تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی سایت برای دریافت ایده در طراحی سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  web-site-design-ideas.png]

ایده یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت است. داشتن ایده خوب در طراحی قالب و ظاهر سایت یکی از زمانبرترین بخش ها در روند طراحی سایت است. طراح سایت معمولاً بارها و بارها در کدنویسی قالب تغییر ایجاد کرده تا به ظاهر مناسب دست یابد که البته اگر ایده مناسب را در دست داشته باشد زمان مورد نیاز برای طراحی سایت و تعداد ویرایش ها هم به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. یکی از روش های خوب برای دریافت ایده در طراحی سایت، مشاهده و بررسی طراحی های خوب است. در این مطلب از کاسپریا، یکی سایت خوب برای دریافت ایده در طراحی سایت معرفی می شود.
 

معرفی سایت Webdesign Inspiration برای یافتن ایده در طراحی سایت

وب سایت Webdesign Inspiration یکی از سایت های خوب در یافتن و دریافت ایده در هنگام طراحی وب سایت است. این سایت که یک گالری از طراحی های خوب در موضوعات مختلف است با دسته بندی طراحی های مختلف امکان مشاهده و یافتن طراحی های مورد نظر را نظم می دهد؛ به عنوان مثال برای دریافت ایده در طراحی سایت های شرکتی می توان به دسته بندی Corporate مراجعه کرد و به همین ترتیب طراحی های مختلف در دسته بندی های مختلف جای گرفته اند و البته ساختار دسته بندی فقط محدود به نوع طراحی سایت نیست بلکه دسته بندی از نظر سبک طراحی سایت و رنگ های بکار رفته در طراحی را نیز شامل می شود. نمونه سایت های موجود اکثریت به زبان انگلیسی هستند.
همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد در طراحی سایت داشتن یک ایده خوب در طراحی ساختار و ظاهر قالب می تواند زمان مورد نیاز و تعداد ویرایش ها را به طور قالب توجهی کاهش دهد و سایت معرفی شده که لینک ورود به آن در انتهای این مطلب قرار دارد یک مرجع خوب برای مشاهده سایت های مختلف برای ایده گرفتن است.
 
[font=Yekan]برای ورود به سایت Webdesign Inspiration اینجا کلیک کنید.[/font]


منبع: طراحی وب سایت کاسپریا
معرفی سایت های فروشگاهی ایرانی
https://digiato.com/promoted/1180730/