تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت اسپانیا:27.8.96
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت اسپانیا:
تمدید شهروندی
به شهروندان غیر اتحادیه اروپایی یادآوری نمی شود که نیاز دارند تا شهروندی خود را تمدید نمایند . پس این بستگی به شما دارد تا بررسی نمایید و مطمئن شوید که این کار را انجام داده اید . به منظور تمدید شهروندیتان  ممکن است به مدارک زیر نیاز داشته باشید :
[list]
[*]دو عدد عکس پاسپورتی
[*]کارت اقامت اصلی به همراه یک فتوکپی
[*]گذرنامه به همراه یک فتوکپی
[*]تقاضانامه های مرتبط تکمیل شده به همراه سه فتوکپی
[*]اثبات اینکه شرایط شخصی شما تغییری نکرده است مواردی همچون تغییر ادرس  شغل و
[/list] در نظر داشته باشید که مدارک دقیق  مورد نیاز شما  بسیار به شرایط قانونی  شما در اسپانیا بستگی دارد . مدارک بیشتر احتمالی مورد نیاز :
[list]
[*]گذرنامه شهروندی و یا برگه های تمدید قبلی
[*]گواهی سلامت
[/list]به دلیل اینکه قوانین و مقررات مربوط به هر شهر و نهاد های دولتی  به خود شهر مربوطه بستگی دارد همیشه بهترین راه سئوال کردن در مورد مدارک مورد نیاز از سازمان مهاجرتی و یا پلیس منطقه خودتان می باشد .
برای دریافت اقامت کشور اسپانیا در هر یک از مناطق این کشور بهتر است از مشاورین و کارشناسان صاحب صلاحیت و کاردان سیاحتگران ساحل آفتاب مشاوره گرفته و در این راه مهم از آنها به عنوان یار همیشگی حقوقی خود بهره مند شوید .
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
 
 
 
[font=Tahoma, sans-serif, Arial, Helvetica]منطقه ی ساحلی لارا در 10 کیلومتری غرب آنتالیا دارای بهترین و معروف ترین سواحل منطقه است و معروف به سواحل با ماسه هایی طلایی می باشد.[/font]

[font=Tahoma, sans-serif, Arial, Helvetica] آنتالیا ترکیه دارای هتل های ۵ ستاره بسیاری با تمام امکانات رفاهی می باشد. برخی از این هتل ها دارای تالارهای کنفرانس هستند که کنفرانس های مهم در آن ها برگزار می شوند. یکی از ویژگی های برجسته ی این شهر درختان بلند نخل هستند که می توانند با سایه ی خود مکان خنکی را ایجاد کنند.[/font]
این رستوران شاهکاری در مالدیو محسوب می شود که در عمق پانصد و هشت متری آب قرار دارد، که بزرگترین رستوران زیردریایی محسوب می شود. اندازه این رستوران صد و پنج متر مربع است و در آن می توان نمای بی نظیری از اقیانوس ها، مرجان ها، گونه های نادر آبزی و همچنین کوسه ها را رصد کرد. غذا خوردن در این رستوران زیر دریایی را میتوان به عنوان مهم ترین و زیبا ترین ساخته های دست بشر نام ببریم. بنای رستوران زیردریایی هوراوالهی از فولاد سخت به همراه گنبد آکریلیک شفاف است که به گردشگران تور مالدیو منظره ای بی نظیر و نمایی پانوراما از اقیانوس و ماهی ها را می دهد. یک شرکت معروف اوکلندی به نام مای مورفچ گنبد این رستوران را ساخته است و همچنین این شرکت در زمینه ساخت آکواریوم نیز، منحصر به فرد و خلاق شناخته شده است.