تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مهاجرت به استرالیا به روش کار و تخصص چگونه است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین روش مهاجرت به استرالیا به وسیله کار و تخصص است که شرایط آن به صورت زیر است:


1-اولین مورد از روش های مهاجرت به استرالیا به روش کار و تخصص ، در مورد سن شماست.سن شما نباید بیش از 49 سال باشد.
2-باید دارای مدارک تحصیلی با ارزش باشید.به عنوان مثال مدرک ICDL و مواردی از این قبیل.مدرک دانشگاهی شما (دانشگاه های مورد تایید مراکز علمی استرالیا) و همچنین معدل مدرک دانشگاهی شما ، دیپلم های فنی حرفه ای و هنرستان از مراکز معتبر که نشان دهد شما حداقل 900 ساعت در رابطه با یک تخصص حرفه ای مطالعات داشته اید که در مهاجرت به استرالیا بسیار تاثیر گذار است. 
3-سومین مورد برای شما ، سوابق کاری شماست.شما حداقل میبایست بین یک تا هشت سال سابقه کاری در یک شرکت یا موسسه معتبر و حرفه ای داشته باشید.جزییاتی مانند میزان حقوق ، جزئیات دقیق وظایف کاری شما و طول مدت کاری شما در آنجا باید به طور کامل در گواهی سابقه کاری شما ذکر شده باشد. 
برای هر رشته دانشگاهی میزان سوابق کاری متفاوت است.برای رشته های فنی حرفه ای حدود 5 سال ، برای بعضی رشته ها حدود 3 سال و برای برخی رشته ها نیز داشتن یک سال سابقه کاری ، کافی است. 
4-چهارمین مورد از موارد مهاجرت به استرالیا به روش کار و تخصص ، میزان تسلط شما بر روی زبان انگلیسی است.شما میبایست تا حد مطلوبی به زبان انگلیسی مسلط باشید و تا زمانی که شما مدرک مدرک IELTS خود را ارائه ندهید ، اجازه ورود به استرالیا را دریافت نخواهید کرد.البته برای برخی رشته های خاص شما می توانید مدرک IELTS خود را بر اساس مدارک دیگرتان معادل سازی نمایید.اما برای برخی از رشته ها داشتن این مدرک واجب و ضروری است .(مانند شرایطی که برای دریافت اقامت اروپا وجود دارد.مگر آنگه برخی کشور های خاص مانند مالتا را انتخاب نمایید که باید بدانید شرایط برای دریافت اقامت دائم مالتا کمی متفاوت و البته ساده تر است.) 
5-پنجمین نکته مربوط به ویزا های قبلی شما از این کشور است.اینکه شما قبلا از کشور استرالیا ویزا گرفته باشید ، حال میخواهد این ویزا ، ویزای تحصیلی باشد یا آنکه ویزای کاری یا توریستی بوده در کسب مجوز برای ورود به این کشور برای شما تاثیر گذار است. 
6-مورد ششم مربوط به همسر شما در صورت متاهل بودن است.اگر متاهل باشید ، سطح تحصیلات همسرتان و نیز سطح زبان آن میتواند در اخذ اقامت شما تاثیر گزار باشد. 
شما دوستان عزیز برای گرفتن اقامت اروپا و یا پاسپورت دوم نیز میتوانید با ما در تماس باشید.
شما گردشگران تور باتومی بهتر است بدانید این شهر در قسمت جنوب غربی کشور گرجستان ، در نزدیکی حاشیه ی دریای سیاه و در قسمت گرمسیر گرجستان واقع شده است که نزدیک به رشته کوه های قفقاز می باشد. شما که با تور باتومی همراه می شوید جالب است بدانید دور تا دور باتومی را جنگلهای انبوه با پوشش گیاهی متنوع احاطه کرده است که به همین دلیل آب و هوایی معتدل و شرجی همراه با بارش باران در بعضی نقاط می باشد.