تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت پرتغال:96.7.25
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت پرتغال:
 

[b][font=Arial, sans-serif]پیدا کردن مدرسه در پرتغال
[/font][/b]
برای پیدا کردن یک مدرسه خوب باید با مدارس منطقه تماس بگیرید و یا با آموزش و پروش منطقه تماس بگیرید.
زمان ثبت نام برای مدارس معمولا 15 ژوئن است ولی در این خصوص همیشه این مدرسه است که تصمیم می گیرد و ممکن است تاریخ کمی زودتر و یا دیرتر باشد. هر دانش اموزی که در مدارس ابتدای و متوسطه پرتغال ثبت نام می کند و زمان مادری اش پرتغالی نیست بریا درک مطالب درسی و آموزش زبان پرتغال تیاز به یک مشاور و یا کمک تحصیل در کنار خود تا زمان تسلط به زبان پرتغال دارد.
آموزش هنر تخصصی
هنر تخصص را در دوره متوسزه دانش آموزان علاقمند فرا می گیرند و مناسب دانش آموزانی است که علاقمند به ادامه تحصیل در هنر های تجسمی ، رقص، موسیقی و … را دارند و یا دانش آموزانی که می خواهند در یکی از مراکز هنری های تجسمی ، رقص و یا هنر موسیقی مشغول به کار شوند می باشد. آموزش هنر تخصصی در واقع به عنوان محرک و مشوق افرادی است که علاقمند به هنر های فردی و گروهی هستند و می خواهند در این زمینه پیشرفت کنند.
مدارس بین المللی پرتغال
دانش آموزان خارجی می توانند در مدارس بین المللی پرتغال مشغول به تحصیل شوند. مدارس بین المللی پرتغال عموما در دوره های ابتدایی و متوسطه هستند و به زبان انگلیسی تدریس می کنند. این مدارس در شهر های بزرگ مانند لیسبون و یا الگارو فعال هستند. برای به دست آوردن اطلاعات این مدارس باید با اموزش و پرورش منطقه هماهنگ شده و یا لیست این مدارس را از موسسات خدمات مهاجرتی مانند سیاحتگران ساحل آفتاب دریافت نمایید.
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .