تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اقامت اسپانیا:96.8.15
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اقامت اسپانیا:
ساحل آفتاب با ارائه پکیج کامل مسافرتی  در قالب فروش ملک در اسپانیا  شامل : اخذ ویزا ، ترانسفر ، رزرو هتل ، گشت بازدید پروژه ها ، انتخاب وکلای زبده ، راهنمای فارسی زبان ، ایجاد قرار و هماهنگی های لازم جهت انجام مراحل قانونی خرید ،از ابتدای مرحله خرید تا انتها یعنی اخذ اقامت اروپا برای شما و خانواده همراه و همگام تان خواهد بود.
ساحل آفتاب در خدمت شماست تا شما را برای دستیابی به اموال و مستغلات اروپایی نظیر ویلا –خانه مسکونی-آپارتمان- پنت هوس-زمین و یا موارد تجاری-بازرگانی هدایت نماید.
ما می توانیم در شناسایی و ارزیابی فرصت های توسعه سرمایه گذاری –خرید زمین-طراحی و ساخت  -برآورد مالی-مدیریت پروژه- -فروش و خدمات پس از فروش جهت توسعه سرمایه گذاری مشاور شما باشیم.
دولت اسپانیا با حمایت از صنعت توریسم و صنعت ساختمان امکاناتی خاص و شرایطی ایده آل جهت رفاه و آسایش گردشگران به ویژه در مناطق جنوبی این کشور از جمله  کوستا دل سول  ایجاد نموده است .
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .