تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخذ اقامت پرتغال:96.7.24
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخذ اقامت پرتغال:
 

آموزش متوسطه ( یا آموزش پس از اجباری)
تحصیلات متوسطه چرخه ای از آموزش های خاص می باشد که شامل رشته های مختلفی است که بصورت عمده برای آماده سازی جوانان برای حضور در تحصیلات عالیه و یا بازار کار برنامه ریزی شده است. طول این دوره تحصیلی سه ساله است و مربوط به سنسن 10، 11 و 12 ساله می باشد.
سیستم آموزش و پرورش پرتغال گزینه های مختلفی را پس از 9 سال تحصیل ابتدایی برای جوانان در نظر گرفته که شامل هم متوسطه استاندارد و هم شکل های دیگری از آموزش در این کشور می شود. این دوره ها توسط مدارس متوسطه و فنی و حرفه ای در رشته های علوم انسانی، هنر های خاص، فنی و حرفه ای می شود.
آموزش متوسطه استاندارد  شامل موارد زیر است:
[list]
[*]دوره های عمومی: این دوره عمدتا برای دانش آموزانی برنامه ریزی شده است که قصد دارند پس از دوره متوسطه در دوره آموزش عالی شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند.
[*]دوره های تکنولوژی : این دوره برای دانش آموزانی برنامه ریزی شده که پس از دوره متوسطه می خواهند با فراگیری دانش های حرفه ای وارد بازار کار شوند.
[/list]
پس از پایان دوره متوسطه استاندارد دانش آموزان موفق به دریافت مدرک تحصیلی دیپلم می شوند. اما دانش اموزان دوره متوسطه تکنولوژی پس از طی این دوره گواهینامه صلاحیت حرفه ای دریافت می کنند.
سال دهم تحصیلی یک دوره اختیاری تحصیلات متوسطه است که مخصوص جوانان 15 ساله ای است که می خواهند پس از دوره اجباری خود می خواهند بلافاصله صاحب شغل حرفه ای خود بشوند. این دوره یک ساله است و به متقاضیان مدرک درجه دو حرفه ای که برابر با 10 سال تحصیل می باشد ارائه می شود.
 
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .