تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت پرتغال:96.7.26
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت پرتغال:
 
بیمه در پرتغال
پرتغال یکی از مورد توجه ترین کشور ها این روز های اروپا برای علاقمندان زندگی در اروپا است که به دلیل اهمیت و جایگاه بهداشت و درمان ، رفاه اجتماعی ، فرهنگ و اخلاق، سیستم آموزشی و دانشگاهی، سیستم های اجتماعی دیگر در کنار تمام زیبایی ها و میراث تاریخی و فرهنگی و سواحل بکر و دیدنی به این محبوبیت هر روز افزوده می شود.
در پرتغال به منظور حمایت از شهروندان در خدمات مختلف بیمه های مختلفی وجود دارد که توسط نهاد های خصوصی و دولتی در این کشور اداره می شوند. در این مقاله به انواع بیمه در این کشور خواهیم پرداخت.
بیمه خدمات درمانی در پرتغال
کیفیت خدمات بیمه درمانی و مراکز خدمات درمانی در پرتغال بصورت عادی از بهترین نوع خدمات و درمانی در دنیا می باشد و این سیستم ها هر روز رو به بهبود می باشد. وزارت بهداشت پرتغال بر خدمات درمانی این کشور نظارت های لازم را دارد و در شهر های دورتر این وظیفه توسط ادارات منطقه ای بهداشت و مراکز بهداشت شهری انجام می پذیرد. برای اعضاء و خانواده های عضو سیستم مراقبت های بهداشتی پرتغال خدمات بهداشت و درمان بصورت رایگان و یا با هزینه کم انجام می شود که این مراقبت ها شامل خود و خانواده و سایر افراد تحت پوشش آنها بوده ودر زمان بازنشستگی هم به آنها تعلق خواهد گرفت. ( البته تمامی افراد شهروند اتحادیه اروپا هم از این مزایا در پرتغال برخوردار هستند که البته شامل ایران نمی شود)
برای اعضاء بالای 65 سال سوبسید هایی برای نسخه ها در نظر گرفته می شود ، همچنین برای بیماری های غیر ضروری بیمار بن 40 تا 100 درصد هزینه های درمان را باید پرداخت نماید. البته بیماران می توانند در شرکت های بیمه با پرداخت هزینه مربوطه در سرویس های دیگر هم عضو شوند مانند هزینه های عینک، پروتز دندان، دندانپزشکی و آبگرم درمانی.
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .