تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع تبلیغات اینرنتی در ایران تبلیغ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا تبلیغات گوگل بر سئو سایت اثر می گذارد؟
 
سوال
تکلیف تبلیغات در گوگل چیست؟ تبلیغات در گوگل جزو کدام یک از یک فاکتورهای رتبه بندی قرار می گیرد؟ آیا لینک های تبلیغاتی که در خود وب سایت گوگل نمایش داده می شوند (که یقیناً معتبرترین سایت نیز هست) برای سایت هدف به عنوان بک لینک شناخته می شود؟ آیا تاثیر تبلیغات در گوگل بر سئو سایت مستقیم است؟
پاسخ
اگر بخواهیم در یک کلمه این سوالات را جواب دهیم، پاسخ ما یک خیر محکم و قاطع است! لینک های گوگل ادوردز به عنوان بک لینک برای وب سایت شناخته نخواهند شد و ربات های گوگل به هیچ عنوان لینک های تبلیغاتی (چه در گوگل و چه در وبسایت های تبلیغاتی دیگر) را به عنوان بک لینک برای یک وب سایت به حساب نخواهند آورد.
لینک های تبلیغاتی که در گوگل نمایش داده میشوند لینک های Nofollow هستند و همچنین، چون در فریم های تبلیغاتی هستند به طور کلی از دید ربات های خزنده گوگل، مخفی خواهند بود. پس، اگر تا امروز تصور می کردید که با نمایش تبلیغات در گوگل می توانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید، باید به شما بگویم که تصورتان کاملاً اشتباه بوده است.
تاثیر غیر مستقیم تبلیغات در گوگل بر سئو سایت
همانطور که در بالا اشاره کردیم، تبلیغات در گوگل به هیچ عنوان سیگنالی مستقیم برای رتبه بندی سایت در گوگل محسوب نمی شود. با این حال، عده ای معتقد هستند که تبلیغات در گوگل می تواند به صورت غیر مستقیم (فارغ از الگوریتم رتبه بندی) بر روی سئوی یک وب سایت تاثیر بگذارد. در ادامه دلایل پشت این باورها را بررسی می کنیم.
تبلیغات در گوگل و افزایش جستجوهای نام برند شما
تبلیغات گوگل باعث می شود که نام وب سایت ما در بین سایت های برتر زمینه کسب و کارتان بدرخشد. همین دیده شدن سایت تان در صدر نتایج جستجو، باعث می شود که نام و برند شما در ذهن جستجوگران باقی بماند و در آینده، آنها از نام تجاری شما در جستجوهایشان استفاده کنند یا آدرس وب سایت شما را به صورت مستقیم در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنند. چنین جستجوهایی می تواند سیگنال هایی مبنی بر معتبر بودن وب سایت تان را برای گوگل ارسال کند.
ادامه این مطلب در لینک زیر:
http://irantableegh.org/seo-adwords-impact/
انواع تبلیغات در گوگل ، انواع تبلیغات کلیکی ،تبلیغات بنری و تبلیغات متنی ، ارسال نوتیفیکیشن و انواع تبلیغات موبایلی مانند تبلیغ در اپلیکیشن های موبایلی در ایران تبلیغ با کیفیت و کمترین نرخ تبلیغات در کشور از قسمت مشاوره و بازاریابی ایران تبلیغ دنبال می شود. از همان ابتدا با قدرت وارد شوید و با انرژی قوی ادامه دهید. از شروع طراحی تا تبلیغات کاملا قدرتمند در کنار شما هستیم.
 
http://irantableegh.org
Google تبلیغاتی را ارائه می دهد که در نتایج جستجو در google.com با استفاده از Google AdWords ظاهر می شوند یا تبلیغاتی که در وب سایت های دیگر از طریق شبکه های نمایش و برنامه Google AdSense نشان داده می شوند.
تبلیغات گوگل یک استراتژی بازاریابی مهم برای صاحبان مشاغل کوچک است. شما می توانید کسب و کار خود را برای بسیاری از افرادی که در آن زمان و در منطقه شما به دنبال خدمات تجاری شما هستند، تبلیغ کنید. این نوع هدف گذاری بیشتر برای صاحبان مشاغل کوچک است که می خواهند در گوگل تبلیغ کنند.
https://shanargroup.com/what-is-google-text-ads/