تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی 8 تااز بهترین بازی های کامپیوتری مناسب کودکان 2 تا 9 ساله
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  word-image-5-696x391.jpeg]
برای کودکان، این اسباب بازی‌ها و بازی‌ها هستند که آشنا شدن بازندگی را قابل دسترسی می‌کنند. در ادامه این مطلب، ما ۸ تا از بهترین بازی‌های رایانه‌ای مخصوص کودکان را گرد آورده‌ایم که نه تنها آن‌ها را با کامپیوتر آشناتر و هماهنگ‌تر مکند بلکه کمی تفریح در اختیار آن‌ها می‌گذارد.
این مطلب توسط وب سایت معتبر لایف وایر تدوین شده است و یکی از مطالعه شده ترین و معتبرترین مطالب در زمینه معرفی بازی های کامپیوتری می باشد.
شما به این نتیجه می‌رسیده در این بازی‌های رایانه‌ای فرزندتان مجازاً به ساخت همه چیز، تایپ کردن، و یا اجرای نقش ابر قهرمان‌های خود هستند. همه بازی‌های رایانه‌ای اینجا، باقابلیت دسترسی و تناسب سنی ساخته شده‌اند، لذا نیست به چیزهای بیش‌ازحد بزرگ‌سالان نگران باشید.
بهترین در همه چیز: بازی Cuphead
[تصویر:  word-image-6.jpeg]
Cuphead یک بازی با زمینه ثابت ۲ بعدی دو-تیراندازی اکشن است که به سبک کارتون‌های قدیمی دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است. این یک بازی تمام عیار یارانه‌ای برای بچه‌ها به شمار می‌رود که فاکتور تفریح و لذت، غرق شدن در بازی و پویانمایی‌های جوهری و دست ساخته را در برمی‌گیرد و دارای پس‌زمینه آبرنگی و ترک صوتی جاز اصلی می‌باشد. باوجود دشواری بسیار بی‌نظیر است، این بازی مبتکرانه و از لحاظ بصری جذاب به شما امکان ارتقا شخصیت می‌دهد که از طریق حرکات و حملات عالی طی پیشروی در سطح به دست می‌آورید. در ابتدای بازی شاهد یک آموزش ساده هستید که به بجه ها اجازه می‌دهد در حرکات و استفاده از سطح سلاح برای شکست دادن هوشمندانه رئیس‌های گوناگون در بازی مهارت پیدا کنند. از آنجا که یک بازی چند نفره است می‌توانید با فرزندتان در لذت بازی شریک شوید.
نقل‌قول: این مطلب هم ممکن است برای تان مفید باشد: معرفی ۱۰ تااز بهترین بازی‌های مسابقه ای ماشینی ۲۰۱۸ برای کامپیوتر
بهترین در خلاقیت: بازی Minecraft
[تصویر:  word-image-7.jpeg]
برای بچه‌ها لگوها، بهترین بازی هستند – آن‌ها می‌توانند همه چیز بسازند Minecraft هم همین‌طوراست اما بدون هیچ هزینه‌ای. یک بازی دوستانه درمانی برای بچه‌ها که در آن می‌توان هر چیزی را از حمله شبیه سازی تمام شهرهای کوچک و بزرگ را ساخت. Minecraft بازی ایده آلی برای معرفی سواد کامپیوتر و آزادسازی تخیل بچه است.
این بازی دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ است که به خاطر سبک بازی خلاقانه‌اش برنده جوایزوافتخارات بسیاری را ازآن خود کرده. این بازی با سبک کارتون بلوکی به فرزند شما اجازه می‌دهد که بین دو حالت انتخاب کنند: بقاء زندگی و نجات از مرگ (بازی کننده‌ها باید به جمع آوری منابع طبیعی پرداخته و خود را از هیولاها و خطرات طبیعی محافظت کنند که روشی بدون خونریزی است) و حالت دوم جعبه شن است (که در آن بازی کننده‌ها می‌توانند از منابع بی‌انتها برای ساختن هر چیزی استفاده کنند).
اگرچه ممکن است برای فرزندتان لازم باشد که بازی را بارها انجام دهد تا بتواند همه چیز را تجزیه و تحلیل کند اما آنقدرپیچیده نیست که به‌طور کلی از پس آن بر نیاید. در این بازی چندین فیلم آموزشی و راهنما وجود دارد که ضامن بهترین انتخاب‌های فرزندتان در مسیر بازی خواهد بود. اگرچه مانکرف ممکن است کمی تکراری باشد، اما بدانید چیزهایی که باید بسازید هرگز تمام نمی‌شوند.
بهترین برای رقابت: بازی Rocket League
[تصویر:  word-image-8.jpeg]
آیا فرزندتان از ورزش خوشش می‌آید؟ از ماشین‌های پرسرعت چطور؟ راکت لیگ می‌تواند یک بازی رایانه‌ای ایده آل برای این دسته باشد _ یک بازی از نوع فوتبال که در آن بازیکنان با بازی‌های قدرتمند مسابقه‌ای خود با گل زدن با توپ غول آسا با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
این بازی نمود یک بازی پر شتاب و تیم محور با یک هدف مشخص است. بچه‌ها می‌توانند ماشین مسابقه منحصر به فرد خود را باقابلیت‌های معمول باوجود بیش از ۱۰ میلیارد ترکیب ممکن طراحی کنند. حالت‌های اجرای این بازی شامل سیزن مود یک صفحه دو – سه – و چهار نفره است که قابلیت بازی محلی و یا آنلاین با سایر بازیگران صفحه چند تکه را دارد.
نقل‌قول: اگر نمی دانید چطور بازی ها را نصب کنید: راحت ترین راه نصب بازی بر روی کامپیوتر (آموزش تصویری)
اگر دوستان فرزندتان هم هم‌زمان دارای پی اس ۴ و راکت لیگ باشند، قادر به بازی با همدیگر در یک بازی رقابتی خواهند بود. مهارت در این بازی آسان است و شامل مفاهیم ساده است اما بسیاری از منتقدان آمازون نسبت به اعتیاد آور و هیجان انگیز بودن آن هشدار می‌دهند.
بهترین بازی رانندگی: Forza Horizon 3
[تصویر:  word-image-9.jpeg]
اگرچه فرزندان شما هنوز به‌اندازه‌ای بزرگ نشده‌اند که بتوانند رانندگی کنند اما با فورزا هورایزن ۳ خود را پشت فرمان حس می‌کنند. این رانندگی فرا واقع‌گرایانه به گرافیک زنده خود می‌بالد و کودکان را به مسابقه در محیطی باز در استرالیا دعوت می‌کند.
در این بازی کودکان فقط بازی نمی‌کنند بلکه یاد می‌گیرند همه چیز را از شخصیت راننده خود گرفته تا اتومبیل شخصی و حتی صدای ماشین خود را مطابق سلیقه خود کنند. این بازی فورزا هورایزن ۳ به بچه‌ها کنترل کامل می‌دهد و آن‌ها قادر خواهند بود ماشین خود را از بین ۳۵۰ ماشین از وانت فورد گرفته تا تسلا و فراری و مرسدس بنز انتخاب کنند. بچه‌ها حتی می‌توانند کلکسیون موسیقی خود را انتخاب کنند و به‌صورت آنلاین همچنان که به طریقه رانندگی صاحب سبک منحصر به فرد بازی عادت می‌کنند، با دوستان خود بازی کنند، در حالی که موانع محیطی نظیر علامت‌های خطر پرش، ستون‌های موتوری و مناطق مخصوص دریفت آن‌ها را به تجربه مسابقه‌ای هیجان انگیز دعوت می‌کند.
بهترین برای طراحی و ساخت: Roller Coaster Tycoon 3 Platinum
[تصویر:  word-image-10.jpeg]
ترن هوایی و حیوانات، نیازی به گفتن بیشتر هست؟ چه کسی است که بافکر شهربازی شخصی خود به هیجان نیاید؟ و یا با طراحی ترن های هوایی چندتایی؟ این بازی نسخه ارتقا یافته مدرنی از پارک آبی، پارک حیوانات و با شیوه هیجان انگیز اول شخص است که به این طریق شما می‌توانید بر بازی‌هایی که خود طراحی کرده‌اید سوار شوید.
نقل‌قول: از دست ندهید! معرفی ۱۶ تااز بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۱۸ (به انتخاب کاربران جهانی)
بازی سازنده شهربازی مضحک و مسخره، نه تنها بچه‌ها را به ساخت وسایل بازی به سلیقه خودشان وادار می‌کند بلکه به آن‌ها یاد می‌دهد با مدیریت شهربازی موفق خود مسئولیت پذیر باشند. در صورتی که وسایل شهربازی فاجعه بار و غیرمنطقی باشند، بازدید کنندگان پارک مجازی دست به اعتراض و ترک پارک می‌زنند. کودکان نه تنها به ساخت پارک بلکه به مدیریت پول، بازخورد مشتریان، انتصاب مشاغل و خیلی دیگر از مسئولیت‌های بزرگ‌سالان می‌پردازند و یاد می‌گیرند که دنیای تجارت چگونه پیش می‌رود.
بهترین اکشن – ماجراجوئی: Yooka-Laylee
[تصویر:  word-image-11.jpeg]
این بازی با اقتباس از بازی‌هایی نظیر بانجو کازویی هم برای کودکان و هم برای والدین بسیار جذاب است. این بازی ماجراجویانه در محیطی دوستانه و رنگارنگ در یک زمینه بازی سه بعدی بزرگ جریان دارد که اعضای آن را شخصیت‌های به‌یادماندنی تشکیل می‌دهند و با فنون بازی آرام بخش و بامزه خود به بچه‌ها اجازه می‌دهد با سرعت دلخواه خود پیش روی کنند.
. بازی یووکا لایلی یک بازی ماجراجویی ۲ نفره است که بازی کننده‌ها در نقش یک آفتاب پرست و یک خفاش ظاهر شده وباید با یکدیگر کار کنند و مهارت‌های مخصوص خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. اهداف اصلی بازی به‌طور ویژه بر یافتن و جمع کردنی‌ها و امتیاز آورها (قدرت دهنده‌ها) تمرکز دارد که سازنده بسیاری از توانایی‌های کاراکترهای اصلی به‌منظور پیشروی بیشتر در داستان است. این بازی با فراهم آوردن محیطی آرام برای بچه‌ها به آن‌ها امکان اکتشاف می‌دهد، این فضا با ترک صوتی که توسط آهنگ سازان مجربی که بر روی بانجو کازووی و دانکی کانگ کانتری کارکرده‌اند ملایم‌تر شده است.
بهترین بازی تمرین صبر: Spintires: MudRunner
[تصویر:  word-image-12.jpeg]
اگر کودک شما قادر به گذراندن این بازی شد باید به او افتخار کنید: MudRunner: بهترین بازی رایانه‌ای برای تمرین صبر و تحمل بچه‌هاست. این بازی واقع‌گرایانه که به‌شدت مفصل است از تعدادی از ابزارها با سیستم فیزیکی پیشرفته استفاده می‌کند و بازی کننده‌ها باید برای اولین بار به کار انداختن ۱۹ خودروی تمام خشکی را تجربه کنند.
در این بازی هر حرکت منجر به نتیجه‌ای خواهد شد: MudRunner: بچه‌ها باید هنگام فشار دادن دکمه شتاب دهنده در زمین پر از دست انداز و در پیچ‌های تند بسیار متفکرانه و محتاط عمل کنند. محیط جعبه شنی سرشار این بازی پر از خطرات محیطی‌ای نظیر رودخانه‌های خروشان و گودال است که بازی کننده‌ها را وادار می‌کند سخت نگیرند و صبورانه برنده شوند. این بستگی به کودک شما (در بازی چندنفره به یاران او) دارد که به اهداف خطرناک بازی جامه عمل بپوشند و بر خلاف سایر بازی‌های موجود در لیست بازی‌های رایانه‌ای آستانه صبر خود را بالا ببرند.
بهترین بازی معمایی: Goosebumps The Game
[تصویر:  word-image-13.jpeg]
نسخه رایانه‌ای گوس بامپس، همان‌طور که احتمالاً حدس زدید برگرفته از هیولاهای معروف آر.ال.استاین در کتب گوس بامپس بوده و خلاصه ای از تصویر متحرک اصلی با همین نام می باشد. اگر کودک شما از هیولاهای ترسناک (ونه خیلی ترسناک)، حل معما و ماجراهای اسرار آمیز لذت می‌برد، این بازی برای آن‌ها پیشنهاد می‌شود. هدف این‌جور بازی‌ها غلبه فکری برهیولاهایی است که به منطقه بومی حمله کرده‌اند و نیز بیرون راندن آن‌ها برای همیشه از طریق حل مسئله خلاقانه و تحلیلی.
نقل‌قول: نکته مهم! حتما سری به فروشگاه ما بزنید، بهترین بازی ها را برای کودکان با بهترین قیمت گلچین کرده ایم!
والدین آمازون که این بازی را دارند اذعان می‌کنند که بچه‌هایشان این بازی را به خاطر معماهای چالش برانگیز و شخصیت‌های جذاب آن دوست دارند. اگر کودک شما به‌آسانی می‌ترسد و یا از عروسک‌های سخنگو خوشش نمی‌آید، پیشنهاد می‌شود از بازی دیگری که در لیست ما ارائه شده استفاده کنید.

منبع