تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست 10 بازی نوستالژی و کاملا خاطره انگیز کامپیوتر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  324273_w926-696x391.jpg]
بچه های دهه شصت و هفتاد خاطرات بسیار شیرینی با بازی های کامپیوتری آن زمان دارند.بازی هایی که هیچ گاه از خاطر آنها محو نمی شود و حاضر نیستند جای آن بازی ها را با بازی های امروزی پر کنند. ما در ادامه به معرفی ۱۰ بازی نوستالژی و قدیمی می پردازیم.
سال تولید بازی
نام شرکت سازنده
نام بازی
ردیف
۱۹۸۵
نینتندو یا  NES
Super Mario Bros
۱
۱۹۸۷
اسکوئر سافت
Final Fantasy
۲
۱۹۹۱
سگا
Sonic
۳
۱۹۹۳
شرکت آمریکایی  EA
FIFA
۴
۱۹۹۴
شرکت آمریکایی  EA
Need For Speed
۵
۱۹۹۶
کپ کام
Resident Evil
۶
۱۹۹۷
راکستار نت
GTA
۷
۲۰۰۱
شرکت کونامی
PES  یا Pro Evolution Soccer
۸
۲۰۰۱
مایکروسافت
Halo
۹
۲۰۱۳
اینفینیتی
Call Of Dute یا ندای وظیفه
۱۰
در ادامه به معرفی کامل و تاریخچه ی این بازی ها می پردازیم.
۱- بازی Super Mario Bros
یکی از بازی هایی که اکثراً آنرا تجربه کرده اند ماریو یا همان قارچ خور است. شرکت نینتندو که بعداً با نام NES معرفی شد بعنوان سازنده این بازی  شناخته می شود.سوپر ماریو اکنون تبدیل به پرطرفدارترین بازی رایانه ای تمام تاریخ شده است. اولین عنوان از این سری در سال ۱۹۸۵ برای NES عرضه شد. حتی اگر در کشورمان از هر کسی با هر سنی بپرسید مطمئنا برای یک بار هم که شده ماریو یا همان قارچ خور خودمان را تجربه کرده اند.
[تصویر:  %D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88.jpg]
۲- بازی Final Fantasy
یکی از بازی های پر طرفدار گیمرهای نوجوان و جوان کشورمان مطمئناً سری بازی های GTA را به خوبی می شناسند. استودیو بازی سازی راکستار در طول چند سال گذشته با عرضه عناوین مختلف از این سری برای کامپیوتر، کنسول های خانگی و دستی موفقیت فراوانی را از لحاظ کیفی به دست آورده.در نسل فعلی نیز راکستار تاکنون یک عنوان اصلی و دو قسمت جانبی را نیز برای اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و کامپیوترهای خانگی عرضه کرده که هر کدام فروش فوق العاده ای را تجربه کرده اند.
[تصویر:  2%D9%81%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84_v1thumb.jpg]
۳- بازی Sonic
سونیک شخصیتی بود که تنها به یک دلیل که چیزی جز رقابت با ماریو نبود،در سال ۱۹۹۱  میلادی شکل گرفت.  تاکنون بیش از ۸۵ میلیون نسخه از سری بازی های سونیک به فروش رسیده است. جالب است که سود به دست آمده از فروش این عناوین تنها به بازی های ارتباط پیدا می کند که سونیک در آنها شخصیت اصلی بوده.
[تصویر:  %D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A98.jpg]
۴- بازی FIFA
بازی فیفا یک بازی هیجانی و فوق العاده پر طرفدار می باشد. این بازی شبیه ساز مسابقات فوتبال یکی از قدیمی ترین بازی های ورزشی است که با افزایش طرفداران مسابقات واقعی به مرور پیشرفت کرده است. اولین شرکتی که در زمینه ساخت فوتبال شروع به کار کرد، EA بود. این شرکت آمریکایی در تعطیلات کریسمس سال ۱۹۹۳ اولین قسمت از سری بازی های فیفا را به صورت جهانی عرضه کرد.
[تصویر:  fifa7.jpg]
۵- بازی Need For Speed
شرکت EA  این بازی را در سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه کرد. این بازی هنوز هم جذابیت خود را از دست نداده و تمام کسانی که به رانندگی علاقه دارند می توانند با اجرای حرکات نمایشی از این بازی لذت می برند.
[تصویر:  Game.jpg]
۶- بازی Resident Evil:
بازی Resident Evil یک بازی باکیفیت و محبوب جوانان و نوجوانان بود .شرکت کپ کام موفق شد اولین قسمت از این سری را در سال ۱۹۹۶ میلادی روانه بازار کند.
[تصویر:  Resident5.jpg]
۷-بازی GTA :
در سال ۱۹۹۷ میلادی  شرکت راکستار با عرضه اولین قسمت از سری بازی GTA  موفق شد سهمی در بین بازی های محبوب آن زمان داشته باشد.
[تصویر:  gta-iv.jpg]
۸- بازی Pro Evolution Soccer :
این بازی یک شبیه ساز فوتبال است که شرکت کونامی آنرا در سال ۱۹۹۶ میلادی به بازار عرضه کرد که در رقابت مستقیم با فیفا قرار گرفت.
[تصویر:  %D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-pes1.jpg]
۹- بازی Halo:
بازیHalo با کیفیت ترین و پر فروش ترین بازی در بین بازی های دوره ی خود شناخته شده است. هیلو عنوانی است که با عرضه در سال ۲۰۰۱ میلادی به نوعی جدیدترین عضو در فهرست  بازی های شرکت مایکروسافت است.
[تصویر:  halo.jpg]
۱۰- بازی Call Of Dute یا ندای وظیفه :
این بازی اکشن و جنجالی که مورد علاقه خیلی ها بود در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت اینفینیتی روانه بازار شد و سهم ویژه ای در بین بازی های آن سالها برای خود کسب کرد.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%81-%D8%AF%D...DB%8C2.jpg]
 بازی های نوستالژی | قسمت اول

منبع: گیم باز
Buy real registered EU/US/UK/AUS/CAN documents passports id driver's licences online: w w w. buyrealpassport.cc
جالب بود ??
Dallas, which won the NFC East at 12-4 last year, is fortunate no team has separated from the pack, even Chase Edmonds Jersey though the division-leading Giants moved two losses ahead of the Cowboys with a victory at the Buccaneers on Sunday.
Rodgers had been Miami's defensive line coach since 2008. He and Bowles worked together previously with Adam Shaheen Jersey the Dolphins and under Bill Parcells in Dallas. The 45-year-old Rodgers was a defensive lineman and linebacker at Tennessee and spent time in camp with Pittsburgh and Benson Mayowa Jersey Shreveport of the Canadian Football League.
Here are A.Q. Shipley Jersey more things to know about Adidas Superstar Cheap China the Dolphins-Eagles game:
EAST RUTHERFORD, N.J. (AP) 锟?For a few days, it appeared Victor Cruz was on the verge Zapatillas Nike Mujer Espa?a of getting over that second major knee surgery.
"We're working at it," Caldwell said. "You can give Wholesale Hockey Jerseys From China Authentic Jerseys it lip service all you want, but we also have added personnel to kind of help us do that. So we intend to get better, and we must."
Doty held that the league couldn't punish the Vikings running back under a policy that didn't exist at the time of his violation. That's one of the arguments the union is making in Brady's defense.