تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت پرشین بلاگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]معرفی سایت پرشین بلاگ: پرشین بلاگ را میتوان یکی از قدیمی ترین سیستم های ارائه دهنده سرویس وبلاگ نویسی دانست. اما در سالهای گذشته با مشکا فیلترینگ روبه رو شد و تعدادی زیادی از وبلاگ نویسان با مشکل روبه رو شدند . این سیستم را میتوان از لحاظ امنیت یکی از قویترین سیستم های وبلاگ نویسی دانست. برای ورود به این سایت کافی است آدرس persianblog.ir را وارد کنید و enter را بزنید.

[/font]
[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایجاد وبلاگ در سایت پرشین بلاگ:[/font]
[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]نکته: در تمام طول مراحل دکمه caps lock را خاموش کنید.[/font]

اولین قدم برای داشتن وبلاگ ، عضویت در سایت پرشین بلاگ است. برای این کار روی گزینهایجاد وبلاگ کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه بعدی روی [ [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. [/url]] ] کلیک نمایید.

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ نام کاربری اولین گزینه است که باید پر کنید. دقت کنید نام کاربری آدرس وبلاگ شما نیست.

ـ نام کاربری اولین گزینه است که باید پر کنید. دقت کنید نام کاربری ، آدرس وبلاگ شما نیست. استفاده از کلمات فارسی مجاز نیست.[/font]
[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] کلمه عبور دومین گزینه است که باید حتما یادتون باشه (بعدا خیلی بهش نیاز دارید)

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] سومین گزینه تکرار کلمه عبور است که دقیقا باید همون کلماتی که در کلمه عبور وارد کردید را در تکراش هم وارد کنید. 

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] نام و نام خانوادگی نویسنده خیلی مهم نیست و نیاز نیست حتما واقعی باشه

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] ایمیل خصوصی بسیار مهمه و حتما ایمیل واقعیتون را وارد کنید چون یک نسخه از تمام اطلاعات وبلاگتون به ایمیل شما ارسال خواهد شد

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] سوال امنیتی بسیار مهم است زیرا اگر کلمه عبور خود را فراموش کردید با پاسخ به سوال امنیتی کلمه عبور به شما نمایش داده خواهد شد.

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] پاسخ سوال امنیتی را باید حتما به خاطر بسپارید زیرا در هنگام سوال باید همان پاسخ را ارائه دهید

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] کد امنیتی در پرشین بلاگ فقط عدد است و از کلمه در عکس استفاده نمیشود دقت کنید دکمه کپس لوک خاموش باشد.

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] توافقنامه را مطالعه و تایید کنید.سپس گزینه ثبت نام را کلیک کنید


[تصویر:  persiablog.JPG]

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] در صفحه بعدی باز شده تیتر وبلاگ خود را انتخاب کنید. 


[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] آدرس وبلاگ خود را در مربع زیری بنویسید و برای چک کردن آزاد بودن این آدرس روی [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. 
[url=https://www.tarfandestan.com/forum/register.php][/url]] کلیک نمایید


[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] روی کلمه ایجاد وبلاگ کلیک نمایید تا وبلاگ شما ساخته شود .

[font=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ـ[/font] برای ورود به وبلاگی که ساختید به صفحه اصلی سایت برگردید و در بالای صفحه user name یا همان نام کاربری و password یا همان کلمه عبور را وارد کنید و روی کلمه enter کلیک نمایید.