تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: به کدام یک از جزایر هاوایی برویم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کدام جزیره هاوایی را برای سفر انتخاب کنیم؟
اگر یک روز دلتان خواست به جزایر هاوایی بروید اما مطمئن نبودید که کدام جزیره را برای گذراندن تعطیلات خودتان انتخاب کنید این پست به دردتان می خورد. در هاوایی به هر جزیره ای که بروید سواحل رویایی، مناظر خیره کننده و غذاهای خوشمزه انتظار شما را می کشند اما هر جزیره برای خودش طعمی خاص و منحصربفرد دارد. ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام هشت جزیره زیبا و خیال انگیز دارد که گردشگران زیادی به این جزایر سفر می کنند. می خواهیم به شما بگوییم که با توجه به علایق خودتان کدام یک از این جزیره ها را برای سفری خاطره انگیز و رویایی انتخاب کنید….
[تصویر:  115-540x338.jpg]
 

جزیره اوآهو- بهترین سواحل، غذا و فرهنگ را دارد
شهر هونولولو، پایتخت جزایر هاوایی در جزیره اوآهو قرار دارد و با کمی رانندگی می توانید خودتان را از موزه ها و مکان های تاریخی این شهر به جنگل ها و سواحل برسانید. یکی از تفریحات لذتبخش در این جزیره امتحان غذاهای خوشمزه ای است که بهترین سرآشپزهای دنیا آن ها را می پزند. اوآهو جزیره ای مدرن است که افرادی از فرهنگ های مختلف، از غرب و شرق گرفته تا قبایل سنتی در آن زندگی می کنند.
[تصویر:  216-540x338.jpg]
جزیره هاوایی- بهترین جا برای گردش، فرهنگ و حیات وحش
در این جزیره می توانید کوه کیلاویا، فعال ترین آتشفشان دنیا را ببینید و یکی از منحصربفردترین مناظر دنیا را تجربه کنید: ریختن گدازه های آتشفشان به داخل دریا! اگر علاقه به کوهنوردی و مسیرنوردی داشته باشید می توانید با باشکوه ترین چشم اندازهای ناب مثل دره های زمردین، استخرهای یخ زده آبشارها و مرتفع ترین قله ها روبرو شوید. این جزیره جان می دهد برای دیدن حیات وحشی فوق العاده از تماشای پرش دلفین ها گرفته تا تماشای شنای لاک پشت ها دریایی و ماهی های رنگارنگ.
[تصویر:  315-540x338.jpg]
جزیره مائوئی- بهترین جا برای ساحل گردی، گردش و امتحان غذاهای خوشمزه
جزیره مائوئی به داشتن شن های نرم و باشکوه معروف است و سواحلی دارد که هر نوع سلیقه  ای را راضی می کند. اگر به دنبال موج سواری باشید با بزرگترین موج هایی که دارد خیال انگیزترین موج سواری عمرتان را برایتان رقم می زند. یا اگر می خواهید غواصی را تجربه کنید با خلیج های آرام خود شما را به خواستان می رساند. در این جزیره می توانید با مسیرنوردی از بین راه های پرپیچ و خم از وسط جنگل های بامبو بگذرید و به بالای تپه ها بروید آبشارهای مختلف را ببینید و یا در میان پارک های ملی آتشفشانی قدم بزنید. اگر دوست دارید به هر جایی که می روید فقط غذاهای همانجا را تجربه کنید این جزیره بهترین جا برای شماست چون دام هایی که در میان علفزارهای سرسبز این جزیره می چرند و قایق های پر از ماهی مردم محلی خبر از بهترین غذاها در رستوران های این جزیره می دهند.
[تصویر:  57-540x338.jpg]
جزیره لانائی- بهترین جا برای کسانی که جزایر خلوت و دورافتاده، تاریخ و سواحل رویایی را دوست دارند
مناظر خیره کننده جزایر دیگر را فراموش کنید و در جزیره لانائی حس لذتبخش جزایر نیمه گرمسیری را دور از دیگر نقاط دنیا تجربه کنید. تقریبا همه جزیره پر از درختان آناناس است که در قرن بیستم به بیشتر نقاط دنیا صادر می شدند. ساحل Hulupo’e با ماسه های درخشانش بهترین جا برای غواصی است.

منابع : خرید بلیط هواپیما خارجی - خرید اینترنتی بلیط هواپیما - خرید بلیط هواپیما - بلیط هواپیما - رزرو بلیط هواپیما
بسیار عالی ?????