تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین تورهای گردشگری تایلند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تایلند با تاریخ و فرهنگ غنی، مناظر بکر طبیعی، غذاهای رنگارنگ، ویرانه های باستانی، سواحل زیبا و آب و هوای گرمسیری یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین گردشگران در سراسر دنیا است. در این کشور جاذبه هاب دیدنی بسیاری برای بازدید و فعالیت های تفریحی بسیاری برای انجام دادن وجود دارد. در این لیست به بررسی برخی از تور گردشگری برتر در تایلند می پردازیم. 
 
تور جزایر تایلند
کشور تایلند دارای سواحل و جزایر زیبایی است. بهترین راه برای رفتن به جزایر تایلند استفاده از قایق است. با یک کاپیتان با تجربه به جزایر جنوبی خواهید رفت و از جزایر Ko Phi Phi و Raily و Koh Khai Nai دیدن خواهید کرد. در این تور می توانید غواصی کنید و از صرف غذا در این مناطق بکر لذت ببرید و یا در زیر آسمانی پر از ستاره دراز بکشید و محو تماشای آسمان شوید پس در تور پوکت ما شرکت کنید و با رفتن به جزیره فی فی پوکت تایلند آرامش را احساس کنید.
[تصویر:  thailand-island-hoppinglogo.jpg]

تور رودخانه Kwai
در این سفر گردشگری تاریخی، گردشگران شاهد گذشته ی جالب تایلند، از معابد قدیمی تا آثار باقی مانده از جنگ جهانی اول و راه آهن مرگ برمه خواهند بود. بعد از پشت سر گذاشتن بانکوک گردشگران به Kanchanaburi در غرب تایلند خواهند رفت و از پل معروف بر روی رودخانه Kwai دیدن خواهند کرد. Kanchanaburi یک شهر زیباست که توسط جنگل های سرسبز، آبشارها و رودخانه ها احاطه شده است.
[تصویر:  thailand-logologo.jpg]

تور بانکوک تا سنگاپور
گردشگران در این سفر پر ماجرا از شهر های رنگارنگ، فرهنگ سنتی، شگفتی های طبیعی گرمسیری دیدن خواهند کرد با شرکت کردن در تور بانکوک می توانید نهایت لدت را ببرید علاوه بر بازدید از پایتخت تایلند، مالزی و سنگاپور، گردشگران می توانند از گذشته ی استعماری Melaka هم دیدن کنند و در ارتفاعات سرد کامرون یک چای گرم بنوشند و در داخل جنگل های انبوه گرمسیری پیاده روی کنند و از دیدنی های بانکوک هم بهره می برند برای مردم تایلند معبد بودای زمردین بانکوک جاییست برای سخن گفتن با پروردگارشون.


تور قبایل شمال تایلند
۷ گروه اصلی از قبایل در تایلند وجود دارند که از چین، تبت و میانمار به مناطق روستایی و مرتفع تایلند آمده اند. آنها با کشاورزی در کوهستان گذران زندگی می کنند، که این خود برای بیشتر گردشگران شگفتی آور است. مدت این تور از ۳ تا ۵ روز است و از Chiang Mai و یا Chiang Rai آغاز می شود. این تور شامل پیاده روی در جنگل و بازدید از روستاهای این قبایل، فیل سواری و قایق سواری می شود این قبیله زنان گردن دراز تایلند برای گردشگران خیلی جالب می باشد.
[تصویر:  hill-tribes-in-northern-thailandlogo.jpg]
تور خانوادگی تایلند
ترکیب فرهنگ، مردمان خونگرم و میهمان دوست، فعالیت های تفریحی متفاوت، غذاهای رنگارنگ و مناظر بکر طبیعی، تایلند را به یک مقصد محبوب در بین خانواده ها تبدیل کرده است. خانواده ها میتوانند از پل افسانه ای روی رودخانه Kwai در Kanchanaburi ، خرابه های باستانی Ayothaya، پارک فیل ها در Chiang Mai دیدن کنند و از فروشگاه های مختلف و بازار های رنگارنگ خرید کنند. این تور خانوادگی یک روش عالی برای معرفی دنیای جدید به بچه ها است یادتون نره در تور پاتایا شرکت کنید چون  مزرعه فیلهای پاتایا یک دیدنی به یاد ماندنیست.

تور شمال تایلند
فرهنگ و تاریخ شمال تایلند آن را به یکی از مکان های محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است. این تور از بانکوک آغاز می شود و شامل بازدید از خرابه های Ayothaya و Sokhothai، بازدید از روستاهای نزدیک Chiang Rai و یا Chiang Mai، رفتن به داخل جنگل و فیل سواری می شود. گردشگران می توانند از خیابان های پر هیاهوی محله چینی ها در بانکوک دیدن کنند، و یا به تماشای مسابقه بوکس تایلندی و یا معابد بودا بروند پس برای رفتن به این مزارعه ها از تور بانکوک شروع کنید.
[تصویر:  northern-thailand-tourlogo.jpg]
تور شمال تایلند و لائوس
لائوس یک کشور کوچک و آرام است. بیشتر گردشگرانی که به لائوس می روند از پایتخت آن Vientiane دیدن می کنند و بعد به سمت شمال به Luang Prabang می روند. این شهر زیبا دارای معابد قدیمی، خانه های چوبی قدیمی و بقایایی از دوران استعمار فرانسه است.

تور سفر آشپزی به Chiang Mai
غذاهای رنگارنگ تایلند، خود یک دلیل کافی برای سفر به این کشور است و این سفر آشپزی یک راه عالی برای تجربه ی ادویه جات و ترشی جات و غذاهای تایلندی است تا ببینید چگونه غذاهای تایلندی دارای شهرت جهانی شدند. دوستداران غذا به بازار های شلوغ بانکوک سفر می کنند و از میوه های مختلف و غداهای خوش طعم لذت می برند. همچنین آن ها در Chiang Mai شیوه ی طپخ یک غذای تایلندی شمالی را هم آموزش می بینند. این تور، اسرار موجود در این غذاها را برای شما بر ملا می کند.
[تصویر:  culinary-journey-to-chiang-mailogo.jpg]

تور تایلند و کامبودیا
Cmbodia در جنوی شرقی آسیا است و سفر به تایلند را می توان تا بازدید از همسایه شرقی آن گسترش داد. این تور از بانکوک آغاز می شود و گردشگران را به Siem Reap، دروازه ی آنگکور می برد. این شهر که یکی از شهرهای محبوب در شرق آسیا است در اواخر قرن نوزدهم توسط کاشفان فرانسوی کشف شد. از نکات برجسته این پایتخت تاریخی می توان به معابد با شکوه و دیوار شهر آنگکور Thom و Ta Prohm اشاره کرد که آن را Tomb Raider هم خطاب می کنند.

منبع
http://thaitor.ir/