تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دلایل دیر ایندکس شدن بعضی سایت ها
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ایندکس اصطلاحی در طراحی سایت و سئو به معنی ثبت شدن سایت در موتورهای جستجو و نمایش برای کاربران می باشد. کاملا مشخص است که هر چه تعداد صفحات سایت شما بیشتر باشد صفحات شما در گوگل نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه بازدید بالاتری در گوگل خواهید داشت. به طور کل هر سایت بعد از طراحی سایت باید بعد از گذشت مدتی به صورت خودکار توسط گوگل ایندکس شود و تقریبا در ۹۰ درصد موارد این اتفاق در کمتر از یک هفته رخ می دهد . ایندکس به عوامل متعددی بستگی دارد و بحث بسیار تخصصی است و بسیاری از عوامل باعث ایندکس سریعتر سایت و بسیاری دیگر باعث تاخیر در این روند می شود. در اینجا سعی شده به بررسی بعضی از عوامل مهم در دیر ایندکس شدن سایت یا حتی ایندکس نشدن سایت بپردازیم. از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.

عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایندکس یا همان ثبت صفحات سایت شما در گوگل می شود که بسیاری از عوامل این کار را سرعت می بخشد.

- ایندکس سریع سایت توسط وب مستر بعد از طراحی سایت

چنانچه شما می خواهید بلافاصله بعد از اتمام طراحی سایت صفحات شما در گوگل ایندکس شود می توانید توسط ابزار رایگان گوگل وبمستر این شرایط را برای خود مهیا کنید. وبمستر ابزاری رایگان است که گوگل آن را ارائه کرده و توسط آن می توانید روبات‌های گوگل را به سمت سایت خود ارسال کنید تا مطالب شما را سریع تر بازبینی کنند و در نتایج گوگل ثبت کنند. برای مثال شما سایتی با عنوان طراحی سایت در کرج راه اندازی کردید و تمایل دارید بلافاصله بعد از طراحی در گوگل ایندکس شود. به کمک وبمستر گوگل می توانید این کار را به سرعت انجام دهید.

- بروزرسانی منظم وب سایت

یکی از عوامل مهم در ایندکس سریع سایت به روز رسانی منظم سایت و ارسال اخبار و مقالات جدید و در تایم های زمانی منظم است. شما با این کار ربات های گوگل را نسبت به سایت خود پیگیر می‌کنید‌.

- کپی نکردن مطالب


از مطالب سایت دیگران کپی نکنید که این کار باعث می‌شود گوگل بداند شما چیزی در چنته ندارید پس مطالب سایت شما نیز ارزش ایندکس سریع را نخواهد داشت.

چرا سایت من دیر ایندکس می شود؟

اگر سایت شما مدت زمان زیادی را نیاز دارد تا صفحاتش در موتورهای جستجو ثبت شود دلایل متعددی دارد. بررسی کنید و ببینید تا چه میزان مطالب شما بار فنی و محتوایی دارد. تا چه میزان مطالب شما کپی است. در طراحی سایت شما اصول اولیه سئو رعایت شده است؟ از متا تگ های مهم در صفحات خود استفاده کرده اید؟ به روز رسانی شما چقدر منظم بوده؟ از وبمستر برای ثبت سایت خودرو استفاده کرده اید؟
چنانچه موارد بالا را بررسی کنید بدون شک یکی از این موارد باعث این اتفاق است. آن را برطرف کنید و منتظر تاثیر مثبتش باشید.
Muchos Gracias for your article. Great. Caballes