تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جراحی زیبایی بینی با تزیق ژل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جراحی زیبایی بینی با تزیق ژل

[list]
[*] 
[*][/url]
[/list]

[url=http://dr-ghiasi.com/media/k2/items/cache/7d0d25bfcaa1421c2931a4f0387462aa_XL.jpg][img=252x0]http://dr-ghiasi.com/media/k2/items/cache/7d0d25bfcaa1421c2931a4f0387462aa_M.jpg[/img]



استفاده از روش هایی غیر از عمل جراحی زیبایی بینی میتوانید بینی شما را صاف تر و متقارن تر نشان دهد. استفاده از ژل برای بینی میتوان به زیبا شدن نوک بینی شما کمک کند. عمل بینی نیز میتواند ظاهر گودی ، برآمدگی و یا عیب های دیگر بینی را ترمیم کند. برعکس جراحی زیبایی بینی، تزریق ژل میتوانید عیب های بینی شما را تنها در یک جلسه رفع کتد. این روش برای افرادی مناسب میباشد که به دنبال یک روش سریع و ایده آل هستند. 
عمل زیبایی بینی بدون احتیاج به جراحی زیبایی زیبایی میباشد و با استفاده از ژل های تزریقی به پوست انجام میشود که این عمل فقط 15 الی 20 دقیقه طول میکشد. و با تزریق کردن مقداری در پایین وسط پل و نوک بینی بهمراه ماساژ پایان میابد. در کلینیک ها از کرم های بی حس کننده موضعی بی حس کننده موضعی و ژل هایی که دارای لیگنوکاین میباشد استفاده میکنند و قسمت مورد نظر را بی حس کرده و درد را تا حدودی کم میکنند. پس در این روش دردی وجود ندارد اگر هم باشد بسیار کم خواهد بود. تزریق ژل برای بینی بستگی به نام و نوع ژل خواهد داشت که چقدر دوام آورد شاید یک سال شاید یک سال و نیم و یا حتی دو سال دوام داشته باشد. نتایج این روش بسیار سریع و کامل میباشد. شاید تورم و کبودی و درد در قسمت مورد نظر احساس شود. مثل سایر تزریق های ژل به پوست بیشتر افراد، کمتر دچار عوارض آن میشوند. 99% از بیماران احتیاجی به داروی ضد درد ندارند و مراقب باشید که چند روز اول بعد از تزریق، آسیبی به بینی وارد نشود.
[font=BYekan]
مزایای استفاده از جراحی زیبایی بینی با استفاده از تزریق ژل :


راحت و سر میباشد و شاید 5 دقیقه طول بکشد. 
تقریبا دردی ندارد. 
احتیاجی به استراحت ندارد 
مقرونه به صرفه میباشد 
برگشت پذیر میباشد 
میتوانید فوری تنایج را مشاهده کنید. 
قبل تنظیم کردن میباشد.

جراحی زیبایی بینی به صورت غیر جراحی با درد همراه است ؟


معمولا تزریق ژل به صورت دارای درد نمیباشد ولی شاید افرادی زمان تزریق آن احساس ناراحتی کنند. در صورت درخواست بیمار، پزشک قادر است قبل از شروع جراحی زیبایی بینی از درمان بک بی حسی به محل تزریق وارد کند[/font]
صنایع دستی هند یکی از محبوب ترین سوغات هند به شمار می رود که گردشگران تور هند از این صنایع سنتی خریداری می کنند ، البته هر منطقه و هر شهر در هند صنایه دستی خاص خودش را دارد اگر به این موضوع علاقه مند هستید با خرید از یک شهر اکتفا نکنید و صنایع دستی دیگر شهر های هند را ببینید و برای خودتان و دوستانتان بخرید.