تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاورین تهران و شرکا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درباره ما
در راستای افزایش بهره وری و کمک به بازار کسب و کار کشور در زمینه افزایش رقابت پذیری در بازارهای داخلی و بین المللی و به روز شدن علم مدیریت شرکت ها، تیمی مجرب متشکل از مشاوران با سابقه فعالیت در بازارهای بین المللی، تصمیم به ثبت این شرکت نمودند.
هدف اصلی مشاورین تهران و شرکا رشد و تعالی مشتریان در چارچوب همکاری بلند مدت می باشد و در این راستا سرویس های متنوع ما پاسخگوی تمامی نیازهای شرکتها در همه شرایط از قبیل نحوه مواجهه با بحرانها، برنامه ریزی در شرایط بازار رقابتی، سرمایه گذاری برای رشد شرکت، تدوین استراتژی و برنامه ریزی راهبردی، انجام مطالعات بازار جهت توسعه سبد محصولات و یا هنگام ورود به جغرافیای جدید.
مشاورین تهران و شرکا مفتخر به ارائه دهنده کاملترین سرویس ها در زمینه مشاوره کسب و کار می باشد که به اختصار می توان به ارائه مشاوره در زمینه های :
[list]
[*]مشاوره مالی در زمینه های عارضه یابی، افزایش بهره وری و معماری سیستم مالی شرکت

[*]مشاوره مدیریت و استراتژی

[*]مشاوره در زمینه M&A و Firm Valuation (ادغام و اکتساب و ارزش گذاری شرکت ها)

[*]برنامه ریزی مالی و بودجه بندی

[*]مطالعات بازار و مشاوره سرمایه گذاری در بازار هدف

[*]مشاوره تامین منابع مالی

[*]مطالعه ساختار سرمایه شرکت ها و مشاوره در زمینه بهینه سازی آن

[*]حسابداری

[*]مشاوره مالیاتی

[*]مشاوره در زمینه تولید، صنعت، راه اندازی خط تولید، اجرای سیستم Kaizen و … .

[*]مشاوره حقوقی و خدمات ثبتی
[/list]وظیفه اصلی مشاورین تهران و شرکا ایجاد شرایط و محیطی است که در آن صاحبان کسب و کارو مدیران ارشد(بدون نگرانی از کارآمدی مالی شرکت و ریسک های احتمالی) تمرکز و زمان خود را صرفا برای گرفتن تصمیمات استراتژیک و رشد شرکت بگذارند. متخصصین ما به عنوان همکاران شما، آماده همکاری در راستای تحلیل، ارائه راهکارها و مشاوره تخصصی در تمامی بخش های سازمان شما می باشند. این همکاری تا رسیدن به نتیجه مطلوب شما ادامه خواهد داشت.
http://tehcp.com