تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بازی پوکمون گو چیست و چرا اینقدر محبوبیت دارد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  21-1.jpg]
بازی پوکمون گو یک بازی اندرویدی مخصوص تلفن های همراه می باشد که در سر تاسر جهان محبوبیت فراوانی بین مردم دارد.مخاطبان این بازی رده سنی مشخصی ندارند و همه از کوچک و بزرگ ، زن و مرد طرفدار این بازی هستند.توسط شرکت آمریکایی بازی های ویدئویی نیانتیک (Niantic) طراحی شده است.

[تصویر:  %D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%85%D9%88%D9%86-3.jpg]
این بازی پرطرفدار توسط شرکت نیانتیک ساخته شده که نیانتیک این بازی را با همکاری شرکت چندملیتی نینتندو (Nintendo) مستقر در ژاپن طراحی کرده است.مجموعه بازی‌های پوکمون،‌ یکی از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ هستند. کلمه Pokemon در اصل کوتاه شده عبارت pocket monster به معنای هیولای جیبی است. البته در واقعیت، شخصیت‌های کارتونی این بازی، شباهت زیادی به هیولا ندارند و بسیار بامزه و جالب ساخته شده‌اند.این بازی‌ها ۲۰ سال پیش روی کنسول دستی گیم‌ بویکارشان را شروع کردند. ایده‌ی اصلی بازی هم از علاقه‌ی خالق این مجموعه بازی‌ها به جمع کردن حشرات گرفته شده است. در این بازی‌ها، هیولاهایی به اسم پوکمون را پیدا می‌کنید، جمع می‌کنید، تمرین می‌دهید و در نهایت آن‌ها را به جان یکدیگر می‌اندازید. مجموعه‌ی پوکمون آن‌قدر بزرگ شده است که از روی آن انیمه، مانگا، کارتون، بازی کارتی و خیلی چیزهای دیگر ساخته‌اند.
چه قابلیت هایی برای اجرای این بازی لازم است؟
این بازی موبایلی از قابلیت GPS گوشی و دوربین آن استفاده می‌کند تا مکانی که در آن هستید را تبدیل به یک نقشه‌ی بازی پوکمون کند. مثل بازی‌های پوکمون، خودتان باید در دنیا، اما این بار دنیای واقعی، بگردید و پوکمون پیدا کنید. برای پیدا کردن و شکار پوکمون های پنهان شده، باید دوربین گوشی تلفن را فعال کنید، در دنیای واقعی بگردید و همانطور که راه می روید، برای پوکمون ها گوی یا پوکبال (poke ball) بفرستید.از آنجا که ممکن است که در منطقه جغرافیایی شما، کاربران دیگری نیز حضور داشته باشند، ممکن است علاوه بر شما افراد دیگری نیز به دنبال شکار پوکمون باشند. به همین دلیل سرعت عمل در این بازی مهم است.
و اما چگونه بازی کنیم؟؟؟
طرز کار این بازی به این صورت میباشد که از اطلاعات منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید و قابلیتهای دوربین تلفن همراهتان استفاده می کند تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می شوند، روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراهتان خلق کند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که در آن هستید، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون ها می شود.هدف در این بازی این است که تا جای امکان پوکمون های بیشتری را جمع کرد و سپس قدرتشان را افزایش داد.همانطور که راه می‌روید، ممکن است یک پوکمون پیدا کنید.بازی به شما می‌گوید که برای مثال، در فاصله‌ی دور یا نزدیک شما، فلان پوکمون قرار دارد. شما خودتان باید راه بروید و آن پوکمون را پیدا کنید. فاصله‌ی دور یا نزدیک، با استفاده از یک ردپا مشخص شده است. اگر یک ردپا در کنار عکس پوکمون دیدید، یعنی به شما خیلی نزدیک است. دورترین فاصله هم سه ردپا است. در تجربه‌ای که ما از بازی داشته‌ایم، سه ردپا ممکن بود حتی دو سه خیابان آن‌ور تر باشد.وقتی که یک پوکمون در نزدیکی‌تان پیدا شد، روی آن اشاره می‌کنید.
[تصویر:  %D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%85%D9%88%D9%86-%DA...-444-1.jpg]
حالا باید گوی‌های معروف این مجموعه بازی‌ها که Pokéball نام دارند را به سمت پوکمون‌ای که پیدا کرده‌اید پرتاب کنید. برخی پوکمون‌ها قوی‌تر از دیگری هستند و گرفتن‌شان کار راحتی است. بهترین زمان برای گرفتن یک پوکمون، زمانی است که دایره‌ی رنگی دورش کوچک شده است. باید Pokéball را در این دایره پرتاب کنید.به موضوعی هم باید توجه کنید: پوکمون‌ها فقط برای شما روی نقشه نمایش داده نمی‌شوند و تمام کسانی که در اطراف شما پوکمون گو بازی می‌کنند، می‌توانند این جانورها را برای خودشان بگیرند؛ یعنی ممکن است به یک پوکمو‌ن برسید و همان لحظه کسی در نزدیکی شما باشد و آن پوکمون‌ را زودتر از شما بگیرد.
[تصویر:  %D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA...86-001.jpg]
میزان استقبال کاربران از پوکمون گو!!!
این بازی که ۶ ژوئیه (چهارشنبه ۴/۱۶/ ۱۳۹۶) روانه بازار شد، در اولین هفتۀ عرضه به بازار توانست محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد. شمار کاربران این بازی در ایالات متحده آمریکا، نیوزلند و آلمان به ۲۱ میلیون کاربر فعال رسیده است. افزایش محبوبیت این بازی در سراسر جهان باعث شد که ارزش سهام شرکت نینتندو در بورس توکیو در روز پنج شنبه ۱۶.۸ درصد افزایش یابد. میزان دانلود این اپلیکیشن تا کنون بیش از دانلود اپلیکیشن هایی همچون تیندر، اسنپ چت (هفت برابر بیشتر)، واتس آپ یا فیسبوک مسنجر بوده است.[تصویر:  %D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%85%D9%88%D9%86-%DA%AF%D9%88.jpg]
آیا پوکمون گو میتواندبه حساب کاربریتان دسترسی پیدا کند؟
پوکمون گو می تواند به بخشی از حساب کاربری شما در گوگل دسترسی داشته باشد. این انتقادی است که توسط آدام ریوه که یک مهندس نرم افزار است، مطرح شده است. از نظر او این بازی، یک خطر بزرگ امنیتی است.اما وبلاگ تخصصی Gizmodo که به ارائه اطلاعات درباره سرگرمی ها و فناوریهای جدید می پردازد، درباره صحت این ادعا شک دارد و معتقد است که پوکمون گو نمی تواند به ایمیل های کاربران دسترسی داشته باشد. انتقاد دیگر، به محل های طراحی شده به عنوان مخفی گاه های پوکمون ها است. زیرا باعث شده که گاه مسیر شکارچیان پوکمون از اتاق های بیمارستان یا از روی خطوط راه آهن بگذرد، مساله ای که خطرهای بسیاری را به عنوان مثال در کشور هلند به همراه داشته است.
این بازی علی رغم اینکه محبوبیت فراوانی دارد ولی چند مشکلات امنیتی نیز بدنبال دارد ازجمله دسترسی به اطلاعات کاربران که شرکت سازنده آن قول داده تا چند وقت دیگر این مشکل را حل نماید.

منبع


[/url]آموزش تصویری نحوه ایجاد گره قلاب بافی برای افراد مبتدی

حذف اکانت موبوگرام (دیلیت اکانت به زبان ساده)

9 نکته بسیار مهم برای ایجاد موفقیت و طراوت در زندگی مشترک زناشویی

[url=https://game-baz.com/game-articles/diverse/whats-pokemon-go-game/]آموزش ورود به اکانت اینستاگرام به زبان ساده و تصویری