تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: حسابداری پیمانکاری و نحوه ارائه خدمات شرکت حسابداری یا موسسه حسابداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حسابداری پیمانکاری و نحوه ارائه خدمات شرکت حسابداری یا موسسه حسابداری:
از آنجا که حسابداری شرکت های پیمانکاری از نوع خاصی از حسابداری میباشد انجام این حسابداری توسط نیرو های با دانش بالا و تجربه کافی الزامی میباشد زیرا این حسابداری براساس اطلاعات و داده های خاصی که مرتبط با قرارداد های پیمانکاری انجام میشود بنابراین با توجه به این موضوع شرکت حسابداری و یا موسسه حسابداری که تشکیل شده از نیروها ی مجرب میباشد میتوانند گزینه مناسبی برای انجام حسابداری شرکت های ی پیمانکاری باشد.
در ادامه مطلب علت اهمیت شرکت حسابداری یا موسسه حسابداری در انجام حسابداری پیمانکاری و همین طور با نحوه تنظیم قرارداد ها و تعاریف خاص این نوع از حسابداری آشنا خواهید شد.
به اسناد و مدارکی  که طبق شرایط معینی از طرف کارفرما به پیمانکار تحویل داده میشود و مبنای حقوقی و تمامی کارهای حسابداری است  پیمان میگویند.
به شخص حقیقی یا حقوقی که قسمتی از فعالیت خود را یا تمامی امور مربوط به کار خود طی شرایط معینی به پیمانکار واگذار میکند  کارفرما میگویند.
به شخص حقیقی یا حقوقی که قسمتی ویا تمامی امور مربوط به یک پروژه را طی شرایط معینی به دست میگیرد پیمانکار میگویند.
که پیمانکار یا کارفرما میتوانند برای پیش بردن بهتر فعالیت ها حسابداری فعالیت های مالی و مالیاتی خود را به شرکت حسابداری یا موسسه حسابداری واگذار کنند.
http://tehcp.com