تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟
برند یا علامت تجاری متعلق به گروه خاصی نیست و بر خلاف تصور برخی حتما نباید صاحب شرکت باشید تا بتوانید برند به ثبت برسانید. در نتیجه برند هم حقیقی می شود و هم حقوقی .  اما ثبت برند با مراجعه به سازمان مالکیت معنوی به ثبت می رسد و برای ثبت این برند باید مراحلی انجام شود که یکی از اصلی ترین این مراحل تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند با توجه به موقعیت متقاضی یعنی حقیقی بودن و یا حقوقی بودن فرد می باشد.
اشخاص حقوقی باید آگهی تاسیس شرکت  را به همراه روزنامه آخرین تغییرات ، یکسری کپی از تمامی مجوز های شرکت مانند پروانه بهره برداری و جواز تاسیس و ... و همچنین کپی برابر اصل کارت بازرگانی به نام مدیر عامل منتخب شرکت ، کپی شناسنامه و کارت مالی مدیر عامل و مهر شرکت را ارائه نمایند. به همراه این مدارک باید  نمونه ای از علامت تجاری هم در قالب یک نسخه 10*10 ارائه شود.
حال اینکه متقاضیان حقیقی ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه، جواز کسب و در صورت موجود بودن کارت بازرگانی و نمونه 10*10 کفایت می کند.
هر یک از این افراد چه حقیقی و چه حقوقی برای برند مورد نظر خود باید یک اظهارنامه هم تهیه کنند. این اظهارنامه مشخصات برند را برای ثبت ارائه می کند و فردی که خواهان ثبت برند به نام او می باشید. از این رو باید به خوبی و با دقت این اظهارنامه تهیه شود و به نام متقاضی ارائه شود.
بهتر است موضوعات ثبت برند خود را حتما با مشاوران خبره موسسه حقوقی نوبل دنبال کنید. تخصص و تجربه برای ثبت یک برند بسیاری از هزینه های شما را کاهش خواهد داد و باعث می شود برندی به ثبت برسانید که تا  همیشه کارایی و اثر بخشی داشته باشد.
برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.
همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102
 تلفن :     02188203204 
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.
http://ssabt.com