تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برند چگونه به منبع درامدی جدید برای شرکت مبدل می شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برند چگونه به منبع درامدی جدید برای شرکت مبدل می شود؟
وقتی از برند به عنوان یک منبع درآمد زا برای شرکت نام برده می شود شاید برای برخی این گفته عجیب به نظر برسد. این در حالی است که برخی از افراد توانمند اصل هدف خود برای ثبت برند های مختلف را این نوع درامد ها در نظر گرفته اند.
برند شاید در اولین روزهای ثبت خود چندان ارزشی نداشته باشد ولی به دلیل تاثیری که در جذب مشتریان دارد وقتی بتواند به خوبی در بازار معرفی و به اصطلاح جا بیافتند به عنوان یک محرک و یک نماد در بین مشتریان دیده می شود. مشتری به این نشان اعتماد می کند و در اصل این نشان تجاری و یا برند تجاری است که باعث فروش بیشتر محصولات و خدمات شرکت می شود.
حال هر چقدر شرکت موفق تر عمل کند و بتواند در مدیریت و ارزش آفرینی برای برند بهتر عمل کند، یعنی برند بیشتر در کشور معرفی و در بین مشتریان مختلف شناخته شود ارزش بیشتری کسب میکند.
حال اگر قرار باشد برند به فرد دیگری واگذار و یا فروخته شود با تمامی این امتیازات و مطابق با ارزشگذاری های رسمی به فروش می رود و این یعنی یک دارایی ارزشمند و یا منبع درامدی جدید برای شرکت.
ضمن اینکه در این شرایط شرکت ها و افراد مختلف حقیقی هم برای موفقیت در فروش بیشتر محصولات خود با عقد قرارداد و یک توافقنامه با شما به عنوان صاحب برند و پرداخت هزینه ای به شما می توانند حق استفاده از این برند را دریافت نمایند. هر چه برند ارزشمند تر باشد میزان این قرارداد سنگین تر خواهد بود.
موضوعاتی همچون محبوبیت برند، میزان موفقیت برند، شناخت داخلی و خارجی برند و سابقه برند در این ارزش تاثیر مستقیم دارند. از این رو برخی از شرکت های موفق با استفاده از یک برند به میزان مدتی مشخص و معتبر کردن آن و سپس فروش و یا اجاره آن درامدی دیگر را برای شرکت فراهم می کنند.
وکلای ما در موسسه حقوقی نوبل به عنوان برترین وکلای کشور شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد و در راه موفقیت برند شما تا انتها با شما خواهند بود.
برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.
همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک خیابان گاندی جنوبی کوچه 23 پلاک 19 واحد 102
 تلفن :     02188203204
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.