تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت اسپانیا:96.8.17
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت اسپانیا:
ماربیا شهری ترکیب‌یافته از فرهنگ‌ها و ملیت‌های گوناگونی است که در منطقه کوستادل سول واقع شده است. با آنکه پیشتر این شهر تنها پاتوق پولداران و افراد مشهور از سراسر دنیا بود، در حال حاضر فرصت‌های بیشماری برای زندگی و سرمایه گذاری در اختیار همه افراد در سطوح مختلف زندگی قرار می‌دهد.
با توجه به تابستان دلپذیر و زمستان ملایم، این منطقه از جذابیت‌های زیادی برای تمامی سال بر خوردار است و زمینهای گلف این شهر به جذابیت آن افزوده است.
ماربیا زمانی یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده و امروزه به مقصد توریستی تبدیل شده است،کشورهای حوزه مدیترانه ،توریستها و بازدیدکنندگانی را از سراسر دنیا جذب می نماید و در عین حال تاریخچه خود را حفظ نموده است.
منطقه رویاییPuerto Banus   واقع در ماربیا مکانی که می توانید بینظیر ترین کشتی های تفریحی دنیا با مجلل ترین رستوران ها و مراکز مد و هنرپیشه های معروف هالیوود و لوکس ترین اتومبیلها  را در آن جست و جو نمایید .
که به صورت زنجیره ای می باشد که تمام نیازمندیهای شما را اعم از وسایل منزل – پوشاک ،El Corte inglesمرکز خرید
لوازم ورزشی از معروفترین برندهای دنیا  و همچنین مواد غذایی تامین می نماید و به راحتی خواسته های شما را برآورده می کند.
منطقه  Puerto Banusمتشکل از برندهای Gucci ,Hermes,Louis Vuitton,Channel,Dior  ,  Cartierو غیره که شما  می توانید در آن تفریحاتی از جمله خرید  را تجربه کنید.
Old Town Marbella  یکی از زیباترین و بی نظیرترین تفریحات آبی ، رستورانها، برندهای معروف دنیا ، چهره های هالیوودی ، آب و هوای بی نظیر و طبیعت زیبا همه همه دست به دست داده تا این شهر کوچک را به یکی از جذاب ترین نقاط توریستی اسپانیا و همچنین مکانی فوق العاده برای زندگی افراد مرفه ، ثروتمند و بازنشستگان فراهم نموده است.
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .
 
کوالالامپور بزرگترین شهر مالزی که در ساحل غرب مالزی واقع شده است. در سال 1985 توسط معادن قلع موجود درخودش تاسیس شد.این شهر درسال 1896 به عنوان پایتخت مالزی شناخته شد و تا دریا 35 کیلومتر فاصله دارد.
کوالالامپور به معنای محل تلاقی رودخانه ها در حدود 150 سال پیشرفت چشمگیری داشته و جمعیت آن تقریبا 6.5 میلیون نفر می باشد.
این شهر زیبا و توریستی گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.از نظر آب و هوایی معمولا گرمسیر بوده و گاهی دمای آن به بالاتر از 30 درجه ی سانتی گراد می رسد.اگر بخواهیم در باره ی کوالالامپور مالزی برای مسافرین سخن بگوییم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد جاذبه های گردشگری آن می باشد.