تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استقبال از کتابی در مورد فلسطین طبق رویکرد امام خامنه‌ای در عراق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کتاب عربی «مسأله فلسطین بین راه‌حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه‌ای» در عراق با استقبال جامعه علمی و روحانیت این کشور مواجه شده است.
[تصویر:  2782069.jpg]


در کتاب«مسأله فلسطین بین راه‌حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه‌ای» به مهم‌ترین مطالبی که آیت‌الله خامنه‌ای درباره موضوع فلسطین و محور مقاومت ایراد کرده‌اند، پرداخته شده است. علاوه بر شرح و تبیین پروژه غرب که هدف از آن استبداد و بردگی مسلمانان و بی‌ارزش کردن آنان است، به پروژه اسلامی که خواستار دفاع از مسلمانان و هویت اسلامی و کرامت و حقوق غصب‌شده آنان و در رأس آن مسأله فلسطین است، نیز پرداخته شده است.
این کتاب در واقع نظام و خط مشی محور مقاومت در جهان اسلام به شمار می‌آید؛ چرا که شامل اندیشه‌ها و رویکردهای مقام معظم رهبری است که در آن در مورد خطری که جهان اسلام را به لحاظ اقتصادی و سیاسی و امنیتی و کرامتی تهدید می‌کند، سخن می‌گوید.
این کتاب تلاش ارزنده و بزرگی به شمار می‌آید که در آن مهم‌ترین مطالبی که آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مورد این مسأله ایراد کرده‌اند، استخراج و به زبان عربی ترجمه شده است. در واقع یک منبع فکری برای محققان و پژوهشگران در نظامی اسلامی و محور مقاومت به زبان عربی به شمار می‌آید.
این کتاب به محور مقاومت در جهان اسلام (عراق ـ لبنان و سراسر منطقه) فرهنگ فکری بالایی فراهم می‌کند که می‌تواند کادرهای مقاومت خود را با آن مسلح به عقیده کند. علاوه بر اینکه می‌توان به عنوان یک سرفصل تحصیلی برای آنان باشد؛ چرا که اهمیت سلاح عقیده و فکر در این محور بسیار بالاست و کمتر از سلاح نظامی نیست.
این کتاب که مورد توجه و استقبال علمای نجف اشرف و مراکز فرهنگی و پژوهشی و دانشگاهی عراق قرار گرفت، در دور قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد (اسفندماه گذشته) برگزار شد، عرضه و تعداد زیادی از آن به فروش رفت.
کتاب عربی «مسأله فلسطین بین راه‌حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه‌ای» هم‌اکنون در کتابفروشی منطقه الحویش نجف و نیز کتابفروشی المتنبی بغداد و دیگر کتابفروشی‌های معتبر این کشور عرضه شده است. علاوه بر آن نسخه‌هایی از این کتاب ارزشمند در کتابخانه پارلمان عراق و کتابخانه‌های دانشگاه‌های عراق و مراکز نشر و توزیع کتب عراق ارایه شده است.
عالی است .