تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سبک دستگیره کابینت سنتی یا مدرن؟؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=IRANSans, tahoma, Arial, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, Arial, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, Arial, sans-serif]دستگیره کابینت[/font]

دستگیره گنجه،  دستگیره کابینت و یا تزئین در انواع مختلف سبک‌ها برای زیبا شدن کابینت اشپزخانه شما در اخر  قرار می‌گیرد. شما شگفت‌زده خواهید شد از اینکه چطور یک جزئیات به ظاهر کوچک مانند دستگیره کابینت  می‌تواند ظاهر یک اشپزخانه را کامل  تغییر دهد. هر روز سبک و مدل جدیدی از دستگیره کابینت آشپزخانه، به بازار ارائه میشود  که نصب راحت و استفاده بهینه تری دارن و نسبتا ارزان هستند.  در آشپزخانه کوچک خود به دنبال جایگزین کردن دستیگره کابینت زیبا و مدرن هستید.
مهمترین مسئله، دستگیره برای کابینت آشپزخانه است که  باید با لوازم،  و سبک کلی و یا فضای شما خوب بازی کند، امامهم‌ترین چیز این است که باید آن را دوست داشته باشید.


[تصویر:  black-cabinet-hardware.jpg]
اگر به دنبال یک دستورالعمل کلی برای پیروی از یک  مدل کابینت جدید و یا دستگیره ای زیبا برای کابینت خود هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
*  دستگیره ها کابینت ها باید به گونه ای باشد که تمامی قطعات به صورت هماهنگ شده بدون نقص و کاملا تمیز باهم هماهنگ شده باشند.
*  دستگیره های مختلف را امتحان کنید و آن‌ها را به داخل بکشید تا ببینید چگونه  باز و بسته میشوند.دستگیره ها نزدیک به رنگ کابینت ظاهر سنتی تری را ارائه می‌دهند، یا شما می‌توانید یک حس بالایی را برای ایجاد سبک سنتی برای اشپزخانه خود ایجا کنید.

شکل مناسب  دستگیره کابینت نیز مهم است، به خصوص اگر شما کودکان و یا اعضای خانواده سالخورده داشته باشید.به منظور استفاده راحت تر از این دستگیره ها.

[تصویر:  gold-cabinet-hardware.jpg]
سبک دستگیره کابینت مدرن یا سنتی
به سراغ دستگیره های  مخصوص کابینت بروید که با دکوراسیون کلی فضا کار هماهنگی خوبی دارد که استعدادشخصی خود را برای طراحی  در اینجا برای ست کن و هماهنگی بین جزئیات کابیت و دکوراسیون نشان دهید.
برای یک نگاه سنتی از دستگیره نفت برنز، مفرغی،  نیکل، کروم، میتوان استفاده کرد و لذت یک اشپزخانه سنتی را برد
فضاهای مدرن یا مدرن با کشش مستقیم و دستگیره کابینت مدرن یا مستطیلی شکل در فولاد ضد زنگ، کرومبراق، نیکل براق و یا حتی مات ظاهر می‌شوند.
سبک انتقالی مدرنیته به شما این امکان را می‌دهد که عناصر سنتی و مدرن را که شامل  برنز قدیمی با برنج باستانی صیقل یافته و یا مدرن شامل تانیکل صیقل یافته و یک برنز پاک شده ترکیب کنید.
اینها را در آشپزخانه کمی  باهم مخلوط کنید تا علاقه زیبایی را ایجاد کنید و یک  سبک  جدید ایجاد کنید. یک قفسه برنزی راامتحان کنید که با نور برنجی قدیمی و شیر نیکل، شیر سنتی مات، و یا روکش فلزی مات تزئین شده ‌باشد.
[تصویر:  copper-cabinet-hardware.jpg]
این سبک جدید که مخلوطی از سبک مدرن و  سبک سنتی است این امکان را برای شما فراهم میکند که در اشپزخانه خود احساس این را داشته باشید که هر دو سبک را در اشپزخانه خود دارید احساسی متفاوتی خواهید داشتید هم خود و هم کسانی که وارد اشپزخانه شما میشوند شما فقط با انتخاب نوع دستگیره و شیرالات اشپزخانه این نوع دیزاین را برای اشپزخانه خود منحصر بفرد میکنید. حتما شیرالات اشپزخانه را جزو یکی از ایتم های پراهمیت قرار دهید برای پیاده سازی دکوراسیون زیبا.
معصومه عزیزی/کافیت
[/font]
[/font]
فروشگاه کابینت شاپ نیز یکی از معتبرترین و مشهورترین فروشگاه ها در زمینه فروش دستگیره های مدرن و کلاسیک کابینت و کمد دیواری می باشد که شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود، محصولات عرضه شده در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید و سپس با در نظر گرفتن دکوراسیون و طراحی منزل خود، مناسب ترین و بهترین این دستگیره ها را تهیه و خریداری کنید.