بود, وبرای شما در زمين تا مدت معينی قرارگاه وبهرمندی خواهد بود(24) فرمود: در آن زندگی می کنيد ودر آن می ميريد, و(در رستاخيز) از آن بيرون آورده خواهيد شد(25)}
چیست.مگر می شود از زمین به زمین فرود آمد ؟

امام مهدی ناصر محمد یمانی پاسخش را چنین می دهد که :به درستی که این فرود آمدن(هبوط) از زمین به زمین بوده است درست مثل فرود آمدن بنی اسرائیل که از زمینی به زمین دیگر هبوط کردند و آنچه را که خیر بود رها کرده و چیزی را که کمتریا پایین تر بود به جایش برگزیدند. خداوند تعالی می فرماید:

{وَإِذْ قُلْتُمْ يَا مُوسَى لَن نَّصْبِرَ عَلَىَ طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنبِتُ الأَرْضُ مِن بَقْلِهَا وَقِثَّآئِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِي هُوَ أَدْنَى بِالَّذِي هُوَ خَيْرٌ اهْبِطُواْ مِصْراً فَإِنَّ لَكُم مَّا سَأَلْتُمْ} صدق الله العظيم [البقرة:61]

{و (به یاد آورید) زمانی را که گفتید: « ای موسی! ما هرگز بر یک نوع غذا شکیبائی نداریم، پس پروردگار خویش را بخوان، تا از آنچه زمین می رویاند, از سبزی و خیار و سیر و عدس و پیازش برای ما بیرون آورد».(موسی) گفت: «آیا چیزی را که پست تر است به جای چیز بهتر جایگزین می کنید؟ به شهری فرود آیید، زیرا آنچه را خواستید در آنجا برای شما هست» و (مهر) ذلت و بینوائی بر آنان زده شد، و سزاوار خشم خدا گردیدند، چرا که آنان به آیات خدا کفر می ورزیدند، و پیامبران را به ناحق می کشتند. اینها بخاطر آن بود که گناهکار و متجاوز بودند.}

پس منظور خداوند از هبوط و فرود آمدن خارج شدن از مکان بهتر ومنتقل شدن به مکان پایین تر و بدتر است ؛ درست مثل خارج شدن آدم از بهشت خداوند که در دل کره زمین بود به محلی دیگردر سطح کره زمین که باید سختی و مشکلات زیادی رادر طلب رزق تحمل می کرد.او در زمینی زندگی می کرد که درآن نه گرسنه و تشنه میشد و نه عریان می ماند .لذا او از محل بهتر خارج و به محل بدتری فرود آمد. به همین دلیل خداوند تعالی می فرماید:

{وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَىٰ آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِيَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا ﴿١١٥﴾ وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ أَبَىٰ ﴿١١٦﴾ فَقُلْنَا يَا آدَمُ إِنَّ هَـٰذَا عَدُوٌّ لَّكَ وَلِزَوْجِكَ فَلَا يُخْرِ‌جَنَّكُمَا مِنَ الْجَنَّةِ فَتَشْقَىٰ ﴿١١٧﴾ إِنَّ لَكَ أَلَّا تَجُوعَ فِيهَا وَلَا تَعْرَ‌ىٰ ﴿١١٨﴾ وَأَنَّكَ لَا تَظْمَأُ فِيهَا وَلَا تَضْحَىٰ ﴿١١٩﴾ فَوَسْوَسَ إِلَيْهِ الشَّيْطَانُ قَالَ يَا آدَمُ هَلْ أَدُلُّكَ عَلَىٰ شَجَرَ‌ةِ الْخُلْدِ وَمُلْكٍ لَّا يَبْلَىٰ ﴿١٢٠﴾ فَأَكَلَا مِنْهَا فَبَدَتْ لَهُمَا سَوْآتُهُمَا وَطَفِقَا يَخْصِفَانِ عَلَيْهِمَا مِن وَرَ‌قِ الْجَنَّةِ ۚ وَعَصَىٰ آدَمُ رَ‌بَّهُ فَغَوَىٰ ﴿١٢١﴾ ثُمَّ اجْتَبَاهُ رَ‌بُّهُ فَتَابَ عَلَيْهِ وَهَدَىٰ ﴿١٢٢﴾ قَالَ اهْبِطَا مِنْهَا جَمِيعًا ۖ بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ ۖ فَإِمَّا يَأْتِيَنَّكُم مِّنِّي هُدًى فَمَنِ اتَّبَعَ هُدَايَ فَلَا يَضِلُّ وَلَا يَشْقَىٰ﴿١٢٣﴾} صدق الله العظيم [طه]

{پیش از این، از آدم پیمان گرفته بودیم؛ امّا او فراموش کرد؛ و عزم استواری برای او نیافتیم! (۱۱۵) و به یاد آور هنگامی را که به فرشتگان گفتیم: «برای آدم سجده کنید!» همگی سجده کردند؛ جز ابلیس که سرباز زد (۱۱۶) پس گفتیم: ای آدم! این (ابلیس) دشمن تو و (دشمن) همسر توست! مبادا شما را از بهشت بیرون کند؛ که به زحمت و رنج خواهی افتاد! (۱۱۷) (امّا تو در بهشت راحت هستی! و مزیّتش) برای تو این است که در آن گرسنه و برهنه نخواهی شد؛ (۱۱۸) و در آن تشنه نمی‌شوی، و حرارت آفتاب آزارت نمی‌دهد! (۱۱۹) ولی شیطان او را وسوسه کرد و گفت: ای آدم! آیا می‌خواهی تو را به درخت زندگی جاوید، و ملکی بی‌زوال راهنمایی کنم؟! (۱۲۰) سرانجام هر دو از آن خوردند، و عورتشان آشکار گشت و برای پوشاندن خود، از برگهای (درختان) بهشتی جامه دوختند! (آری) آدم پروردگارش را نافرمانی کرد،(و غوی=گمراه شد) و از پاداش او محروم شد! (۱۲۱) سپس پروردگارش او را برگزید، و توبه‌اش را پذیرفت، و هدایتش نمود. (۱۲۲) (خداوند) فرمود: همگی از آن فرود آیید، در حالی که دشمن یکدیگر خواهید بود! ولی هرگاه هدایت من به سراغ شما آید، هر کس از هدایت من پیروی کند، نه گمراه می‌شود، و نه در رنج خواهد بود! (۱۲۳)}

لذا روشن شد که منظور از هبوط خروج ازموقعیت بهتر و سقوط کردن در موقعیت پایین تر و بدتر است. لذا خداوند آدم و همسرش را به همراه نسل آنها که در پشتشان بود بیرون راند.شیطان با استفاده ازجنتی که در آن زندگی می کردند آنها را فریب داد و دچار فتنه کرد . شیطان آنرا را دچار این توهم ساخت تا گمان کنند راز ماندن و جاودانگی در حیات دنیا تا قیامت در همان درختی نهفته که خداوند آن را ممنوع اعلان فرموده است.
پس مراقب باشید شیطان شما را با همان جنت فریب نداده و به فتنه نیندازد تا مثل آدم و حوا برای ماندن در آن آزمند شوید. آن جنت فتنه مسیح دجال است ، قصرهای آن از نقره و درهای آن از طلاست و در داخل آن زینت های فراوانی نهاده شده است. مراقب باشید که به شما دروغ نگوید.

به خدا قسم که ملائکه او را با ننگ وسرشکستگی از آنجا بیرون خواهند راند. او به وعده ای که به شما داده عمل نخواهد کرد و بزودی لشکر خداوند او را با ننگ و سرشکستگی از آنجا بیرون خواهند راند. ملائکه ای که به دستور خداوند او را از سرزمینی بیرون خواهند راند که وعده جانشینی در آن (مثل جانشینان قبلیش= (أن يستخلفهم في الأرض كما استخلف الذين من قبلهم )را به محبان و حبیبان خود(يحبهم ويحبونه) داده شده است. خداوند زمین و دیاری را برای آنها به ارث می رساند که قطعاً تا به حال پای هیچ مسلمانی به آن نرسیده است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{وَأَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَدِيارَهُمْ وَأَمْوالَهُمْ وَأَرْضًا لَمْ تَطَؤُها}صدق الله العظيم [الأحزاب:27]
{و زمینها و خانه‌ها و اموالشان را در اختیار شما گذاشت، و (همچنین) زمینی را که هرگز در آن گام ننهاده بودید؛ }
اما مقصود خداوند تعالی از :{وَأَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَدِيارَهُمْ وَأَمْوالَهُمْ}صدق الله العظيم ؛ چیست؟منظور محمد رسول الله و مسلمانانی است که با اوبودند.آنها زمین شیاطین یهودی بشر رابه ارث بردندچرا که بعد از پیمان بستن با خداوند ؛عهد را شکسته وآنچه که خداوند حفظ آن را سفارش نموده بود قطع کرده و در زمین فساد نمودند.

اما مقصود خداوند تعالی از : {وَأَرْضًا لَمْ تَطَؤُها}صدق الله العظيم ،چیست؟مقصود وعده خداوند به قوم دیگری از مسلمانان است . آنها امام مهدی و مسلمانانی هستند که دعوت او را باور کرده و پیرو او شده اند.خداوند به آنها وعده فرموده است که اموال تمام شیاطین انس و جن از هرگونه ای که باشند و زمینی را که تا به حال پای آنها به آن نرسیده را به ایشان خواهد داد. در کتاب به این زمین بهشت بابل گفته شده است. مکانی است که شیطان یعنی ملک هاروت و همتایش (یارش) ماروت و فرزندانشان یعنی یأجوج و مأجوج بر آن مسلط بوده وساکن آن هستند. قصرهایی از نقره با درهای طلایی ساخته اند و آنها را به هرکسی که به خداوند کافر شده و پیرو شیطان گردد می دهند. هرکسی که مسیح کذاب را باور کرده و او را خدای خود بخواند قصری از نقره به او می دهند که دروازهایش از طلا و جواهر است وپله هایی که با آن از قصر بالا می روندو بسیار زیبا بوده و با جواهرات فراوان زینت شده اند.

آن همان بهشت بابل،فتنه مسیح کذاب است . این بهشت در جایی قرار دارد که دو مشرق دارد(برای توضیحات بیشتر در مورد دو مشرق به بیان « مهدی منتظر،خلیفه خداوند بر بشر و آخرین خلیفه او از اهل بیت پاک و مطهر؛ تمام علماء امت اسلامی را مورد خطاب قرار میدهد » مراجعه شود). مراقب باشید شیطان شما را مانند پدر و مادرتان آدم و حوا دچار فتنه نکند . او آنها را با خیال واهی جاودانه شدن و اقامت ابدی در این بهشت به خوردن از درخت (ممنوعه ) کشاند. لذا از آن درخت خوردند زیرا حریص بودند که در آن زمین باقی بمانند.
مراقب باشید که گرفتار فتنه شیطان نشوید .به دروغ به شما می گوید که شما وارث این زمین هستید . سپاه فرشتگان که سردارش وزیر مهدی منتظر یعنی ملك جبريل عليه الصلاة والسلام است آنها را از آنجا بیرون خواهند راند.. خداوند به جبریل فرمان داده است تا با تمام سپاهیان خداوند که از ملائکه آسمان های هفتگانه اند فرود آمده و به سپاه مهدی منتظر ملحق شوند. به آنها فرمان داده شده است که از خلیفه و عبد خداوند امام مهدی عبد نعیم اعظم اطاعت نمایند. لذا آنان ،ملک هاروت که همان مسیح کذاب است را به همراه همتایش ماروت و فرزندانشان(یأجوج و مأجوج) از ارض بابل بیرون خواهند راند؛ جایی که بهشت خداوند در زمین بوده و آنرا برای آرامش و آسایش جن و انس آفریده است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{وَالْأَرْ‌ضَ وَضَعَهَا لِلْأَنَامِ ﴿١٠﴾ فِيهَا فَاكِهَةٌ وَالنَّخْلُ ذَاتُ الْأَكْمَامِ ﴿١١﴾ وَالْحَبُّ ذُو الْعَصْفِ وَالرَّ‌يْحَانُ ﴿١٢﴾ فَبِأَيِّ آلَاءِ رَ‌بِّكُمَا تُكَذِّبَانِ ﴿١٣﴾}

صدق الله العظيم [الرحمن]
{ زمین را برای خلایق آفرید و گسترانید، (۱۰) که در آن میوه‌ها و نخلهای خوشه دار است، (۱۱) و (در آن) دانۀ برگ دار و ریحان (وگیاهان خوشبو) است. (۱۲) پس کدامین نعمتهای پروردگارتان را تکذیب می‌کنید (شما ای گروه جنّ و انس)؟! (۱۳)}

و از آنجا که خداوند این مکان را برای دو گروه بزرگ انس و جن قرار داده است آنها را به صورت زوج خطاب می کند:
{وَالْأَرْ‌ضَ وَضَعَهَا لِلْأَنَامِ ﴿١٠﴾ فِيهَا فَاكِهَةٌ وَالنَّخْلُ ذَاتُ الْأَكْمَامِ ﴿١١﴾ وَالْحَبُّ ذُو الْعَصْفِ وَالرَّ‌يْحَانُ ﴿١٢﴾ فَبِأَيِّ آلَاءِ رَ‌بِّكُمَا تُكَذِّبَانِ ﴿١٣﴾}

صدق الله العظيم.

{ زمین را برای خلایق آفرید و گسترانید، (۱۰) که در آن میوه‌ها و نخلهای خوشه دار است، (۱۱) و (در آن) دانۀ برگ دار و ریحان (وگیاهان خوشبو) است. (۱۲) پس کدامین نعمتهای پروردگارتان را تکذیب می‌کنید (شما ای گروه جنّ و انس)؟! (۱۳)}

و این همان بهشتی است که می تواند باعث فتنه شود:

{يَا بَنِي آدَمَ لَا يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ كَمَا أَخْرَ‌جَ أَبَوَيْكُم مِّنَ الْجَنَّةِ يَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِيُرِ‌يَهُمَا سَوْآتِهِمَا ۗ إِنَّهُ يَرَ‌اكُمْ هُوَ وَقَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لَا تَرَ‌وْنَهُمْ ۗ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاءَ لِلَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿٢٧﴾}صدق الله العظيم [الأعراف]
{ای فرزندان آدم! شيطان شما را نفريبد, چنانکه پدر و مادر شما را از بهشت بيرون کرد, ولباسشان را از تنشان کند؛ تا شرمگاهشان را به آنها نشان دهد. بی گمان او وهمکارش شما را می بينند از جايی که شما آنهارا نمی بينيد, براستی ما شيطانها را دوستان کسانی قرار داديم که ايمان نمی آورند.}

سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که شیطان چگونه آنها را به فتنه انداخته وباعث می شود به خداوند جهان کافر شده و خدا بودن او(شیطان) را باور کنند؟ جواب این است که" فتنه مسیح کذاب "سرزمینی است که در بهشت فتنه موجودیت مادی دارد و آن طور که شما فکر می کنید خداوند با معجزاتش او را یاری نمی کند.خداوند تعالی در آیات محکم کتاب درباره فتنه مسیح دجال می فرماید:
{وَلَوْلَا أَن يَكُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَّجَعَلْنَا لِمَن يَكْفُرُ‌ بِالرَّ‌حْمَـٰنِ لِبُيُوتِهِمْ سُقُفًا مِّن فِضَّةٍ وَمَعَارِ‌جَ عَلَيْهَا يَظْهَرُ‌ونَ ﴿٣٣﴾وَلِبُيُوتِهِمْ أَبْوَابًا وَسُرُ‌رً‌ا عَلَيْهَا يَتَّكِئُونَ ﴿٣٤﴾ وَزُخْرُ‌فًا ۚ وَإِن كُلُّ ذَٰلِكَ لَمَّا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۚ وَالْآخِرَ‌ةُ عِندَ رَ‌بِّكَ لِلْمُتَّقِينَ ﴿٣٥﴾ وَمَن يَعْشُ عَن ذِكْرِ‌ الرَّ‌حْمَـٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِ‌ينٌ ﴿٣٦﴾ وَإِنَّهُمْ لَيَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ ﴿٣٧﴾ حَتَّىٰ إِذَا جَاءَنَا قَالَ يَا لَيْتَ بَيْنِي وَبَيْنَكَ بُعْدَ الْمَشْرِ‌قَيْنِ فَبِئْسَ الْقَرِ‌ينُ﴿٣٨﴾}صدق الله العظيم [الزخرف]

{اگر (چنین) نبود که همه ی مردم یک امت می شدند, یقیناً ما برای خانه های کسانی که به (خدای) رحمان کافر می شدند, سقفهای از نقره قرار می دادیم, و(نیز) نرد بانهایی که از آن بالا روند.(33)و برای خانه‌هایشان درها و تختهایی (زیبا و نقره‌ای) قرار می‌دادیم که بر آن تکیه کنند؛ (۳۴) و انواع زیورها؛ ولی تمام اینها بهره زندگی دنیاست، و آخرت نزد پروردگارت از آن پرهیزگاران است! (۳۵) و هر کس از یاد خدا روی‌گردان شود شیطان را به سراغ او میفرستیم پس همواره قرین اوست! (۳۶) و آنها [= شیاطین‌] این گروه را از راه خدا بازمی‌دارند، در حالی که گمان می‌کنند هدایت‌یافتگان حقیقی آنها هستند! (۳۷) تا زمانی که (در قیامت) نزد ما حاضر شود می‌گوید: ای کاش میان من و تو فاصله دو مشرق بود؛ چه بد همنشینی بودی! (۳۸)}

در جواب کسی که درباره همسر شیطان سؤال می کند باید گفت او با قدرت "کن فیکون" آفریده شده است و فرزندان ونوادگانش همگی از نسل شیطان بوده و دشمن خداوند و شما هستند.به همین دلیل است که خداوند تعالی می فرماید:

{وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ الْجِنِّ فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ‌ رَ‌بِّهِ ۗ أَفَتَتَّخِذُونَهُ وَذُرِّ‌يَّتَهُ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِي وَهُمْ لَكُمْ عَدُوٌّ ۚ بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلًا ﴿٥٠﴾}صدق الله العظيم [الكهف]

{وبه یاد آرید زمانی را که به فرشتگان گفتیم: «برای آدم سجده کنید!» آنها همگی سجده کردند جز ابلیس ،که از جن بود و از فرمان پروردگارش بیرون شد آیا (با این حال،) او و فرزندانش را به جای من اولیای خود انتخاب می‌کنید، در حالی که آنها دشمن شما هستند؟! (فرمانبرداری از شیطان و فرزندانش به جای اطاعت خدا،) چه جایگزینی بدی است برای ستمکاران! (۵۰)}

خداوند آن دو را به صورت ملائکه درآورده بود به همین علت هم شیطان توانست آدم و همسرش را فریب دهد که اگر می خواهند مثل آنها تبدیل به ملائکه شوند و درتمام طول حیات دنیا جاودان بمانند ، باید از این درخت بخورند. در این صورت به دو فرشته جاویدان در زمینی تبدیل می شوند که خداوند ملک آنها قرار داده است :

{مَا نَهَاكُمَا رَ‌بُّكُمَا عَنْ هَـٰذِهِ الشَّجَرَ‌ةِ إِلَّا أَن تَكُونَا مَلَكَيْنِ أَوْ تَكُونَا مِنَ الْخَالِدِينَ ﴿٢٠﴾ وَقَاسَمَهُمَا إِنِّي لَكُمَا لَمِنَ النَّاصِحِينَ ﴿٢١﴾}صدق الله العظيم [الأعراف]

{وگفت: پروردگارتان شما را از اين درخت نهی نکرده است؛ مگر بخاطر اينکه مبادا (با خوردن آن) فرشته شويد, يا از جاودانان گرديد(20)و برایشان سوگند خورد که من از نصیحت کنندگان شما هستم(21).}

آدم و همسرش گمان کردند آنها جنیانی هستند که از صفات ملائکه برخوردارند و راز تغییر انها از خلقت خودشان به ملائکه ، خوردن از آن درخت است، به همین علت است که شیطان نام آن درخت را درخت جاودانگی نهاده است؛ یعنی هر که از آن بخورد جاودانه و نامیرا خواهد شد. در حالی که این درخت در قرآن مورد لعن قرار گرفته و درختی است که از ریشه درآورده و در جهنم کاشته شده است و غذای گناهکاران است.

هنوز مطالب زیادی ازعلم کتاب را خداوند در نزد ما گذاشته است که شما از آن بی خبر هستید.این امر برای کسانی که یقین ندارند غریب است .بنابر این ما به آنها ارفاق کرده و کتاب را جزء به جزء (کم کم)بیان می کنیم تا اعتقاد قلبی محبان خداوند وحبیبان او(يحبهم الله ويحبونه)تثبیت شده و بیان و شرح حق کتاب بر ایمانشان بیفزاید. برای خردمندان نیز ذکری است تا تقوی پیشه کنند.

و آخر کلام این است که...چرا مسیح کذاب نمی تواند قصرهای نقره با دربهای طلا را به شما بدهد؟زیرا خداوند نهایتاً او را باننگ و سرشکستگی از آنجا بیرون خواهد راند.چراکه خداوند می داند اگر او را رها بگذارد مردم را به فتنه دچار کرده و همگی آنها را به طور یک دست به امتی کافر تبدیل خواهد نمود. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{وَلَوْلَا أَن يَكُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَّجَعَلْنَا لِمَن يَكْفُرُ‌ بِالرَّ‌حْمَـٰنِ لِبُيُوتِهِمْ سُقُفًا مِّن فِضَّةٍ وَمَعَارِ‌جَ عَلَيْهَا يَظْهَرُ‌ونَ ﴿٣٣﴾وَلِبُيُوتِهِمْ أَبْوَابًا وَسُرُ‌رً‌ا عَلَيْهَا يَتَّكِئُونَ ﴿٣٤﴾ وَزُخْرُ‌فًا ۚ وَإِن كُلُّ ذَٰلِكَ لَمَّا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۚ وَالْآخِرَ‌ةُ عِندَ رَ‌بِّكَ لِلْمُتَّقِينَ ﴿٣٥﴾ وَمَن يَعْشُ عَن ذِكْرِ‌ الرَّ‌حْمَـٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِ‌ينٌ ﴿٣٦﴾ وَإِنَّهُمْ لَيَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ ﴿٣٧﴾ حَتَّىٰ إِذَا جَاءَنَا قَالَ يَا لَيْتَ بَيْنِي وَبَيْنَكَ بُعْدَ الْمَشْرِ‌قَيْنِ فَبِئْسَ الْقَرِ‌ينُ﴿٣٨﴾}صدق الله العظيم [الزخرف]

{اگر (چنین) نبود که همه ی مردم یک امت می شدند, یقیناً ما برای خانه های کسانی که به (خدای) رحمان کافر می شدند, سقفهای از نقره قرار می دادیم, و(نیز) نرد بانهایی که از آن بالا روند.(33)و برای خانه‌هایشان درها و تختهایی (زیبا و نقره‌ای) قرار می‌دادیم که بر آن تکیه کنند؛ (۳۴) و انواع زیورها؛ ولی تمام اینها بهره زندگی دنیاست، و آخرت نزد پروردگارت از آن پرهیزگاران است! (۳۵) و هر کس از یاد خدا روی‌گردان شود شیطان را به سراغ او میفرستیم پس همواره قرین اوست! (۳۶) و آنها [= شیاطین‌] این گروه را از راه خدا بازمی‌دارند، در حالی که گمان می‌کنند هدایت‌یافتگان حقیقی آنها هستند! (۳۷) تا زمانی که (در قیامت) نزد ما حاضر شود می‌گوید: ای کاش میان من و تو فاصله دو مشرق بود؛ چه بد همنشینی بودی! (۳۸)}

اراده خداوند بر این است که این زمین را امام مهدی منتظر به ارث ببرد ؛امامی که در تلاش متحد ساختن مردم بر پایه ایمان به خداوند و پرستش به دور از شرک اوست. وقتی که من عزم رفتن به سوی آن زمین را کنم ؛ بر دروازه های آن ملائکه بشر به فرماندهی جبرئیل عليه وعليهم الصلاة والسلام را خواهم یافت که منتظرند تا از امر خلیفه خداوند و عبد او امام مهدی همانگونه که خداوند به آنان دستور داده اطاعت کنند. جنیان و انسانهای صالح نیز با ما خواهند بود. امور به سوی خداوندی باز می گردد که از نگاه های مخفیانه و رازهای پنهان در سینه ها آگاه است.

ای حبیبان خداوند شاید از بیان بعضی از آیات خودداری کنیم چون باعث کشف برخی از اسرار برای شیاطین جن و انسی می شود که دشمن هستند.اما شما با اصرارتان مرا وادار می کنید بعضی از آنها را عنوان کنم. بدانید زمانی که به بعضی از سؤالات قرآنی شما پاسخ نمی دهم ناشی از عجز من نیست بلکه در به تأخیر انداختن شرح آنها حکمتی نهفته است پس عصبانی نشوید.اگر شما و سایر پرسشگران مرا مجبور کنید و در صورتیکه خداوند بخواهد، بالاخره آنها را بیان خواهیم کرد. هرکه می خواهد ایمان بیاورد و هرکه می خواهد کافر شود...

اما می ترسم با بیان آنها برای شما خوش نیاید(سنگین باشد) و آنها را در ذهن و فکر شما بزرگ جلوه کند و کسانی هم که نمی دانند بگویند:چگونه ممکن است جبریل و تمام سپاهیان خداوند در آسمان های بالا از سپاهیان مهدی منتظر ناصر محمد یمانی بوده و امر اورا اطاعت نمایند؟ جواب حقی که به آنها می دهم این است که : مگر خداوند قبل از این به آنها امر نفرمود که در مقابل خلیفه خدا آدم عليه الصلاة والسلام سجده کنند؟ پس چرا این قضیه در باره امام مهدی منتظر ناصر محمد یمانی بنظرتان امر بزرگی میآید او که به دنبال این است که تمام مردم را در مسیر هدایت و ایمان متحد سازد؟!

و هدف دشمن من مسیح کذاب ؛ شیطان، برعکس هدف مهدی منتظر است، چراکه می خواهد مردم بر پایه کفر به خداوند متحد شوند. هدف او همین است. و خداوند تعالی می فرماید:

{وَلَوْلَا أَن يَكُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَّجَعَلْنَا لِمَن يَكْفُرُ‌ بِالرَّ‌حْمَـٰنِ لِبُيُوتِهِمْ سُقُفًا مِّن فِضَّةٍ وَمَعَارِ‌جَ عَلَيْهَا يَظْهَرُ‌ونَ ﴿٣٣﴾وَلِبُيُوتِهِمْ أَبْوَابًا وَسُرُ‌رً‌ا عَلَيْهَا يَتَّكِئُونَ ﴿٣٤﴾ وَزُخْرُ‌فًا ۚ وَإِن كُلُّ ذَٰلِكَ لَمَّا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۚ وَالْآخِرَ‌ةُ عِندَ رَ‌بِّكَ لِلْمُتَّقِينَ ﴿٣٥﴾ وَمَن يَعْشُ عَن ذِكْرِ‌ الرَّ‌حْمَـٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِ‌ينٌ ﴿٣٦﴾ وَإِنَّهُمْ لَيَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ ﴿٣٧﴾ حَتَّىٰ إِذَا جَاءَنَا قَالَ يَا لَيْتَ بَيْنِي وَبَيْنَكَ بُعْدَ الْمَشْرِ‌قَيْنِ فَبِئْسَ الْقَرِ‌ينُ﴿٣٨﴾}صدق الله العظيم [الزخرف]
{اگر (چنین) نبود که همه ی مردم یک امت می شدند, یقیناً ما برای خانه های کسانی که به (خدای) رحمان کافر می شدند, سقفهای از نقره قرار می دادیم, و(نیز) نرد بانهایی که از آن بالا روند.(۳۳)و برای خانه‌هایشان درها و تختهایی (زیبا و نقره‌ای) قرار می‌دادیم که بر آن تکیه کنند؛ (۳۴) و انواع زیورها؛ ولی تمام اینها بهره زندگی دنیاست، و آخرت نزد پروردگارت از آن پرهیزگاران است! (۳۵) و هر کس از یاد خدا روی‌گردان شود شیطان را به سراغ او میفرستیم پس همواره قرین اوست! (۳۶) و آنها [= شیاطین‌] این گروه را از راه خدا بازمی‌دارند، در حالی که گمان می‌کنند هدایت‌یافتگان حقیقی آنها هستند! (۳۷) تا زمانی که (در قیامت) نزد ما حاضر شود می‌گوید: ای کاش میان من و تو فاصله دو مشرق بود؛ چه بد همنشینی بودی! (۳۸)}

او می خواهد غضب خداوند را برانگیزد، چراکه خداوند از کفر بندگانش ناراضی است . خداوند تعالی می فرماید:

{إِن تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنكُمْ وَلَا يَرْضَى لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ}صدق الله العظيم [الزمر:7]

{اگر کفران کنید، خداوند از شما بی‌نیاز است وهرگز کفران را برای بندگانش نمی پسندد؛}

لذا شیطان می کوشد با ایجاد امتی کافر ؛ رضوان خداوند در نفسش تحقق نیابد ،ولی تلاش امام مهدی در جهت عکس خواسته شیطان است. او می خواهد تمام مردم هدایت شده و در راه راست خداوند قرار گرفته و اورا بدون هیچ شریکی بپرستند تــــــا خداوند راضی گردد. رضوان نفس خداوند تحقق نمی یابد مگر اینکه بندگان او شکر گزار بوده و خداوند را بدون هیچ شریکی عبادت کنند. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :

{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}صدق الله العظيم [الذاريات:56]

{ من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند}

اگر خواهان پرستش خداوند هستید ؛ با بیان حق قرآن مجید شما را به پیروی از رضوان او هدایت می کنم؛ از من پیروی کنید تا با قرآن مجید شما را به رضوان آن عزیز حمید راهبر باشم. خداوند تعالی می فرماید:

{قَدْ جَاءَكُمْ رَ‌سُولُنَا يُبَيِّنُ لَكُمْ كَثِيرً‌ا مِّمَّا كُنتُمْ تُخْفُونَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَعْفُو عَن كَثِيرٍ‌ ۚ قَدْ جَاءَكُم مِّنَ اللَّـهِ نُورٌ‌ وَكِتَابٌ مُّبِينٌ ﴿١٥﴾ يَهْدِي بِهِ اللَّـهُ مَنِ اتَّبَعَ رِ‌ضْوَانَهُ سُبُلَ السَّلَامِ وَيُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ بِإِذْنِهِ وَيَهْدِيهِمْ إِلَىٰ صِرَ‌اطٍ مُّسْتَقِيمٍ ﴿١٦﴾}صدق الله العظيم [المائدة]

{پیامبر ما به سوی شما آمد، تا بسیاری از حقایق کتاب آسمانی را که شما کتمان می‌کردید روشن می‌سازد، و از بسیاری از آن، صرف نظر می‌نماید. (آری،) از طرف خدا، نور و کتاب آشکاری به سوی شما آمد. (۱۵) خداوند به وسیله آن، کسانی را که از رضوان او پیروی کنند، به راه‌های سلامت، هدایت می‌کند؛ و به فرمان خود، از تاریکیها به سوی روشنایی می‌برد؛ و آنها را به سوی راه راست، رهبری می‌نماید. (۱۶)}

وسلام على المرسلين والحمد لله رب العالمين..
أخو المؤمنين الذليل عليهم، العزيز على الكافرين الذين يريدون أن يطفئوا نور الله...
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني



https://www.nasser-yamani.com/showthread.php?p=190405