تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع برش ها در جراحی زیبایی سینه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=BYekan]انواع برش ها در جراحی زیبایی سینه
[/font]




برش ها در جراحی زیبایی سینه معمولا به روش هایی زده می شود که احتمال جای برش و اسکار در آینده به حداقل برسد . [تصویر:  porotez.png]
قبل از جراحی زیبایی سینه با پزشک جراح خود در رابطه با جای برش صحبت کنید و مناسب ترین گزینه را با مشورت یکدیگر انتخاب کنید . 
در زیر به انواع برش ها در جراحی زیبایی سینه اشاره خواهیم کرد : 
یکی از برش ها که برای جراحی زیبایی سینه مورد استفاده قرار می گیرد برش های کوچک می باشد . این روش بیشتر برای سینه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از چربی تشکیل شده اند و برای لیپوساکش مورد استفاده قرار می گیرد . لیپوساکشن سینه برای کوچک کردن سینه مورد استفاده قرار می گیرد . 
یکی دیگر از روش ها برای برش در جراحی زیبایی سینه برش دور هاله سینه به صورت دایره ای می باشد که در این روش برش تنها دور هاله سینه زده خواهد شد . 
روش سوم برای برش در سینه طراحی به صورت سوراخ کلید می باشد که در این روش که برش دور هاله و خط عمودی از زیر تا چین طبیعی زیر سینه زده خواهد شد . 
روش چهارم  برای برش در جراحی زیبایی سینه که به صورت T معکوس و طراحی به صورت لنگر شکل می باشد . در این روش که از سه خط برای برش استفاد می شود که این برش ها که شامل برش دور هاله , برش عمودی , برش افقی می باشد که برش مودی از هاله سینه تا چین طبیعی زیر سینه و برش افقی به موازات چین زیر سینه انجام می شود .