تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دوچرخه ثابت اکسترا MB500
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دوچرخه ثابت اکسترا MB500 خانگی بوده و ساخت کشور تایوان می باشد. وزن این دستگاه اسپینینگ 77 کیلوگرم است که می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول از نوع دوچرخه اسپینینگ بوده و عملکرد دوچرخه های کورسی و مسابقه را برای کاربر بازسازی می کند.زین این دستگاه مطابق با آناتومی بدن طراحی شده و در جهت های افقی و عمودی قابل تنظیم می باشد.نمایشگر ال سی دی این دوچرخه اسپینینگ نمایشگر سرعت،کالری،زمان و مسافت میباشد.

وزن دیسک این دستگاه 22 کیلوگرم است و دسته این دستگاه نیز قابلیت تنظیم دارد و کاربر میتواند در صورت لزوم آن را تغییر دهد. این دستگاه دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

دوچرخه ثابت اسپرتک 330L
 مقاومت آن در 8 دنده برای انجام تمرینات دشوار و آسان تنظیم می شود. زین آن در جهت افقی قابل تنظیم است؛ دسته های این دوچرخه ثابت نشسته نیز برای متناسب شدن با فیزیک کاربر قابل تنظیم می باشد. وزن خود دستگاه 33 کیلوگرم بوده و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. نمایشگر دوچرخه ثابت سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ضربان قلب را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند بر اساس آن یک الگوی ورزشی طراحی کند و با آن الگو پیش برود تا به اهداف ورزشی خود دست بیابد.

دوچرخه ثابت دستگاهی است که عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده و به آن ها فرم می دهد و به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند؛ همچنین انجام تمرین ورزشی با این دستگاه موجب بهبود وضعیت قلبی- عروقی شده، دستگاه تنفسی را تقویت کرده و مانع بسیاری از بیماری ها که ناشی از کم تحرکی هستند می شود؛ همچنین 2 چرخ تعبیه شده در قسمت پایینی و جلوی دستگاه وجود دارد که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می سازد. ابعاد کارتن دستگاه 63*27.5*114 سانتی متر است.
جالب بود ممنون ??