تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت اسپانیا:23.8.96
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت اسپانیا:
چطور به یک شهروند رسمی در اسپانیا تبدیل شوید ؟
اگر حتی شما نیازی به ویزا  برای اقامت در اسپانیا نداشته باشید ممکن است به فکر گرفتن شماره شناسایی خارجی این کشور (NIE) افتاده باشید .این شماره می تواند شما ره به عنوان شهروند قانونی اسپانیا مبدل کرده  که برای کار و سایر موارد مهم دیگر ضروری می باشد .
شماره شناسایی خارجی شماره ای است سازمان خدمات مهاجرتی  هنگامی که شما تبدیل به شهروند اسپانیا شدید برای شما صادر می کند و شما می توانید آن را در کارت شهروندی خود ببینید . این شماره شناسایی شما در اسپانیا می باشد . برای داشتن این شماره شما باید یک پرونده مالیاتی ، داشتن یک کسب و کار ، باز کردن یک حساب بانکی و تقریبا به شکل های مختلف دیگر می توانید درخواست خود را تکمیل نمایید . برای تمامی شهروندان داخلی اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا این شماره صادر می شود .
کارت سبز یا کارت اقامت کارتی است که شامل  شماره شناسایی خارجی شما ، مشخصات شخصی برای افرادی که در کشور های عضو اتحادیه اروپا نباشند ؛ عکس پرسنلی  و اثر انگشت می باشد . برای اشخاصی که می خواهند با شما معاملات تجاری انجام دهند و خدماتی به شما ارائه نمایند  ضروری است که بتوانند آدرس فیزیکی اعلام شده شما را در اسپانیا پیدا و تایید نمایند  . ( به عنوان مثال بانک ها ، سازمان مخابرات و … ) اقامت اولیه برای متقاضیان  غیر اتحادیه اروپایی یک سال است که در صورت تجدید ، این درخواست تا 5 سال قابل افزایش می باشد . ملیت های اتحادیه اروپا باید کرات شهروندی خود را پس از سه ماه  تایید نمایند و پس از آن دیگر این کارت منقضی نخواهد شد .
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
اونایی که ویزای توریستی اسپانیا رو دریافت کنن میتونن سفر ارزان به اسپانیا رو با تور های لحظه اخری تجربه کنند و از جاهایی مثل ساگرادا فامیلیا دیدن کنند