تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی 10 تااز بهترین بازی‌های مسابقه ای ماشینی 2018 برای کامپیوتر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  word-image-4-696x435.jpeg]
در این پست به کمک وب سایت پی سی گیمز، ده تا از بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های کامپیوتری در سال ۲۰۱۸ را به همراه تریلر برخی از آن‌ها به شما تقدیم می‌کنیم.
قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم که بازی Need For Speed Payback برای کامپیوتر را حتما بازی کنید.
۱-بازی Dirt rally
[تصویر:  dirt-rally.jpeg]
Dirt rally کدمستراز مورد قبلی Dirt3 پیشی گرفته است و مسلماً بهترین بازی کدمستردر سال‌های اخیر بوده. با یک مدل صوتی قوی‌تر، Dirt rally از بسیاری روابطی که همچنان در سری هسته‌ای وجود دارند فاصله گرفته است.
چنین عوامل باعث شده این بازی رالی مناسبی باشد و هیچ رالی‌ای قبلاً نتوانسته‌ است این‌طور عمل کند.این تنها یک مسابقات در مسیرهای کثیف که در جاده‌های لغزنده برگزار می‌شود نیست، بلکه یک رالی واقعی ست که شما را در نوعی مسابقه‌ی استقامتی شرکت می‌دهد و این در اصل خود رالی است. شما باید در هر مرحله‌ی مسابقه مراقب ماشینتان باشید یک مدیریت منابع و استراتژی برای پیروزی لازم است که دربازی‌های کامپیوتری به‌ندرت دیده می‌شود به‌دقت در این بازی ایجاد شده.
Dirt rally (رالی کثیف) یک جامعه‌ی مدلینگ دقیق و تخصصی را جمع کرده که معمولاً ترفندها و راه حل‌هایی را بکار می‌برند باعث بهبود بازی اصلی شده و توجه ویژه برای طرفداران رالی دارد. هر چیزی از پوسته‌های ماشین زرق و برق دار شده تا دقیق‌ترین تغییرات نور و آب و هوا برای پیشرفت بازی در دسترس هستند.
۲-بازی Shift 2
[تصویر:  https-www-pcgamesn-com-sites-default-files-best.jpeg]
shift2 ممکن است حد وسطی بین رئالیسم و دسترسی هر بازی در این لیست باشد. این نه تنها به معنی روش‌های مدیریت ماشین است بلکه به معنای طرز فکر در مورد چیزی که بازیکنان برای بازی در سطح بالا نیاز دارند می‌باشد. به‌جای اینکه نگاهتان را فقط به یک جا خیره کنید یا از خودتان بخواهید برای چرخاندن سرتان برای TrackIR  جهش کنید، shift2 یک چشم‌انداز دینامیک است که با دقت بر اساس زمینه تغییر می‌کند.
با رفتن به گوشه سمت راست، چشم‌اندازتان اندکی تغییر می‌کند. طوری که آواتار راننده‌ درست در رأس دیده می‌شود. برای یک گوشه‌ی تیزتر، چشم‌اندازتان اندکی نوسان پیدا می‌کند . با این حال اصلاً احساس دلسردی ندارید این احساس طبیعی است.
۳- بازی Project CARS 2
[تصویر:  project-cars-2.jpeg]
اتومبیل‌های واقعی همان‌طور که می‌دانید به‌ندرت چرخشان به لبه‌ها جاده می‌روند و این تنها وقتی است که بخواهند سرعت و هیجان را بامهارت ترکیب کنند. در حقیقت شما عملکرد خوبی در رفتن به جاده‌ها دارید و این مثل مهندسی است که با مسئله‌ای طی فرآیند طراحی مواجه می‌شود. فرض کنید که یک فراری یا لامبورگینی را در خارج از جاده پرتاب می‌کنید، احتمالاً بیشتر از اینکه از نداشتن یک دکمه‌ی بازگشت در زندگی واقعی‌تان نگران باشید و بترسید، از اوقاتتان لذت خواهید برد.
نقل‌قول: این مطلب را دوست خواهید داشت! معرفی ۱۶ تااز بهترین بازی های کامپیوتری سال ۲۰۱۸ (به انتخاب کاربران جهانی)
اسلایدی مد این را می‌داند. این گروه از گرایش رانندگان به مسابقه بااحساس رانندگی با لاستیک‌های رکابی روی یک تکه یخ در حال ذوب با زاویه‌ی ۴۵ درجه احساس ناامیدی می‌کنند. بنابراین در اینجا ماشین‌ها به اطراف گوشه‌ها حتی وقتی شما موانعی را ایجاد کنید، می‌روند. ما را به‌اشتباه می‌اندازند. نتیجه، بازی این است که احساس می‌کنید بیشتر مثل رانندگی واقعی و حیرت‌انگیز است. کارخانه نیز تغییرات بسیاری در این نتیجه ایجاد کرده است و این انتخاب ماشین را با تنوع وسایل نقلیه‌ی بیشتر کوتاه کرده و یک حالت شغلی را ایجاد کرده است که بدون قربانی کردن آزادی انتخاب بازی‌های قبلی کمتر خودسر می‌باشد. حتی اگر تصور هیجان بازی آنلاین را نداشته باشید، یک هوش مصنوعی (که زیاد قوی نیست!) برای مسابقه با شما وجود دارد.
۴-بازی TrackMania 2: Canyon
[تصویر:  trackmania-2-canyon.jpeg]
هر فرد کارآزموده‌ای به شما می‌گوید که طراحی مسیر خوب یک بخش ضروری هر مسابقه‌ی باکیفیتی است. درحالی‌که در اکثر مسابقات یک خمیدگی پیچ تند، یک خمیدگی مملو از نیروی g – مسیر صاف با سرعت بالا ممکن است کافی باشد. برای trackMania2: canyon طراحی مسیر ترسناک است، چرخ‌های داغ الهام‌بخش معنای جدیدی بودن. پرسش‌های غیرممکن شب و سکوهای شناور که می‌توانند دو انگشت را به جسم فیزیکی بچسبانند چیزی‌اند که سری trackMania را از مسابقات دیگر مجزا می‌کنند.
قلب واقعی trackMania2 را می‌توان به‌صورت آنلاین پیدا کرد که در آن مسیرهای هوشمندانه و پیچ و تاب‌دار یک عرصه مرکزی را ایجاد می‌کنند. رقابت وحشیانه و بی‌عقلانی است. یک مسابقه می‌تواند به‌سرعت به سمت یک چرخ مضحک برجسته بدون پرسش و با گوشه‌های پیش‌بینی نشده برود. مکانیسم‌های مسابقه یک حالت «انتخاب و بازی» ایده آل را ایجاد می‌کنند که می‌توانید ساعت‌ها وقت را بدون اینکه متوجه شوید از دست بدهید. این به خاطر این است که رانندگی ماشین‌ها آسان است و وقتی به مسیری می‌رسید همه شرط می‌بندند که چه کسی اول می‌شود.
۵-بازی Forza Horizon3
[تصویر:  best-racing-games-forza-horizon-3.png]
ما می‌بایستی بدون Forza در PC برای همیشه بازی می‌کردیم ولی این با Forza Horizon3
تغییر کرد. یک بخش مطلق مسابقه یعنی سری Horizon ویژگی‌های شخصیتی اصلی «پولادین» و «جدی» را کنار گذاشته و آن‌ها را با پوچی یک فستیوال اتومبیل اکتان بالا جایگزین کرد.
کار شما در Forza Horizon3 علاوه بر مسابقه با وسایل موتوری سالم متنوع، ایجاد فستیوال Horizon در اوت بک استرالیاست. شما با مهمانانی در رخدادهای پترول هید متنوعی از مسابقات ساده‌ی آغاز و پایانی یا پرش‌ها از کشتی‌های باری و مسابقات استقامتی چند ساعتی مسابقه می‌دهید.
اگرچه از بین همه‌ی موفقیت‌های Forza Horizon، جهان باز، آن موفقیتی است که قلب شما را تسخیر می‌کند. به‌عنوان یک تفریح خیره کننده در چشم‌اندازهای کلاسیک استرالیا، خودتان را در حال رد کردن پیچ‌های ترسناکی می‌بینید و به امواج آبی اقیانوس جنوبی برخورد می‌کنید.
۶-بازی Driver: San Francisco
[تصویر:  https-www-pcgamesn-com-sites-default-files-best-1.jpeg]
هر راننده مسابقه باید به‌اندازه‌ی خود مسابقه هیجان‌انگیز باشد. اگر مک کوئین استیو دیجیتالی را تبدیل به یک ویدئو کند، این فیلم راننده: سان‌فرانسیسکو نام دارد.
درحالی‌که «راننده: SF» در زمینه‌های متنوعی دارای ماشین‌ها و نفوذهایی است و هر چیزی با یک سبک دهه ۷۰ می‌رسد. این بازی برای عاشقان ماشین‌های ماسل آمریکایی، موتورهای سریع، لاستیک‌های برجسته و برای شیب‌های غیرممکن و جاده‌های پر پیچ و خم سان‌فرانسیسکو است.
به‌جای اینکه محدود به یک وسیله نقلیه باشید می‌توانید به‌آسانی ماشینتان را در جاده با فشردن یک کلید این طرف و آن طرف کنید. بنابراین در بسیاری مسابقات، ماشینی که آن خط پایان می‌رسید ممکن است ماشینی که با آن شروع کرده‌اید نباشد و در مسابقات تعقیب خودروها شما به‌سرعت یاد می‌گیرید که برای مدیریت حوادث متعدد اتومبیل فقط برای پیچاندن حریفانتان وارد ترافیک شود. این کار عجیب و غریب، همیشه لذت‌بخش است.
۷-بازی F1 2016
[تصویر:  f1-2016.jpeg]
طرفداران F1 از سال ۲۰۱۳ مدت‌ها منتظر کدمسترز برای هدایت F1 IP دارای مجوزشان در جاده بودند. لحظات درخشانی در راه بود مثل زمانی که فیزیک مدیریت F1 2015 اصلاح شد و افزایش یکنواختی کلی برند آن ایجاد شد ولی تنها ارائه F1 2016 بود که باعث شد ما شاهد وعده‌ی کارخانه باشیم. وعده‌ی آن در سال ۲۰۱۰ این بود: راننده باش، زندگی کن!
به بیان ساده این کامل‌ترین و عالی‌ترین حالت حرفه‌ای تا به امروز است. در مقایسه با سال ۲۰۱۵ که کاملاً خراب شد ولی با این وجود مؤثر بود. اکنون می‌توانید رانندگی‌تان را اگر عملکرد ضعیفی داشته باشید، از دست بدهید و از طرف دیگر، ارتقای یک سفسطه موبایل جالب مثل sauber up 2016 برای سطوح رقابتی محض توسط آزمایش میان جلسه‌ای و سیستم ارتقایش امکان‌پذیر می‌باشد.
۸-بازی Race:injection
[تصویر:  https-www-pcgamesn-com-sites-default-files-best-2.jpeg]
نمی‌توانید لیستی از بازی‌های مسابقات شبیه‌سازی بزرگ را بدون ذکر نام سیم بین ارائه کنید. درحالی‌که بنظر می‌رسد که کارخانه اندکی راهش را با تجربه مسابقات ریس روم گم کرد، سیم بین در اواسط دهه‌ی ۲۰۰۰ پادشاه مسابقات سیم بود.
این‌ها بازی‌های سخت هستند ولی سدان‌های اصلاح شده برای مسابقه‌ی کارکاپ تورینگ جهانی باید انتقال آن‌ها را به مسابقات جدی آسان کنند. حتی یک مسابقه‌ی هونا آکورد هنوز یک هونا آکورد است و اندکی مشکل و سرعت قابل مدیریت‌تر WTCC جایگاهی عالی برای یاد گرفتن مسیرها و فیزیک برتر سیم بین است.
ولی ماشین‌های استقامتی، ماشین‌های عضله‌ای و ماشین‌های مسابقه‌ای در چرخ بازی وجود دارند که می‌توان انتخاب کرد و همه‌ی آن‌ها تفریحات درخشان و چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را دربردارند. برای پول احتمالاً نمی‌توانید بهتر از Race:injection برای مسابقه سیم.
متأسفانه، سری مسابقه حتی زمان ارائه injection نیز قدیمی بود. نگذارید طراحی خسته کننده و رنگ ثابت شما را نابود کند. اگر چند دقیقه با این ماشین‌ها باشید به ویژه اگر یک چرخ با نیروی با کیفیت داشته باشید، حتی متوجه ظاهر قدیمی آن نخواهید شد.
۹-بازی Assetto Corsa
[تصویر:  assetto-corsa-kunos-simulazioni.png]
Assetto Corsaکه بیشتر یک مدل مدیریتی عالی است تا یک بازی مسابقه‌ای عالی، حس رانندگی یک ماشین واقعی در مسیری واقعی را می‌دهد.
نقل‌قول: این مطلب جالب را از دست ندهید! معرفی ۵ بازی برتر اتومبیل‌رانی-مسابقه ای جذاب در سال ۲۰۱۸ +فیلم
این بازی، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به چیزی نیاز دارند که طراحی مدرن و جذاب و هوش مصنوعی خوب را با شبیه‌سازی با صدای بالا ترکیب کند.
۱۰-بازی iRacing
[تصویر:  https-www-pcgamesn-com-sites-default-files-best-3.jpeg]
iRacing خط تمایز بین بازی و ماشین را کمرنگ می‌کند. ماشین‌ها و مسیرهای آن با توجه دقیق به جزئیات بازسازی می‌شوند و قوانین مسابقه لیگ آن به‌اندازه‌ی هر باشگاه مسابقه یا هر مسابقه اتومبیل‌رانی دیگر جهان جدی هستند. این یک بازی مسابقه برای افرادی است که چیزی واقعی می‌خواهند و تمایل دارند ساعت‌ها صرف تمرین آن کنند.
در این پست ۱۰تا از بهتری بازی‌های مسابقه ای ماشینی و هیجانی سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم نظری در این زمینه دارید، کامنت خود را قرار دهید.
منبع