تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سفر به تایلند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rangirangi-main-pic22.jpg]

با شنیدن اسم تایلند اکثرا درختان نخل و ساحل را به یاد می آورند اما این کشور زیبا جاذبه های طبیعی زیادی دارد که در این پست آنها را معرفی میکنیم.


کو فی فی

مجمع الجزایر زیبایی است که یکی از معروف ترین مقاصد توریستی تایلند است. تنها جزیره ی کو فی فی دون در بین این مجمع الجزایر ساکنین دائمی دارد. در منطقه دیدن جانوران دریایی، غواصی و قایق سواری از تفزیحات پرطرفدار توریستهاست، همچنین یک ساحل به نام ساحل میمون ها وجود دارد که شهرتش به دلیل دیدن وجود میمون ها و امکان دیدن آنها از نزدیک است.
[تصویر:  129.jpg]


[تصویر:  812.jpg]

[تصویر:  412.jpg]


پارک ملی خاو یای

این پارک ملی زیبا با مناظر طبیعی و بکر محل زندگی حیواناتی مثل فیل آسیایی و خرس سیاه است و حتی جای پای دایناسورها هم در این پارک وجود دارد، توریست ها در این منطقه میتوانند به کوهنوردی و طبیعت گردی بپردازند. حتی ممکن است در حال رانندگی در این پارک ملی یک خانواده فیل را ببینید [تصویر:  simple-smile.png]

[تصویر:  912.jpg]


[تصویر:  138.jpg]


ساحل ریلای

یک ساحل صخره ای زیباست که فقط از راه قایق قابل دسترسی است. این ساحل مناظر بسیار زیبایی دارد و برای کسانی که ماجراجویی و یا صخره نوردی علاقه دارند مقصد بسیار جالبی است. در این منطقه زیبا غارهای فراوانی هم وجود دارد که توریست ها میتوانند از آنها دیدن کنند.


[تصویر:  154.jpg]


[تصویر:  145.jpg]


[تصویر:  174.jpg]


جزیره کوچانگ
این جزیره زیبا با شن های سفید، جنگل های بکر، آبشارهای زیبا و فضای آرامش بخش سالانه مقصد بسیاری از توریست هاست و با توجه به اینکه جمعیت خیلی زیادی به جزایری مانند پوکت سفر میکنند، کوچانگ میتواند مقصدی به جذابی آنها و خلوت تری باشد.
تفریحات این منطقه قایق سواری، غواصی و کوهنوردی است. این جزیره بخش از پارک ملی مو کوچانگ است که تقریبا از ۵۰ جزیره تشکیل شده است.


[تصویر:  184.jpg]


[تصویر:  194.jpg]


جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان از ۹ جزیره اصلی و ۲ جزیره دور افتاده تشکیل شده اند. این منطقه محبوب ترین قسمت برای غواصی در تمام تایلند است. صخره های مرجانی و شکل زیبای صخره های اطراف این جزایر بسیار زیبا هستند.



[تصویر:  313.jpg]


[تصویر:  304.jpg]


[تصویر:  254.jpg]


[تصویر:  284.jpg]




خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و سریعhttp://utfe.ir



"کانال رسمی سیمرغ کیش simorghkish@"

من با تور لحظه آخریبه تایلند رفتم تور تایلند یکی از بهترین سفر های من بود Heart
من سال گذشته تور لحظه آخری رزرو کردم و با تور تایلند به این کشور زیبا رفتم واقعا عالی بود
??????