تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کسب اقامت اروپا جهت ادامه تحصیل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با دریافت اقامت اروپا ، تحصیل کردن خود را در اروپا ادامه دهید. 

قاره ی اروپا سابقه ی طولانی در امر آموزش و پرورش دارد.در این قاره جایی است که قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده است و به طبع دریافت اقامت اروپا ، فرصت تحصیل در این دانشگاه هارا در اختیار شما قرار می دهد. 
قدیمی ترین دانشگاه جهان ، یعنی دانشگاه بولونیا ایتالیا با بیش از 950 سال قدمت می باشد. 

کسب اقامت اروپا جهت ادامه تحصیل مزایای دیگری مانند شرایط کاری ایده آل و فرصت مناسب برای سرمایه گذاری را نیز دارد. 

تقریبا تمامی رشته ها در دانشگاه های اروپایی تدریس می شوند.البته نکته ای که وجود دارد این است که هزینه ی تحصیل در کشور های مختلف و دانشگاه های مختلف متفاوت است.البته به طور کلی تحصیل در اروپا در صورت کسب کردن اقامت اروپا بسیار ارزان است. 
امکان تحصیل رایگان تقریبا برای تمامی کسانی که اقامت اروپا را دریافت می کنند رایگان است.البته تحصیل در اروپا به طور کلی برای ساکنین آنها نیز رایگان می باشد. 
برای آنکه بتوانید به صورت رایگان در اروپا به ادامه تحصیل بپردازید ، حتما میبایست بورسیه تحصیلی از یکی از دانشگاه های اروپایی دریافت نمایید.برای دریافت بورسیه نیز حتما میبایست مدرک بین المللی زبان کشور مورد نظر ( مثلا آلمان ) را داشته یا آنکه در کلاس های زبان دانشگاه های آن کشور ثبت نام کرده و در مدت زمان تعیین شده مدرک زبان آن کشور را دریافت نمایید. 
پس از دریافت مدرک زبان از یکی از کشور های اروپایی ، در صورتی که بتوانید ثابت نمایید که حقوق کافی از ایران دریافت نمی کنید ، میتوانید به سادگی بورسیه تحصیلی شده و در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد ، حدود 4 الی 5 هزار یورو و در مقطع دکتری حدود 12 هزار یورو دریافت نمایید. 

در لیست زیر کشور هایی که هزینه تحصیل در آنها رایگان می باشد(مناسب ترین راه مهاجرت به انگلستان است) یا اینکه با هزینه ی اندک میتوان ادامه تحصیل داد گردآوری شده است : 

آلمان 

نروژ 

فرانسه 

اتریش ( هزینه کم نه رایگان) 

اسپانیا ( هزینه کم نه رایگان) 

جمهوری چک 

بلژیک 

یونان 

انگلستان 

ایتالیا ( هزینه کم نه رایگان) 

شرکت دروازه افق بهار با داشتن سابقه ی طولانی در امر کسب اقامت اروپا و خدمات مشاوره در خصوص مهاجرت به انگلستان جهت ادامه تحصیل دانشجویان ، بزرگترین شرکت ایران برای هموار کردن مسیر دانشجویان جهت ادامه تحصیلشان می باشد. 

در صورت نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به انگلستان و یا دریافت پاسپورت دوم ، حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .