تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت پرتغال:96.8.11
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت پرتغال:
 
همانطور که به سمت شمال پرتغال حرکت کنید با آوریو مواجه خواهید شد که در ساحل واقع شده. این منطقه از سواحل جنوبی خنک تر است.کویمبرا نیز در این منطقه واقع شده است که در ان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان وجود دارد.در این منطقه حتی در زمستان هوا معتدل و رو به خنکی است و متوسط دما 15 درجه می باشد.
در بخش جنوب یپرتغال لیسبون واقع شده است. مکانی بسیار دیدنی برای بازدید و هوایی بسیار ملایم برای تفریح و تجربه انواع فعالیت های مختلفی که در این شهر وجود دارد. آب و هوای لیسبون مدیترانه ای است. تابستان ها هر چند هوا در این شهر گرم است ولی دمای بالایی را هیچگاه تجربه نمی کند. در طول تابستان لیسبون 10 ساعت آفتابی را دارد.
در این قسمت از پرتغال همچنین می توانید به سرزیمن اصلی و تاریخی پرتغال به نام اوورا قدم بگذارید و تاریخ پرتغال را در خرابه ها و ساخته های تارکیخی این شهر ببینید.این قسمت تاریخی و دیدنی پرتغال زمستان های معتدلی دارد که نهایتا به 14 درجه در طول روز می رسد.
برخی دلیل آن را وجود قیمت های بسیار مناسب برای تعطیلات در این بخش از جهان نسبت به کشور های مشابه آن می دانند . یا شاید دلیل آن گنجینه  پیچیده و اسرار آمیز طبیعی و تاریخچه پر از بالا و پایین این کشور باشد. به لطف الگارو و سرمایه های پر زرق و برق این منطقه و رفتار دوستانه مردم این منطقه و بخصوص پرتغالی ها و موهبت های طبیعی و غیر طبیعی مانند انواع استراحتگاه های تمام وقت و جاذبه های سرگرم کننده برای خانواده و کودکان و فعالیت های ورزشی مختلف  و … می توان گفت هر روز بر تعداد بازدید کنندگان این کشور افزوده می شود.
 
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .