تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سفر به کشور لهستان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا می خواهید در لهستان بمانید؟ آیا شما قصد دارید کار خود را در لهستان شروع کنید و شاید خانواده خود را با شما بیاورید؟ آیا می خواهید شرکت جدیدی را باز کنید و آینده خود را با لهستان ارتباط دهید؟ تمام مسائل مربوط به مهاجرت به کشور دیگری می تواند برای خارجیان بسیار دشوار باشد. به یاد داشته باشید که می توانید پرونده خود را به ما سپرد. با تشکر از سالها تجربه، رویکرد حرفه ای و تعهد به هر مورد، می توانیم به شما در قانونی کردن محل اقامت و کار در لهستان کمک کنیم. با کمک ما تمام مسائل اداری مربوط به مهاجرت به لهستان بدون هیچ مشکلی اجرا می شود و شما فرصت و زمان برای کشف کشور زیبا خواهید داشت. در پایین شما می توانید تمام مواردی را که می توانیم به شما کمک کنیم پیدا کنیم.

[تصویر:  europ-immigration.jpg]
 
ویزا
اگر شما واجد شرایط سفر به لهستان در برنامه لغو ویزا نیستید، ورود و محل اقامت در ویزای مناسب برگزار می شود. ما می توانیم به شما در دستیابی به آن کمک کنیم: ما یک پیشنهادی را آماده می کنیم، یک قرار ملاقات در کنسولگری لهستان تهیه می کنیم، همه اطلاعات لازم را به شما ارائه می دهیم. اگر شما در حال برنامه ریزی اقامت طولانی تر هستید، می توانید آنرا با مجوز موقت ادامه دهید.



 
 
دعوت نامه ها
اگر کسی است که می خواهد شما را در لهستان و یا شرکتی که به دلایل مختلف می خواهد شما را به آنجا بفرستد، به شما دعوت می کند و یا ویزا می خواهید. این خواسته تعهد و زمان زیادی است که شما اغلب آنها را ندارید. ما می توانیم به شما برای به دست آوردن چنین دعوتی کمک کنیم و ما با تمام معیارهای مربوطه روبرو خواهیم شد. اگر یک دعوتنامه دارید، می توانید به راحتی ویزای خود را دریافت کنید. ما خواهان آن هستیم که به شما کمک کنیم.



 
کارت اقامت موقت
همانطور که گمان می کنیم، شما در حال حاضر تحت برنامه بیسیم ویزا هستید یا شما مجوز اقامت یا اقامت موقت دارید و تصمیم گرفتید در لهستان دیگر بمانید. گام بعدی برای اعطای مجوز اقامت و کارت اقامت موقت است. این آسان نیست و برای بسیاری از خارجی ها اغلب یک چالش بزرگ است. وقت آن رسیده است که برای ارائه یک مشاور متخصص به پرونده ادامه دهید تا بتوانید اجازه اقامت دائمی در آینده دریافت کنید.

بازگشت به بالا

 
 
اتحاد مجدد خانواده
اگر اعضای خانواده خود را در سرزمین مادری خود ترک کرده اید یا به لهستان آمده اید و می خواهید با شما باقی بمانید و مجوز اقامت موقت (کارت اقامت موقت) حداقل دو سال، اجازه اقامت دائم، اجازه اقامت EC برای یک ساکن بلند مدت، می توانید آنها را برای اجازه اقامت موقت (KCP) برای ادغام خانواده تقاضا کنید. ارزش آن برای آماده شدن است - شانس صرف وقت با هم بیشتر خواهد بود. تجربه ما به شما این امکان را می دهد تا هر گونه موانعی را به حداقل برسانید. این در چشم انداز اقامتگاه آینده بسیار مهم است.
ثبت شرکت لهستان
بازگشت به بالا

 
 
اقامت دائم
اگر شما با یک شهروند لهستانی ازدواج کرده اید یا اگر دارای منشا لهستانی هستید یا شما قبلا کارت پله دارید و قصد دارید در لهستان مستقر شوید، باید به مجوز اقامت دائمی فکر کنید. شما همچنین می توانید با درخواست مجوز اقامت دائم خود در مورد آینده فرزندان خود، اگر آنها متولد شده در حالی که شما در لهستان تحت شرایط اقامت موقت یا اقامت دائم یا اجازه اقامت EC برای اقامت طولانی مدت زندگی می کردند. با اجازه اقامت دائم، حقوق و صلح بیشتری به دست می آورید. شما مجبور نیستید نگران باشید تصمیم اتخاذ خواهد شد. شما زندگی آرامتر می کنید و می توانید برنامه های خود را اجرا کنید. برای انجام این کار، از خدمات ما استفاده کنید.

بازگشت به بالا

 
 
اجازه اقامت EC برای اقامت دائم
پنج سال از ورود شما به لهستان گذشت، شما درآمد ثابت و منظم داشته اید، چند بار برای سفرهای تجاری لهستان به لهستان رفتید یا به خانواده خود در سرزمین مادری خود سفر کرده یا تعطیلات خود را در خارج از کشور گذرانده اید، زمان مناسب برای در نظر گرفتن اخذ اقامت EC اجازه اقامت طولانی مدت. شما حق دارید که در اتحادیه اروپا به طور نامحدود بمانید. با تشکر از شما می توانید فرصت های جدید را برای بستگان خود باز کنید و می توانید در مورد شهروندی لهستان شروع کنید.

بازگشت به بالا

 
 
مجوز کار در لهستان
اگر قصد دارید کار خود را در لهستان آغاز کنید، ابتدا باید کارفرما را پیدا کنید. فرض می کنیم که شما در حال حاضر آن را داشته اید و یا شما توسط کارخانه خود در لهستان کار می کنید. همچنین ممکن است اتفاق بیفتد که شما به هیئت مدیره منصوب می شوید و قصد دارید تا بیشتر از سال در لهستان بمانید. در تمام این موارد، شرکتی که در آن کار می کنید و یا در آن کار می کنید باید برای مجوز کار برای شما درخواست شود. هنگامی که شما آن را دریافت می کنید، می توانید درخواست ویزا را با حق کار کنید. این به نظر می رسد که به طور خلاصه. اگر می خواهید ما بتوانیم به شما و کارفرمای شما کمک کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم، مجوز کار، ویزا، پیدا کردن محل اقامت و سایر مسائل مرتبط را داریم.

بازگشت به بالا

 
 
اجازه اقامت موقت و اجازه کار
اگر در لهستان کار می کنید و دارای اجازه کار و یا ویزا یا اجازه اقامت موقت هستید و کار خود را در لهستان ادامه می دهید، می توانید درخواست یک اجازه اقامت و اجازه کار را در یک روش واحد درخواست کنید. اگر می خواهید شروع به کار در Po کنید، می توانید این مسیر را نیز انتخاب کنید

در صورت داشتن سوالات بیشتر با ما در تماس باشید
مرسی مطلب جالبی بود.