تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ترزیق ژل برای جوان شدن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
----سلام دوستای گلم 
>>> تزریق ژل :
>>> تزریق ژل چیست؟


تزریق ژل,تزریق ژل لب,هزینه تزریق ژل,عوارض تزریق ژل

از ژل برای زیبایی پوست صورت و بدن استفاده می شود مثلا برای از بین بردن چین و چروک روی صورت (مخصوصا اطراف چشم ها، دهان، گونه ها و پیشانی) ، محو خطوط اخم و لبخند، پرتر کردن لبها و بزرگ کردن سینه ها. با وجود اینکه ژل کاربردهای زیادی دارد ولی طبق آمار، از آن بیشتر برای حجیم کردن لب ها استفاده می شود

تلگرام: https://t.me/rozclinic

مشاوره تلفنی :   02144067005

نشانی کلینیک  : تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1

1-کاشت مو

2-کاشت ابرو

3- تزریق چربی

4- لیپوماتیک

5- تزریق ژل

6- تزریق بوتاکس

7-لیزر موهای زائد

8- کاشت مژه

9-جراحی بینی

10- پیوند مو

11- ترمیم مو

12- لیفت بازو

13- لیفت صورت
یکی از رایج ترین نشانه های پیری کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می‌کنند. این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی صورت می‌توانند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و حفره هایی در صورت شما می‌شود. با گذشت زمان، تخلیه چربی زیر جلدی باعث ظهور خطوط، چین و چروک و حفره‌های صورت، و همچنین گونه‌های فرو رفته و نازک شدن لب‌ها می‌شود. در حالی که روش های جراحی بسیاری برای اصلاح این تغییرات ناخواسته وجود دارد، این عمل‌ها معمولا گران هستند و می‌توانند عوارض شدید و زمان بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند.
اگر می خواهید همه اطلاعات لازم را در مورد تزریق چربی بدانید به بخش همه چیز در مورد چربی مراجعه کنید.
 تزریق چربی را می توان به همراه لیپوساکشن یا لاغری شکم  استفاده کرد. چربی برداشت شده به خوبی از نظر ایمنی و طبیعی بودن می‌تواند پوست شما را پر کند و پوست دارای خطوط و چین و چروک‌های ناخواسته را صاف می‌کند. از آنجا که استفاده از چربی به عنوان جایگزینی برای ژل های پرکننده است، همان کار پر کننده را انجام می‌دهد اما اثرات آن برای مدت زمان طولانی تری در پوست باقی می ماند. در حالی که انواع دیگر پرکننده‌ها در نهایت توسط بدن جذب می‌شوند و عملکرد حجم دهنده آنها تنها برای مدت زمان محدودی در پوست باقی می ماند، تزریق چربی می‌تواند نتایج طولانی مدت و حتی دائمی به همراه داشته باشد. یک جراح ماهر می‌تواند با استفاده از این روش تمام قسمت‌هایی از پوست را که حجم خود را از دست داده است، پر کند و نتیجه نهایی بهتر از سایر پر کننده ها باشد، و حجم طبیعی را برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب برای شما فراهم کند.