تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تور پوکت و مراکز خرید پوکت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مرکز خرید جانگسیلون JUNGCEYLON
این مرکز خرید معروف پوکت، روبروی خیابان بنگلا رود قرار داردکه دارای 2 بخش فروشگاهی می باشد، یکی به نام رابینسون و دیگری سوپر مارکت بزرگ BIG C.
پاساژ دارای بیش از 200 فروشگاه می باشد از جمله مغازه های فروش لباس، کیف و کفش، عینک آفتابی، پوشاک ورزشی، عطر و لوازم آرابشی، بازی های کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و ...
این مرکز دارای سالن سینما و سالن بازی بولینگ نیز می باشد. و از جمله مرکز خربدهای باب میل گردشگران تور پوکت ایت.
موقعیت: منطقه پاتونگ

[تصویر:  jungceylon-phuket.jpg]

بازار آخر هفته پوکت PHUKET WEEKEND MARKET
این بازار به نام بازار ناکا نیز شناخته می شود و در خیابان چائو فا وست واقع شده است که در آن اجناس نو و دست دوم، حیوانات زنده و انواع غذاهای محلی به فروش می رسد.
در قسمت سرپوشیده بازار انواع لباسهای دست دوم به فروش می رسد و در قسمت بیرونی آن غرفه هایی با انواع اجناس از قبیل اسباب بازی، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن، وسایل الکترونیکی، کیف و کفش، ساعت و لباس و ... وجود دارد.
حتی اگر برنامه ای برای خرید ندارید، این بازار ارزش یکبار دیدن را دارد.
[تصویر:  phuket-weekend-market.jpg]


مرکز خرید سنترال فستیوال CENTRAL FESTIVAL
این مرکز خرید کاملا مجهز در خارج از شهر پوکت قرار گرفته است که در آن انواع برندها را با قیمت مناسب خواهید یافت و دارای پارکینگ مجانی نیز می باشد.



مرکز خرید بنزان BANZAAN MARKET
اکثر بازدیدکنندگان از قدم زدن و گردش و خرید در این بازار لذت می برند. این بازار در خایابان نانای و پشت مرکز خرید جانگسیلون واقع شده است. در این بازار همه چیز خوهید یافت، با قیمت هایی کاملا منطقی و مناسب.
در فود کورت طبقه بالای این بازار، رستورانهایی با غذاهای تایلندی وجود دارد. در این فود کورت فست فودهای بین المللی مانند کی اف سی و غیره وجود ندارد ولی با هزینه ای کمتر از 100 بات می توانید یک وعده ناهار میل کنید.
موقعیت: منطقه پاتونگ

ساعت کاری: 7 صبح الی 5 بعد از ظهر