تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت اسپانیا:24.8.96
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت اسپانیا:
چگونه برای شهروندی تقاضا دهیم ؟
برای به دست آوردن شهروندی و شماره شناسایی خارجی (NIE)  باید به نزدیک ترین اداره مهاجرت و یا اداره پلیس مراجعه نمایید . سپس شما پس از سه ماه  کارت سبز خود را دریافت خواهید نمود . البته باید شما پس از آن شماره شناسایی خارجی خود را در همان مکان دریافت نمایید . از آنجایی که هر اداره مهاجرتی  فرآیند درخواست ها را بصورت محلی بررسی می نمایند زمان انتظار صدور و ثبت در دفتر  و انتظار برای صدور کارت سبز می تواند بسیار متفاوت باشد  حتی اگر تمام این کارها در یک شهر ستان انجام پذیرد . خیلی ارزشمند است اگر بتوانید با افرادی که اخیرا توانسته ایند کارت اقامت خود را بگیرند در خصوص تجربیاتشان مشورت نمایید .
مدارکی که برای تقاضا نیاز دارید:
در پایین به برخی از مدارکی که ممکن است برای  صدور تقاضای شهروندی خود نیاز داشته باشید به همراه ببرید اشاره شده است . با این حال باید در خصوص مدارک متفاوت در مناطق متفاوت ( وحتی در روزهای مختلف ) حتما از قبل سئوال کنید .  بهترین راه چک کردن  ملزوماتی که دقیقا  نیاز دارید با پلیس محلی می باشد .
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
 
 
 
 
من زیاد با تور لحظه آخری سفر میکنم 
وقتی با تور اسپانیا رفتم به این کشور فهمیدم خیلی گزینه خوبی برای اقامت دائم هست