تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: محبوب ترین خواننده و محبوب ترین سبک موسیقی ایران چیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در سال های اخیر همیشه و در پس هر دانلود آهنگ و آهنگ های جدید یک سوال و یک چالش مهم در بین طرفداران موسیقی وجود داشته که به راستی محبوب ترین خواننده و محبوب ترین سبک موسیقی ایران چیست؟
هر ساله تک آهنگ جدید از خوانندگان زیادی شاهد هستیم و گاها به دانلود آلبوم جدید می پردازیم حال آنکه در این میان خوانندگان با طرفداران زیادی حضور دارند و خوانندگانی چون هوروش بند و ماکان بند با وجود اشباع حدودی بازار موسیقی دوباره به عرصه پا نهاده و مخاطبان زیادی جذب می کنند.
این سوال و بررسی در دو طیف خرید بلیط های کنسرت و همچنین خرید آلبوم جدید بیشتر نمایان می شود و می شود به طور میانگین گفت که اکثر ایرانیان از موسیقی پاپ لذت می برند و این به این معنا نیست که موسیقی جاز راک و یا رپ مورد پسند نیست بلکه این به طور میانگین به بررسی طیف و جامعه آماری می پردازد.
همچنین در فروش آلبوم نیز محسن چاوشی با اختلاف بسیار زیادی رکورد دار فروش آلبوم های این روزهای آشفته ی موسیقی پاپ است که تمایلی به برگزاری کنسرت ندارد.
سایت ایران آوا از شما خوانندگان عزیز دعوت می کند برای بررسی و نظرسنجی جامع در کشور نظر خود را زیر این پست ثبت کنید و بگویید خواننده و سبک محبوب موسیقیایی شما چیست؟
توصیه میکنم به سایت حقوقی زیر سر بزنید.