تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رونق کسب و کار و برند سازی با ساخت سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یک سایت ضعیف و بی هدف می تواند برای کسب و کار مخرب باشد و به نام تجاری آن صدمه بزند
افراد مختلف سعی می کنند با راه اندازی  سایت برای شرکت و کسب و کار خود  نام تجاری خود را معروف کنند  
هدف بسیاری از شرکت های بزرگ در ابتدا برندسازی بوده است و کسب درآمد در اولویت های بعدی قرار داشته است 
 مشتری نیز به هر رسانه ای که وارد می شود به دنبال شرکت مذکور می باشد 
 وقتی برای اولین بار در شبکه اجتماعی وارد می شود  کنجکاو می شوید از صفحات افراد معروف و شرکت های برند نیز دیدن کنید  

برند سازی یکی از مهمترین مباحث بازاریابی می باشد 
نام تجاری باید به گونه ای باشد که وقتی مردم با آن رو به رو می شوند سریعا نام و فعالیت آن را به یاد آورند 
برای برندسازی باید از این مکان ها شروع کرد 
اولین قدم  طراحی یک   سایت نسبتا حرفه ای می باشد  راه اندازی  سایت اولین کار و مهمترین کار برای فعالیت در اینترنت و فضای مجازی است 
برند سازی با طراحی وب سایت
نیاز به یک بازاریاب برای هر کسب و کاری پیشنهاد می شود 
 این روز ها اصول و قواعد خاصی وارد بازاریابی شده است که با رعایت آنها 80 درصد موفقیت را همراه خواهد داشت 

 برای برند سازی باید یک علامت تجاری یا لوگو داست 
 از علامت تجاری و لوگو در بسیاری از مکان ها استفاده می شود در حقیقت مردم فعالیت و شرکت شما را با لوگوی آن می شناسند
طراحی آن باید به نحوی باشد که بعد از چندی نیاز به تغییر نداشته باشد 
 لوگو بعد از چند سال تبدیل به هویت شرکت می شود و هویت را نمی توان تغییر داد 

 لوگو اگر به درستی طراحی نشود می تواند به نمای  سایت لطمه بزند و آن را در دید کاربران نا مناسب نشان دهد 
 لوگو و علامت تجاری باید با محصولات و نام تجاری کسب کارتان در ارتباط باشد 

در طراحی قالب  سایت نیز باید هماهنگی بین لوگو و قالب رعایت شود 
سازگاری بصری در طراحی لوگو و طراحی قالب  سایت یک عامل مهم است 
همه عوامل موجود در طراحی باید به صورت بصری با یکدیگر مطابقت داشته باشند  
فیلم ها   مقالات   فونت ها  پست ها و حتی توضیحات محصولات و خدمات باید انتقال دهنده نام تجاری شرکت باشد 
 اینگونه مخاطبان برند شما را خواهند شناخت 

 نکات گفته شده از اصول بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی می باشد که هر بازاریاب حرفه ای با آن ها آشنا می باشد 

 وقتی  سایتی به طور حرفه ای طراحی شود بدون شک مشتری زیادی خواهد داشت به شرط آنکه قواعد مهم در آن رعایت شود 
تمام تلاش بازاریابان در  سایت ها جذب متری و کاربر می باشد 
 طراحی حرفه ای برای هر نوع   سایتی توصیه اکید می شود چه وب سایت شما معرفی و شرکتی باشد چه فروشگاهی   برای شناخته شدن نیاز به بازدید کنندگان زیادی دارید 
صفحات قدرتمند مخاطب بیشتری دارند 
در طراحی حرفه ای UX و UI باید رعایت شود . طراحی باید به گونه ای باشد که مشتری و مخاطب بعد از بازدید از   سایت و استفاده از خدمات   باز هم از سایت دیدن کند 

  سایت باید تبدیل به یک مرکز تجاری و بستر اصلی فعالیت کسب و کار شود 
بسیاری از کسب و کار های کوچک که توانسته اند به سرعت پیشرفت کنند در ابتدا فقط با استفاده از  سایت خود کار می کردند و به طور فیزیکی دفتر کار کوچکی داشتند 
 جلو گیری از صرف هزینه های اضافه و استفاده از آن برای تبلیغات و سرمایه گذاری هر کسب و کاری را به موفقیت نزدیک تر می کند 

 واضح است که به راحتی نمی توان این کاربران را یافت اما کار هایی است که به طور کلی انجام آنها علاوه بر بازاریابی مجدد می تواند مشتریان بیشتری را به  سایت شما هدایت نماید 
مهمترین این کارها   تبلیغات و بک لینک سازی می باشد 
 علاوه بر بازدید کنندگان قبلی بازدید کنندگان جدید نیز از  سایت بازدید می کنند 

  برای انجام بازاریابی مجدد راه ها و بستر های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها به هدف خود برسید 
 تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی   بک لینک گذاری در  سایت های معتبر و مرتبط و … می تواند راه مناسبی برای انجام بازاریابی مجدد باشد
منبع:
نقش نام تجاری و لوگو در رونق ساخت سایت