تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ساندویچ پانل سردخانه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ضخامت و وزن ساندویچ پانل سردخانه ای:
در برخی پروژه ها ضخامت و وزن ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت است.
[تصویر:  2-Coldroom-1.jpg]درباره ضخامت ساندویچ پانل دیواری و سقفی اطلاعاتی در سایت قرار دادیم . ساندویچ پانل سردخانه ای نیز یکی از انواع ساندویچ پانل های پرکاربرد است که جهت پوشش دیوار و کف و سقفی سردخانه مورد استفاده قرار میگیرد.این پانل از این جهت حائز اهمیت است که دمای زیر صفر این محیط باید حفظ شود و نیاز به عایق بسیار مناسب نیاز خواهد بود که ساندویچ پانل مخصوص سردخانه بهترین انتخاب است.
وزن ساندویچ پنل سردخانه ای:
وزن این ساندویچ پانل به نسبت عرض و ورق های مورد استفاده و همچنین ضخامت آن متغیر است.
ضخامت ساندویچ پانل:
در این نوع ساندویچ پانل معمولا از ورق آلوزینک استفاده میکنند و فوم مورد استفاده در این پانل ها نیز پلی یورتان است. در این حالت ضخامت این ساندویچ پانل ها از عرض 4 سانتی متر الی 15 سانتی متر متغیر است.
[list]
[*]انواع محصولات ساندویچ پانل
[*]ساندویچ پانل
[*]ساندویچ پانل دیواری
[*]ساندویچ پانل سقفی
[*]ساندویچ پانل سردخانه ای
[*]ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو کاغذ
[*]ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو فویل
[*]ساندویچ پانل دورو فویل یا نایلون
[*]ساندویچ پانل دیواری دورو صاف
[*]ساندویچ پانل پیچ مخفی
[/list][list]
[*]اطلاعات فنی پانل ها
[*]مشخصات فنی ساندویچ پانل
[*]مشخصات فنی پانل دیواری
[*]مشخصات فنی پانل سقفی
[*]مشخصات فنی پانل سردخانه
[*]مشخصات فنی پانل اتاق تمیز
[*]مشخصات فنی پانل یکرو ورق
[*]مشخصات فنی پانل دورو کاغذ یا نایلون
[*]مشخصات فنی پانل دور صاف
[*]مشخصات فنی پنل پیچ مخفی
[/list][list]
[*]دیگر اصطلاحات در بازار محصول
[*]پانل ساندویچ
[*]دیوار پیش ساخته
[*]دیوار و سقف پانلی
[*]پنل ساندویچی
[*]ساندویچ پنل
[*]پانل ساندویچی
[*]پانل سقفی و دیواری
[*]پانل
[*]پنل
[/list][list]
[*]محصولات شرکت ماموت
[*]پانل ماموت
[*]ساندویچ پانل دیواری ماموت
[*]پانل سقفی ماموت
[*]ساندویچ پنل ماموت
[*]قیمت ساندویچ پانل
[*]قیمت ساندویچ پانل سقفی ماموت
[*]قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت
[*]قیمت نصاب و اجرای پانل ماموت
[*]قیمت هر متر مربع پانل ماموت
[/list]
ساندویچ پانل چیست ؟
ساندویچ پانل یا پانل ساندویچی از چسباندن و یا اصطلاحاً لمینت کردن صفحات تقویت شده بر روی هسته ای با ساختار فوم فشرده شده ، چوب بالسا و یا شانه زنبوری تشکیل شده است.  استفاده از پانل ساندویچی هر روزه بیشتر و بیشتر در انواع سازه مختلف مهندسی مانند هواپیما سازی رایج میشوند.در مقایسه با صفحات فلزی یا ترکیبات لمینتی ، این محصول دارای ساختاری با مزایای خیلی جالب مانند ظرفیت جذب بالای انرژی ، قابلیت انعطاف، استحکام و پایداری بهبود یافته ای است.
یک ساندویچ پنل عبارت است از یک هسته پر از منفذ با چگالی کم ، به طور مثال فوم و دو ورقه آهنی یا لمینتی ساندویچ پانل های متشکل از آلومینیوم و هسته فوم و ورقه لمینتی از جنس آهن دارای ویژگیهای برتری مانند وزن سبک ، جذب انرژی بالا و مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه هستند.ساندویچ پنل یا پانل ساندویچی ترکیبی از این دست پتانسیل پشتیانی از توسعه صنعت نظامی ، دریایی و تاسیسات مربوط به هوا فضا را در آینده خواهند داشت. به همین ترتیب واکنش به ضربه در این نوع محصول به یکی از دغدغه  اصلی تبدیل شده که توانسته در دهه گذشته علایق تحقیقاتی بسیاری را به خود جذب کند.

شرکت مدرن پانل یکی از پیشگامان عرضه این محصول در بین رقبای خود است. همیشه در شرکت مدرن پانل نوآوری و استفاده از دانش روز سر لوحه تمامی اقدامات قرار دارد.
کلید اتوماتیک اشنایدر:
 
یکی از ملزومات استفاده از لوازم برقی در خانه، کارخانه، شرکت و ... استفاده از کلید اتوماتیک به خصوص کلید اتوماتیک اشنایدر میباشد. این کلید حفاظتی از امنیت بالایی برخوردار بوده و جان شما از بسیاری خطرات هنگام کار با برق مثل برق گرفتگی و سوختگی و یا حتی مرگ و میر نجات میدهد. برای خرید کلید اتوماتیک اشنایدر میتوانید به سایت لوازم برق که یکی از با تجربه ترین و با کیفیت ترین سایت های اینترنتی در این حوزه میباشد مراجعه نمایید. اصالت کالا و همچنین قیمت مناسب کلید اتوماتیک اشنایدر در سایت لوازم برق زبان زد عام و خاص میباشد.