تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دوچرخه ثابت پاندا L360
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نمونه دیگری از دوچرخه ثابت ساخت شرکت چینی – تایوانی پاندا است. در واقع منظور از چینی – تایوانی این است که دوچرخه ثابت مذکور دارای قطعات تایوانی بوده و در کشور چین ساخته می شود. این نمونه دوچرخه ثابت پاندا دارای قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم می باشد. به منظور سهولت در حمل این دستگاه، در زیر این دوچرخه ثابت پشتی دار ، چرخ تعبیه شده است. زین در این دستگاه دارای قابلیت تنظیم به صورت افقی است اما امکان تنظیم عمودی زین در این دوچرخه ثابت وجود ندارد. از نقاط تمایز این دوچرخه ثابت پاندا ، صندلی راحت و مبله آن است.

نمایشگر و مانیتور ال سی دی این دستگاه به مانند سایر انواع دوچرخه ثابت به گونه ای طراحی شده است که قادر به نمایش ضربان قلب کاربر، میزان کالری مصرفی، زمان و سرعت حرکت و همچنین مسافت طی شده می باشد. 8 حالت مقاومتی تنظیم سرعت در این دستگاه،این امکان را به کاربر می دهد تا در شرایط سخت و آسان به رکاب زدن بپردازد. علاوه بر این عملکرد این دستگاه به صورت مگنتی می باشد. 1 سال گارانتی که در هنگام خرید دوچرخه ثابت ارائه می شود، متضمن کیفیت این دستگاه می باشد. نصب و ارسال رایگان از مزیت های تهیه و سفارش دوچرخه ثابت از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم است

دوچرخه اسپینینگ پاندا 902

یک نوع دوچرخه ثابت دو منظوره است که هم دارای کاربرد باشگاهی است و هم می توان از آن به عنوان یک تجهیزات ورزشی خانگی استفاده کرد. عملکرد این دوچرخه ثابت به گونه ای است که موجب بهبود عملکرد قلبی، عروقی و چربی سوزی می شود. نوع این دوچرخه، اسپینینگ است که در  آن امکان تظیم ارتفاع صندلی در دو حالت افقی و عمودی وجود دارد. این نمونه دوچرخه ثابت پاندا قادر به تحمل وزن افراد تا وزن 130 کیلوگرم می باشد.

پاندا یک برند دوچرخه ثابت چینی است که تحت لیسانس تایوان تولید می شود. در فروشگاه هایپرجیم ، فروش دوچرخه ثابت با دو سال گارانتی همراه است که این گارانتی برای تضمین کیفیت کالا می باشد. با خرید دوچرخه اسپینینگ از فروشگاه هایپرجیم، در هر کجای ایران که باشید، دستگاه به صورت رایگان برای شما ارسال و نصب می شود. امکان خرید اقساطی دوچرخه ثابت برای  افراد علاقه مند به دوچرخه ثابت وجود دارد. از مزیت های این نوع خرید، این است که در هنگام خرید اقساطی دوچرخه هیچ مبلغی به عنوان سود به قیمت دوچرخه ثابت اضافه نخواهد شد و شما تنها همان مبلغ اصلی را طی چند قسط پرداخت خواهید کرد.
.
ممنون از مطلب خوبتون
جالب بود ??