تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سوپرلیگ کاراته بانوان کشور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ShowPicture.aspx?&width=250&height=170&I...6dd57c1bc3]

دانشگاه پیام نور فارس، صدرنشین سوپرلیگ کاراته کشور

به گزارش روابط عمومی، در هفته چهارم سوپرلیگ کاراته بانوان کشور و در تقابل دو تیم مدعی دانشگاه آزاد ودانشگاه پیام نور فارس، این تیم پیام نور فارس بود که موفق شد در میان شگفتی همگان از سد تیم دانشگاه آزاد عبور کند و در صدر گروه اول این پیکارها قرار بگیرد.
در رقابت‌های هفته چهارم سوپر لیگ کاراته بانوان که در سالن مرکز آموزش تکواندو شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم پیام نور استان فارس با اتکا به برد مهسا افسانه در کاتای انفرادی، پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهسا افسانه در کاتای تیمی، شیما آل سعیدی، زهرا طرازپور، مهتاب اسماعیلی و ملیکا احدی موفق شد با حساب 19 بر 9 به یک برد شیرین برسد مقابل دانشگاه آزاد دست یابد و در آن سوی میدان، طراوت خاکسار، رزیتا خاکسار و الهه رضازاده برای دانشگاه آزاد اسلامی صاحب ژیروزی شدند.
تیم کاراته دانشگاه پیام نور فارس علاوه براین پیروزی، در دو بازی نخست خود با نتیجه مشابه 28 بر صفر سرای محله تجریش و ستارگان کردستان را از پیش رو برداشت تا با 24 امتیاز از 9 بازی در صدر گروه یک بایستد، تیم دانشگاه آزاد که دور نخست استراحت داشت، در دور دوم 28 بر صفر صنعت مس رفسنجان را شکست داد و با قبول شکست برابر دانشگاه پیام نور فارس با 21 امتیاز از 8 مسابقه در جایگاه دوم گروه قرار گرفت، در این گروه سرای محله تجریش، تیم‌های صنعت مس رفسنجان و بنیامین هر کدام 12 امتیازی هستند. در این گروه باشگاه نصیری با 9 امتیاز در رده بعدی قرار دارد و تیم ستارگان کردستان بدون امتیاز است.
اما در گروه دو تیم مقاومت بسیج صدرنشین پس از استراحت در دور نخست ابتدا 23 بر 4 پیام نور مرکزی را شکست داد و سپس با نتیجه 28 بر صفر برابر هیات کاراته خراسان رضوی به برتری رسید تا با کسب 24 امتیاز از 8 بازی و بدون باخت هم‌چنان تیم اول گروه دو باشد. تیم جوانه صفادشت با دو بردی که این هفته به‌دست آورد جایگاه خود در پله دوم جدول را تثبیت کرد. این تیم ابتدا هیات کاراته سمنان را 21 بر 5 از پیش رو برداشت و پس از آن برابر هیات کاراته زنجان به برتری 17 بر 7 دست یافت و با 21 امتیاز از 8 بازی در جایگاه دوم ایستاد و تیم پیام نور مرکزی با 15 امتیاز سوم شد.
هیات کاراته سمنان با 12 امتیاز در جای چهارم جدول قرار دارد. هیات کاراته زنجان و هیات کاراته خراسان رضوی 9 امتیازی هستند و هیات کاراته کردستان هم صاحب 3 امتیاز است.
بنابرگزارش دیگری ،کریمی مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس با ابراز رضایت از نتایج بدست آمده توسط تیم کاراته بانوان این دانشگاه در سوپر لیگ کشور، ابراز امیدواری نمود با تداوم پیروزی های این تیم، به قهرمانی سوپرلیگ کاراته کشور دست یابیم.
وی از حمایت های دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر نصیرزاده،مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور و همچنین از حمایت ویژه دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس تقدیر و تشکر کرد.