تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رمانتیک ترین مکان های مسکو را دیده اید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رمانتیک ترین مکان های مسکو
خیلی ها بر این باورند که ابراز عشق، نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد اما نباید این موضوع را هم نادیده گرفت که اگر این کار در مکانی که هماهنگ با احساستان است اتفاق بیفتد، می تواند بسیار کمک دهنده باشد. ما در اینجا نمی خواهیم درباره ی پاریس  که به عقیده ی خیلی ها رمانتیک ترین شهر جهان است صحبت کنیم بلکه مقصد مورد نظر ما جایی نزدیک به ایران یعنی مسکو است. جایی که همانند پاریس، مکان های رمانیتک زیادی دارد که در آنها می توانید عشق تان را جشن بگیرید! در ادامه با سان سیر همراه شده و رمانتیک ترین مکان های مسکو را ببینید.
[تصویر:  0f1abfb9-50f5-4008-a1ab-66e00ee92658-540x338.jpg]
 

مکان های رمانتیک مسکو شامل شهربازی ها و باغ ها، چند رستوران خاص که به آنها اشاره می کنیم و چند مکان دیگر است که در آنها می توانید عشق تان را دوباره یا برای بار اول به کسی که دوستش دارید، ابراز کنید.
۱- باغ هرمیتاژ (Hermitage Garden)
باغ هرمیتاژ در قسمت مرکزی مسکو و در خیابان Karetny Ryad قرار گرفته است و یک مکان بزرگ و روباز است که معمولا به عنوان یک جای عالی برای زوج ها شناخته می شود. این باغ به خصوص در شب چشم انداز بی نظیری دارد و با صندلی هایی که در زیر درختان دارد و کافه های راحتش، یک مکان عالی برای زوج ها در هر سن و با هر سلیقه ای است.
[تصویر:  214-540x306.jpg]
۲- پل پاتریارچال (Patriarchal Bridge)
پل پاتریارچال در نزدیکی کلیسای مسیح ناجی قرار گرفته است. این پل معماری حیرت انگیزی دارد و استایل قرن نوزدهمی آن در ترکیب با چراغ های بیشماری که در طول شب روی آن روشن می شوند، آن را به یکی از رمانتیک ترین مکان های مسکو و جایی کم نظیر برای زوج هایی که در ماه عسل هستند، تبدیل کرده است. می توانید به همراه شریکتان روی این پل قدم بزنید و در حالیکه از منظره ی پیش رویتان لذت می برید، عشق تمام نشدنی تان را به او ابراز کنید.
[تصویر:  313-540x304.jpg]
۳- درخت عشق روی پل Luzhkov
در چند شهر دنیا مثل پاریس، رم و نیویورک، پلی به نام «پل عشق» وجود دارد و مانند این شهرها، مسکو هم یکی از آنها را داراست. در ختل عشق روی این پل (Trees of Love on Luzhkov Bridge)، یک درخت رنگین با سمبل هایی از عشق است که توسط عشاق به آن قفل شده است. اگر به مسکو سفر کردید و به دنبال یک روش سرگرم کننده برای ابراز علاقه بودید، Luzhkov جایی عالی برای شماست.
[تصویر:  45-526x405.jpg]
۴- کافه Vogue Café
کافه Vogue Café، یکی از مد روزترین مکان های مسکو شناخته می شود و جایی فوق العاده برای گذراندن یک بعدازظهر خوب در کنار شریکتان در محیطی شیک با غذایی دلچسب است. ورودی این کافه با رنگ های طلایی و مشکی تزیین شده است و غذای عالی، اتمسفر خوشایند و سرویس دهی بی عیب و نقصش، از آن یک انتخاب عالی برای زوج های جوان ساخته است. این کافه در خیابان Kuznetsky و در نزدیکی تئاتر مشهور بولشوی و میدان سرخ مسکو است.
[تصویر:  56-540x263.jpg]
۵- Turandot
اگر به دنبال جایی رمانتیک و کمی لوکس تر می گردید، رستوران Turandot را باید انتخاب کنید. این رستوران به خاطر ظاهر غیر معقول و زیبا و ترکیب غذاهای لذیذ اروپایی، چینی، ژاپنی و روسی اش مشهور است. این رستوران در بلوار Tverskoy قرار دارد و بودن در آن، حس عشاق فیلم های سینمایی را می دهد.

منابع : خرید بلیط هواپیما خارجی - خرید اینترنتی بلیط هواپیما - خرید بلیط هواپیما - بلیط هواپیما - رزرو بلیط هواپیما
عالی بود ????