تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت پیامک:
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراحی سایت پیامک:






طراحی سایت پیامک: یکی دیگر از روش های موفقیت در کسب و کار اینترنتی که امروزه بسیار پرطرفدار شده است استفاده از سامانه ی ارسال پیامک است. درواقع این سامانه که یک پنل ارسال پیامک است درحقیقت یک نرم افزار تحت وب میباشد که شما از این طریق می توانید به صورت تکی و یا به صورت انبوه به ارسال پیامک برای شماره تلفن های مقصد خود داشته باشید . بسیاری از شرکت ها از این روش برای اطلاع رسانی به مشتریان خود بهره می گیرند و ازین طریق قابلیت ها و توانایی های خود را برای مشتریان خود به نمایش می گذارند و باعث بهبود هرچه بیشترعملکرد سازمان خود خواهند شد.


طراحی سایت پیامک



طراحی وب سایت پیامک به طور حتم یک روش و ایده ی نو برای استفاده از حداکثر توان مجموعه ی شما در جهت اطلاع رسانی خواهد بود. در این زمینه پنل ارسال پیامک شما از طریق سیستم تحت وب یک پنل اختصاصی و با توجه به ویژگی ها و امکانات و همچنین گرافیک مد نظر شرکت یا سازمان شما طراحی خواهد شد. ویژگی هایی مانند ارسال سریع و یا ارسال زماندار و ارسال فلش و نیز ارسال فایل از جمله امکاناتی است که شما از طریق طراحی سایت پیامک به ان دسترسی خواهید داشت و این ویژگی ها در اختیار مدیر پنل اختصاصی شما قرار خواهد گرفت .

ویژگی های طراحی سایت پیامک


شما از طریق این روش خواهید توانست به صورت انبوه به مدیریت و پشتیبانی اطلاعاتی کارمندان سازمان خود و یا حتی مشتریان خود بپردازید . از جمله ویژگی های این پنل اختصاصی ا ین است که برای شما برای این ارسال پیام ها نیازی به هیچگونه مودم جی اس ام و یا حتی ابزار دیگری ندارید و این مدیریت پیام ها به طور کامل به صورت تحت وب انجام خواهد شد. همچنین شما نیاز ندارید که به طور دائم ان لاین باشید زیرا سامانه به طور خودکار پیامک ها را ارسال خواهد کرد. به طور مثال شما می توانید از طریق وارد شدن به دفترچه تلفن تعیین کنید که پیامک ها برای چه شماره هایی ارسال شود و یا حتی به طور مشخص برای تعداد محدودی ارسال شود و ساعت ارسال را 7 ساعت بعد تعیین نمایید در این صورت حتی در صورت ان لاین نبودن شما سامانه ی ارسال پیامک شما به طور خودکار به ارسال پیامک می پردازد.