تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برنامه شبیه تلگرام چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=B Homa]برنامه شبیه تلگرام چیست؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از افرادی که در زمینه کسب و کار اینترنتی کار می کنند و از تلگرام به عنوان یک پیام رسان شخصی و قوی استفاده می کنند از مشاورین این عرصه می پرسند[/font].
[font=B Homa]در حال حاظر برنامه های زیادی در جهان وجود دارند که میتوانند جایگزین تلگرام در ایران شوند. برنامه هایی که برخی از آن ها نسبت به تلگرام مزایایی دارند و برخی هم ضعیف تر هستند. پیام رسان ها امروزه در تمام دنیا تقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. حال سوال این است که چه پیام رسانی در ایران ممکن است جایگزین تلگرام شود؟[/font]
به نظر من بهترین برنامه شبیه تلگرام، برنامه گوگل الو است. این برنامه واقعا عالیه من این برنامه رو نصب کردم و از تمام بخش های اون استفاده کردم جالبه بدونید که این برنامه یک دستیار هم در اختیار شما قرار داده به اسم google assistant که واقعا قابلیت های جالبی داره و من توصیه میکنم که حتما این برنامه رو امتحان کنید.
درود خدمت شما. به نظر من بهترین برنامه شبیه تلگرام تا به امروز واتساپ هست. با وجود برنامه های داخلی مثل سروش و برنامه های خارجی مثل گوگل الو و ... اما تحلیل ها نشون میده که میزان تمایل مردم به واتساپ بیشتر هست. بنده با توجه به شغل خودم به وضوح این مسئله رو حس میکنم. من یک وکیل خلع ید در مشهد هستم. جالبه بدونید که حتی اتباع خارجی هم در ارتباطاتشون با بنده برای کارهای حقوقی از برنامه واتساپ بیشتر از هر برنامه مشابه دیگری استفاده می کنن. گرچه که واتساپ هم بدی های خاص خودشو داره اما با این حال گزینه مناسبی است.