تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه قالب وردپرس طراحی کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  wordpress-the-cms.png]


[font=Yekan]طراحی قالب برای وردپرس نیازمند تسلط به HTML، CSS و در حد متوسط به بالا PHP میباشد و اگر به دنبال آموزش و یادگیری طراحی قالب برای وردپرس هستید در انتهای این مطلب کتاب و راهنمای آنلاین کامل طراحی قالب برای وردپرس معرفی خواهد شد. این کتاب و راهنما در وب سایت رسمی وردپرس موجود میباشد و مرحله به مرحله طراحی و کدنویسی قالب برای وردپرس را آموزش میدهد.[/font]

مطالعه و یادگیری طراحی قالب وردپرس با این راهنما، نیازمند تسلط متوسط به بالا به زبان انگلیسی میباشد و البته به صورت کلی یادگیری حرفه ای طراحی و برنامه نویسی نیازمند یادگیری زبان انگلیسی است چرا که اکثر محتوا و آموزش ها به زبان انگلیسی میباشند.

لازم به ذکر است که راهنمای فوق، راهنمای رسمی و کامل طراحی قالب وردپرس میباشد که با مطالعه کامل این کتاب آنلاین تقریبا نیازی به دیگر آموزش ها و مطالب برای یادگیری کدنویسی قالب وردپرس نخواهد بود اما توصیه میشود سورس کد قالب های رایگان وردپرس را برای درک و یادگیری بهتر به صورت روزانه مورد مطالعه قرار دهید.

همچنین برای تکمیل پاراگراف بالا این نکته هم قابل توجه است که جدای از آموزش های متنی، آموزش های ویدئویی و تصویری بسیاری هم از شرکت هایی مانند Lynda، TutsPlus و TreeHouse برای یادگیری طراحی قالب برای وردپرس موجود میباشد.
زمان مورد نیاز برای یادگیری طراحی و کدنویسی قالب وردپرس در صورت تسلط خوب به PHP و زبان انگلیسی، و البته مطالعه و مداومت روزانه حدود یک ماه میباشد.
 
[font=Yekan]برای ورود و مطالعه راهنمای طراحی قالب برای وردپرس اینجا کلیک کنید.[/font]


منبع مطلب: وبلاگ کاسپریا