تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی 5 بازی برتر اتومبیل‌رانی-مسابقه ای جذاب در سال 2018 +فیلم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در اینجا به نقل از ردبول، ۵ تا از بهترین بازی های ماشینی جذاب سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم. این لیست حاصل نظرسنجی و رای کاربران و نظر کارشناسان مختلف می باشد.
مقدمه
۲۰۱۸ یک سال پررونق برای مسابقات اتومبیلرانی بود. با بازگشت اتومبیل‌های کلاسیک به ترکیب و هوش مصنوعی بهبود یافته، ۲۰۱۷ F1 بهترین مسابقه فرمول ۱ بود، پروژه CARS2 مثل یک گاراژ پر از ماشین جالب بود که هر کدام از آن‌ها به صورت واقعی رانده می‌شدند و کد مسترز یکبار دیگر ورژن کنسول DirT4 یک ماشین مسابقه‌ای عالی بود که رالی را قابل دسترسی‌تر از همتای Dirt rallyجدی‌ترش می‌کرد. Gran Turismo Sport و Forza 7 در بهترین مسابقات اتومبیلرانی سال طی رأی‌گیری انجام شده نبودند. در سال ۲۰۱۸ به سختی می‌توان این را دنبال کرد ولی این چند بازی های مسابقه ای قطعا توجه شما را جلب خواهند کرد.
۱-بازی onrush
نمایشگر ویدیو

00:00

02:18
با ارائه Dirt 4 و ۲۰۱۷ F1 در سال گذشته، امسال Codemasters درصدد امتحان کردن چیزی متفاوتی هستند. Codies برای تولید ماشین‌های مسابقه‌ای واقعی مشهور است ولی طبق گفته کارخانه، می‌توانید مسابقه‌ای جذاب و کامل را در onrush انتظار داشته باشید. تریلر اظهاریه مأموریتش با وسایل نقلیه سبک ATV که با یکدیگر برخورد می‌کنند و روی شیب‌های برخی می‌لغزند و دوچرخه‌های که زمان حرکت در هوا یک دست به فرمان چسبیده است ارائه می‌کند. این فقط در مورد رسیدن به خط پایان در ابتدا نمی‌باشد. شما باید اهداف را در راهتان در مسیر کامل کنید و این می‌تواند فریب دادن یا خرد کردن حریفتان باشد. این مرحله نباید وقتی شما ملاحظه می‌کنید که onrush توسط تیم پشت سری مسابقه برون جاده‌ای ۴PS موتور استورم ایجاد می‌شود، شگفتی‌آور باشد. همانطور که مدیر مسابقه پاول راکینسکی اخیراً به ما گفت: ما می‌خواستیم تنفس هوای تازه و چیزی را ایجاد کنیم که سریعاً لبخند را به لبان شما بیاورد. و این کار تاکنون انجام شده است.
۲-بازی Crew 2
نمایشگر ویدیو

00:00

00:49
Crew 2 نوع دیگری است که چیزی بیش از یک مسابقه اتومبیلرانی است. بله می‌توانید با سرعت در یک پورشه ۹۱۱، یک مازاراتی گرند تورسیمو و یک مزدا RXZ از بازی لذت ببرید، ولی شما تحت کنترل DCBM31 و حتی خلبان یک هواپیمای Zivko Edge 540 می‌باشید. همچنین برندهای دوچرخه‌ی بسیاری از هارلی دیویدسون تا KTM و دوکاتی وجود دارند. چیز جالب دیگر این است که آزادانه بین آن‌ها در هر نقطه‌ای بدون حتی توقف تحت فشار مبادله کنید. بهتر از همه‌ این که می‌توانید در یک جاده، قایق یا گراش هوایی در کل ایالات متحده از پل گیت گولدن سان فرانسیسکو و از رود هورسون نیویورک عبورکنید و از عابران و ترافیک خیابان‌های شهر منهتن دور باشید. این یک جهان باز عظیم است ولی آنقدر جذاب است که فقط دیدن مناظر نمی‌باشد، حوادثی هم در آن دخیل هستند. حرکت در مسیر برای یک موتورکراس یا یک مسابقه سبک F1 یا امتحان کردن یک رخداد شناور در پارک مرکزی باعث لغزش‌های طولانی‌تری می‌شوند.
۳- TT Isle Of Man: رانندگی روی حاشیه
نمایشگر ویدیو

00:00

02:36
این برای مسابقات موتورسواری واقعی است. Isle Of Man TT سالیانه توسط برخی افراد به عنوان خطرناک‌ترین مسابقه موتورسواری جهان محسوب می‌شود زیرا موتورسواران اعصاب‌های خودشان را آزمایش می‌کنند و با بیشترین سرعتی که می‌توانند در جاده‌های باز ۴/۳ ۳۷ مایلی مسیر کوهستان استافل حرکت کنند. شما بلافاصله می‌توانید آن را خودتان در TT Isle Of Man امتحان کنید: رانندگی در حاشیه.
رانندگی در حاشیه دقیقاً کاری است که رقیبان در ITT انجام می‌دهند و کلیوتون امید می‌رود که هیجان رانندگی با سرعت‌های تا mph 200 روی در جاده‌های پرپیچ و خم و جاده‌های صاف پر از دست‌انداز مسیر را درک کند. با تولید WRC 5، کلیوتون تجربه‌ی ایجاد بازی‌های موتورسواری رسمی را دارد و بسیاری از تیم‌های برجسته و رانندگان برای این مسابقه‌ی جدید احیا شده‌اند.
نقل‌قول: این مطلب را از دست ندهید! معرفی ۱۶ تااز بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۱۸ (به انتخاب کاربران جهانی)
۴-بازی MX Vs ATV All Out
نمایشگر ویدیو

00:00

00:35
سری وینتاژ که دوچرخه‌های موتورکراس را در مقابل وسایل نقلیه UTV و ATV قرار می‌دهد. بیشتر به مسابقات برون جاده‌ای و فوت و فن (ترفند) تبدیل شده است. از THQ نوردیک، شما مسابقات متفاوتی ازجمله سوپرکراس، اپن کراس و تگ را شاهد بوده‌اید درحالیکه حالت فری استایل مهارت‌های شیرین کاری و شاهکار شما را آزمایش می‌کند. همچنین یک حالت تقسیم منحصر به دو بازیکن و ۱۶ بازیکن آنلاین مولتی پلیر هم وجود دارد.
نقل‌قول: در فروشگاه، بهترین و جدیدترین بازی ها برای ایکس باکس، کامپیوتر و پی اس ۴ را با بهترین قیمت در سرتاسر اینترنت گلچین کرده ایم. (کلیک کنید)
۵- بازی Gravel
نمایشگر ویدیو

00:00

00:46
بدون هیچ اعلام عناوین MXGP یا MotoGP جدید، متخصصین اتومبیلرانی مایلستون روی گرافیگ بازی رانندگی جدیدشان تمرکز داشته‌اند. این بازی است که بازیکنان در آن نهایتاً مهارت‌ برون جاده‌ای با رانندگی سریع در جاده‌ها، کوهستان‌های برفی و بیابان‌ پیدا می‌کنند. علیرغم مایلستون، بازی موتوراسپرت رسمی سبک جدی گراول کاملاً سرگرم کننده است اگرچه اگر بخواهید هر ۲۰۰ مسابقه را برنده شوید باید اول شوید که شامل کراس کوینتری، استادیوم و کراس اسپید می‌شوند. طبق بیان رئیس این شرکت، طراحی بازی گراول، اروین زونکا، گراول نهایی‌ترین مسابقه‌ی برون جاده‌ای است که مهیج‌ترین وسایل نقلیه برایش ایجاد شده‌اند. تریلر آن را هم مشاهده می کنید.
و مطمئناً بازی های بهتری هم در راه خواهد بود:
[تصویر:  can-we-look-forward-to-a-new-forza-horizon-in-2018.jpeg]
ما بازی‌های موتور اسپرت رسمی‌تری ازجمله بازی‌های جدید MXGP، موتور GP و سری WRC را پیش‌بینی می‌کنیم. ۲۰۱۷ سالی بود که به سختی تکرار می‌شود ولی طرفداران مسابقه دلایل بسیاری برای رانندگی در ۲۰۱۸ دارند.
اینها ۵ تا ازبهترین بازی های مسابفه ای-ماشینی در سال ۲۰۱۸ بودند که به شما معرفی کردیم. شما هم اگر نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.


منبع
[/url]
[url=https://game-baz.com/game-articles/introducing/top-5-racing-car-games-2018/]

هر آنچه درباره پرورش شترمرغ باید بدانید+ دستگاه، هزینه و درآمد

آموزش تصویری، 10 تااز بهترین مدل های آرایش چشم که به آنها نیاز دارید!

9بازی برتر و جدید برای پلی استیشن4 که باید برای کودکانتان بخرید

8 تااز بهترین بازی های پلی استیشن 4 برای دختران زیر 10 سال از نظر مجله لول اسمک