تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مهمترین تکنیک های طراحی وب سایت در سال 2018
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استفاده از لوگو های شرکت های معتبر و برند
 
یکی از روش های مهم و پر کاربرد قرار دادن لوگو های شرکت های معتبر و برند که یا باشما در حال همکاری میبا شند و یا از خدمات وب سایت شما استاده می نمایند با این روش باعث می شودتا به دیگر کاربران و بازدید کنندگان از وب سایت شما القا شود در وب سایت ارزشمندی هستند
 
استفاده از لوگو های برنده های معروف که از محبوبیت خاصی در نزد مردم هستند باعث ایجاد اعتماد بین شما و کاربرانتان می شود.
 
استفاده از چنین لوگوهایی در صفحه اصلی سایت تبدیل به یک استاندارد در حال توسعه شده است.
 
 
استفاده از طراحی مورب و خطوط شکسته در طراحی وب سایت
 
با روی کار آمدن CSS3  شما به راحتی میتوانید المان ها یی زیبا با ویژگی های متفاوت طراحی کنید، مانند تکنیک های جدید شبکه بندی، طراحان سایت را قادر ساخته است تا در طراحی سایت ها از المان هایی با سطح مقطع مورب و یا شکسته استفاده کنند.
 
استفاده از طراحی های متحرک یا تایپوگرافی در طراحی وب سایت
 
دنیای وب هر روزه در حال پیشرفت و خلق آثار هایی نو خلاقانه می باشد و به سرعت انیمیشن ها در سطح اینترنت  به فراونی یافت می شوند این روش طراحی هنوز مراحل اولیه خود را طی می کند ولی به نظر میرسد که در سال آینده توسعه زیادی داشته باشد.
 
پشتیبانی بیشتر از صفحه نمایش های عریض
 
طراحی رسپانسیو یکی از پرکاربردترینو محبوبترین تکنولوژی های پرکاربرد در زمینه طراحی سایت بوده است طراحی ریسپانسیو در سال 2018 همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است.
 
طراحی ریسپانسیو به معنی آن نیست که فرض کنیم استفاده از وب توسط کامپیوتر کم کم به صفر خواهد رسید. در واقع کامپیوتر های امروزه در حال عریضتر کردن صفحات نمایشگرهای خود هستند. تا فضای کار بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهند.
 
بسیار هوشمندانه است که هنگام طراحی سایت علاوه بر گوشی های هوشمند به کامپیوتر ها هم توجه داشته باشید. در دنیای وب کمتر سایتی را میتوان یافت که ظاهر سایت خود را برای مانیتورهایی بزرگتر از عرض معمول 1440 پیکسل طراحی کند.
  Heart Heart Heart Heart Heart Tongue Cool
 منبع این مطالب در اینجا
https://www.shetab.com
عالی عالی بود